Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3557 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברים שלום ושבוע טוב,

אתמול התנעתי את הרכב וראיתי שהוא רועד ממש ולאחר עמידה ממושכת יוצא ממנו עשן,

כשבדקתי את הרכב מיד חשדתי בפלאגים, השארתי את הרכב מונע והוצאתי את המכסים של הפלאגים אחד אחד.

רק שהוצאתי את המכסים של 2 ו-3 הרכב נכבה כלומר שניים היו תקולים.

שלקחתי את הרכב למוסך אז חיברו לי אותו למחשב למרות ההסבר שלי ואמרו לי שהסליל הצתה הלך ועלי להחליפו,

עלות המחיר של הבדיקה במחשב+החלפת הסליל והעבודה סה"כ 800 ש"ח במורשה...

האם מחיר זה נראה לכם סביר?

משהו יודע מה העלות של סליל הצתה או היכן ניתן לבדוק מחירים?

חשוב לי לדעת שלא אכלתי אותה, תודה לעונים!

פורסם

האבחון עולה כ250 שקלים גם אם היית מחליט שלא לתקן, כך ש 550 שקלים לסליל הם מחיר סביר לחלוטין, טוב שטיפלת בזה מהר אחרת היית משלם גם על ממיר קטליטי אם לא באותו היום אז בעוד מספר חודשים.

  • 6 שנים מאוחר יותר...
פורסם

לא ידעתי שיש סלילי הצתה בלנטיס. בכל מקרה באאודי יש סליל על כל צילינדר והחלפה בסביבות 700 במורשה. כ 600 במוסך רון (לפחות כשאני החלפתי לפני כשנתיים)

 

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Audi A4 3.0

×
×
  • תוכן חדש...