Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5816 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב לכולם

 

עקב ריבוי ההודעות לגבי ניקוי מצערת בפורום.החלטתי לנקות את המצערת ברכב שלי פולו קלאסיק 98 ידנית בנזין מנוע AFT.

אך לפני שאני ניגש לעבודה (תמונות + אופן העבודה יעלו לאחר ביצוע הניקוי במידה ויצא לפועל) אני יתאר את אופן העבודה שאני הולך לעשות ואחר כך ישאל כמה שאלות.

אופן העבודה:

1.ניתוק המצבר.

2.הורדת מפלס נוזל קירור.

3.ניתוק צינורות מים + כבל גז + צנרת יניקת אוויר.

4.הורדת המצערת.

5.ניקוי המצערת.

6.החזרת המצערת וכל הצינורות והכבלים.

 

שאלות:

1.האם יש חיישן כלשהו שיכול לצאת מכיולו?

2.האם אני צריך לקנות אטמים חדשים?(אם כן מישהו יודע מה העלות שלהם ואיפה אפשר לקנות אותם בבאר-שבע).

3.אם שכחתי/טעיתי משהו באופן העבודה תרגישו חופשי לתקן את דברי.

בתודה מראש למתייחסים

לא חשבתי על משהו מקורי

פורסם

לפי מיטב ידעתי אין צורך בהורדת מפלס נוזל הקירור, למה להוריד אותו?

 

לגבי חיישנים, אחריי שאתה מפרק את המצערת מבית המצערת תוודא שאין עליה חיישנים/פלסטיק שיהרס מהחומר ניקוי.

אם אתה מוציא את האטם כשהוא שלם אין צורך בהחלפה, למרות שזה לא יזיק.

במידה ולא תמצא אטם אתה יכול לקנות חתיכה של שעם ולחתוך לפי האטם הישן.

קובי

פורסם

אני די בטוח שיש צורך בהורדת מפלס נוזל הקירור כי המצערת יושבת קצת יותר נמוך ממיכל העיבוי ואם אני לא יוריד את המפלס, נוזל הקירור שנמצא במיכל העיבוי ינזל החוצה עקב הפרשי הגובה.

תודה על הרעיון של האטם ועל הדגש של החיישנים מפלסטיק אני יהייה זהיר.

במידה ופרויקט יצא לדרך חשבתי גם לנקות את חיישן זרימת האוויר (רק צריך לקנות/להשאיל מפתח כוכב עם חור באמצע).

לא חשבתי על משהו מקורי

פורסם

ולא להתיז עליו עם ספרי קרבורטוק כי הוא עלול להירס.

יש ספרי מתאים לזה, מגיע בבבקבוקון בצבע צהוב, אני לא זוכר את שמו כרגע.

קובי

פורסם

לגבי ניקוי חיישן זרמת אוויר עם ספריי קורברטורים אני מבולבל, כי כפי שהבנתי מהשירשור הזה:

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=66991

 

שכיום מרבית הספריים הם הינם פוגעים בחיישן זרימת אוויר.

תקן אותי אם אני טועה.

מחר אני יעבור במוסך שמתמכה בניקוי קרברטורים ואשאל כיצד הם ממליצים לנקות את החיישן.

לא חשבתי על משהו מקורי

פורסם

אתה מתבלבל בין חיישן החמצן שתפקידו לזהות את רמת החמצן בגזי הפליטה, לבין חישן מד כמות האוויר שתפקידו לזהות את כמות האוויר הנשאבת למנוע.

 

את חיישן מד כמות האוויר (MAF) מומלץ לנקות ע"י ספרי מגעים שלא משאיר שכבת הגנה שומנית.

 

את חיישן החמצן אין לנקות.

 

אם אין לך בעיות ברכב אז מומלץ שלא ליגוע בכלל בחיישנים.

אם אתה מפרק את המצערת לניקוי אז תשתדל לא לשחק איתם יותר מידי, אם אין בעיות אז אל תנקה אותם.

×
×
  • תוכן חדש...