Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5819 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מניח שכולכם תושבי באר שבע כמוני, שעוברים שם גם 20 פעמים ביום (ונניח לרגע למקצוע שלי בצד).

 

אני מניח שחלקכם, עבר שם בדיוק ביום שבו משאית (לא הענקיות תרגעו, הקטנות של הובלת המזגנים הביתיים), דרסה שם ילד בן 15 והנהג בעצמו חטף התקף לב.

אני משוכנע שכולכם יודעים בדיוק מה קורה בעמק שרה, בדיוק כמוני.

הלוואי ויהיו שם שוטרים, כל הזמן, בכל רגע, בכל דקה.

כך אולי החברים הקרובים יפסיקו לרעוד כשכל מוחמד או עבאס, כשכל עדנאן או עומאר, יבואו בסך הכל לקנות בחנות שלהם, ולא יחשבו שהנה באים לקחת מהם פרוטקשן.

עובדה - שוטרים מפחידים אותנו.

סיבה? אנחנו נוהגים לעשות המון שטויות בכביש ולא מבינים כמה זה מסוכן.

הלוואי ויפתחו נקודת משטרה באמצע עמק שרה, כך כל מי שיחשוב אפילו לעשות טעות בכביש (בתמימות כן? לא בכוונה לעולם) יידע שאולי מפה ומשם תצוץ לו ניידת.

ובעניין "אין להם מה לעשות", אתה פושע שיש לך מה להסתיר? למה הם מפריעים לך? אתה כנראה לא מחזיק שם עסק, כנראה שלא מעניין אותך הפשיעה שהולכת שם, כנראה שלא אכפת לך שהחבר"ה שם מקבלים איומים על ימין ועל שמאל.

מה שהם לא יעשו, גם אם תשב ניידת ליד הבית שלך, תשמור אישית על ילדייך ואישתך, בוודאי תאשים אותם שלא חיטטו באף, כמו שראוי שכל שוטר יעשה, נכון?

רדו מהשוטרים אנשים, תנו להם לבצע את המלאכה שלהם, ולנו לישון בשקט ושלווה מבלי לקום באמצע הלילה ולשמוע שהעסק נשרף, השומר הוכה/נדקר ושהפסדת מאות אלפי שקלים.........

סוזוקי ג'ימני - רכב שחונה כמו מאזדה 2, נוסע כמו דיפנדר בשטח, כמו גולף 1600 בכביש והעלות שלו כמו היא כמו של אופניים

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
זה שהמשטרה התלבשה שם על המקום כניראה כי קל יותר.

 

לדעתי המשטרה הייתה צריכה לשים לב יותר לכביש בין עמק שרה לתחנה המרכזית, בשעות הבוקר והצהריים ממש מסוכן שם, שלא נדבר על רוב נהגי המוניות שם.

 

מכיר גם מכיר. וגם ראיתי שם במו עיניי ג'יפ סופה בשבת בבוקר דוהר דרומה ברמזור אדום, עם 3 ראולי פנים(!!) בתוכו, כנראה אחרי פריצה מוצלחת.

 

אני מניח שכולכם תושבי באר שבע כמוני, שעוברים שם גם 20 פעמים ביום (ונניח לרגע למקצוע שלי בצד).

 

אני משוכנע שכולכם יודעים בדיוק מה קורה בעמק שרה, בדיוק כמוני.

הלוואי ויהיו שם שוטרים, כל הזמן, בכל רגע, בכל דקה.

כך אולי החברים הקרובים יפסיקו לרעוד כשכל מוחמד או עבאס, כשכל עדנאן או עומאר, יבואו בסך הכל לקנות בחנות שלהם, ולא יחשבו שהנה באים לקחת מהם פרוטקשן.

עובדה - שוטרים מפחידים אותנו.

אבל לא את המוחמדים !

רדו מהשוטרים אנשים, תנו להם לבצע את המלאכה שלהם, ולנו לישון בשקט ושלווה מבלי לקום באמצע הלילה ולשמוע שהעסק נשרף, השומר הוכה/נדקר ושהפסדת מאות אלפי שקלים.........

 

אני מניח שכולכם תושבי באר שבע כמוני, שעוברים שם גם 20 פעמים ביום (ונניח לרגע למקצוע שלי בצד).

...

 

מה המקצוע שלך באמת?

 

בוא ואגיד לך משהו... כשיבוא יום שהשטרים יתחילו לעסוק בשמירה על חיינו ורכושנו, אני אתנדב לשורותיהם מדיי שבוע, על חשבון זמני ועם רכבי הפרטי.:lol:

 

תבין, שכל עוד השוטרים עוסקים בהטרדת אזרחים על קטנות, הפושעים ממשיכים לנסוע סביבם בלי מפריע, וללעוג לאזרחים העלובים ושומרי החוק, אשר סובלים מהמערכת שלהם עצמם.

 

אתה יודע מה אומרים לך במוקד המשטרתי כשאתה מתקשר בלילה ואומר שפורצים לך לרכב ואתה רואה את בן הבליעל מולך? "אין לנו כרגע ניידת פנויה, תגיע לתחנה להגיש תלונה" !.. בוודאי, כי כל הכסף שלהם (סליחה שלנו) מנוצל לעוד ניידות תנועה ועוד גובי מס שימוש בכביש.

 

באשר לשמירה על חיינו וחיי הילדים - תשובה דומה אתה עלול לקבל אם וכאשר תותקף ע"י חבורת בני זונות ברמזור של אזה"ת עומר, על כך שעקפת אותם בצומת הקודמת. מקרה ששמעתי ממקור ראשון. הבחורה מחייגת למשטרע ובצרחות אימה מסבירה להם שכרגע חבורת בדואים הוציאו את בעלה מהרכב ודופקים לו מכות רצח. מן הסתם שומעים הכל ברקע. הפלא ופלא, היא קיבלה תשובה זהה!!!

 

לידיעתכם, איפה אנחנו חיים ומי שומר עלינו.

פורסם
GHIA - מה הקשר?

 

המשטרה היא גוף גדול שמורכב מהרבה גופים קטנים.

ומשטרת התנועה לא מתעסקת בפרוטקשיין היא מתעסקת בתנועה.

 

ואין סדר היררכי- אין קודם כל תתפסו את X ורק אחרי זה את Y.

 

נשמע לך הגיוני שמישהו יבצע פשע ויתקשר למשטרה ויגידו לו: "שמע אדוני, אנחנו לא סיימנו לתפוס את כל המחבלים עדיין, אז שנסיים נמשיך ברוצחים, ואז באנסים ושנסיים את כולם נגיע. סבבה? סבבה".

 

יש עדיפות לפשעים חמורים שמבוצעים במקביל במידה ואין מספיק כוחות, אבל כול תירוצי ה-"קודם תטפלו ב...ואז תבואו לדבר איתי" הם שוב כפי שאמרתי אחת מהרעות החולות של החברה שלנו שהבן אדם אף פעם לא מוכן להודות שהוא טועה, אין מצב, תמיד כל האחרים אשמים.

 

 

ו-2 דברים בנוגע לפרוטקשיין:

1. נוכחות משטרה שמה כן תעזור. גם אם זה שוטר תנועה.

2. בשביל תיק של סחיטה באיומים וגביית דמי חסות צריך שיהיה מתלונן. מכיר כאלו?

 

אוקיי, אני מודה שטעיתי שהכללתי את התנועה והחקירות בגוף אחד. צודק 100%.

אני אנסח את התשובה שלי מחדש והיא מחולקת ל- 2:

 

1. כן ! שוטר תנועה צריך בסוף היום להביא "קבלות", ומי שיגיד לך שזה שטויות הוא שקרן.

הכי קל לאסוף תפוחים שנפלו מהעץ, מאשר לטפס עליו ולקטוף.

לתת דו"ח לנהגים שלא מאותתים בתוך איזור תעשיה זה חשוב, שלא תבין אותי לא נכון.

אבל כשאני רואה אופנוען בכביש ערד-שוקת, עוקף ניידת תנועה אולי ב- 200 קמ"ש (כנראה לא נכנס לו לשישי)

ועוד לקינוח עושה לשוטרים אצבע משולשת ונעלם באופק. וואלה, באמת עדיף להם לחפש את המטבע מתחת לפנס.

זאת רק טעימה קטנה מהדרום הפרוע.

אם רק היה לי שקל מכל מטורף שכמעט הרג אותי בכביש הזה או בכביש ב"ש-דימונה-סדום...

אז שוב, אני טעיתי ואתה צודק. למה לחפש בכבישי המוות כשאפשר לגמור פנקס קבלות בחצי שעה ? הרי זאת המטרה מלכתחילה.

 

2. בעניין הפרוטקשיין:

בוא תגיד לי שאתה היית מוכן להיות מתלונן, ואני אצדיע לך.

שנינו יודעים שביום שתעשה את זה, במקרה הטוב אולי רק תמצא את הרכב שלך על בלוקים,

אלא אם תפסת אותם במצב רוח ואז רק יזרקו לך רימון למרפסת ומקסימום הכלב שלך יאבד רגל. אבל אמרנו כבר שזה במקרה הטוב.

עכשיו תשאל אותי "אז מה אתה רוצה שהמשטרה תעשה אם אין מתלוננים ? "

כלום. שלא יעשו כלום. הכי טוב.

מה באמת אכפת להם מאדם שנסחט ונסחט כל חודש, ומפחד להתלונן כי הרגל של הכלב חשובה לו יותר ?

 

טוב אז אחרי שנרגעתי :-D

אני מצטער אם הודעתי קצת חריפה או פוגעת, זו לא הכוונה.

הבעת את דעתך, ואני את דעתי - וזה בסדר, מותר לנו, כאן לא איראן.

שיהיה לנו המשך יום שקט ובטוח בכבישים.

פורסם

אי אפשר לרצות את כולם, מה לעשות כשיש 5 יהודים יש 10 דעות וכל אחד חושב שהוא יודע איך היה מתגבר על תאונות הדרכים, הפשע ומביא את השלום לארצנו.

בפעם האחרונה שניסו לעצור אופנוען שניסה לדרוס שוטרים זה הסתיים בהשלכת קרש על הרוכב ובמוות שלו ושל שוטרת שנדרסה. (פרשת תומר נעים ז"ל למי שמכיר).

 

לפני מספר חודשים ביצעו אכיפה על רוכבי הדו גלגלי בניצוחו של רפק ג'יבלי, אשר הציב מחסומים והעלה לאויר מסוקים על מנת לעצור את הרוכבים, רוכבים נתפסו ונרשמו דוחות בהתאם.

אז הנה תפסו גם אותם, אתה חושב שאנשים מרוצים? בווודאי שלא, כי קהילת האופנוענים לא מרוצה מכך כי אכפו נגדם והם אלו שקיבלו דוחות.

 

GHIA אף אחד לא מרוצה ברגע שהוא עובר עברה ומקבל דוח.

 

ובקשר לדוחות זה "שטויות" אין מכסת דוחות, ואני לא שקרנית.

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
אי אפשר לרצות את כולם, מה לעשות כשיש 5 יהודים יש 10 דעות וכל אחד חושב שהוא יודע איך היה מתגבר על תאונות הדרכים, הפשע ומביא את השלום לארצנו.

בפעם האחרונה שניסו לעצור אופנוען שניסה לדרוס שוטרים זה הסתיים בהשלכת קרש על הרוכב ובמוות שלו ושל שוטרת שנדרסה. (פרשת תומר נעים ז"ל למי שמכיר).

 

לפני מספר חודשים ביצעו אכיפה על רוכבי הדו גלגלי בניצוחו של רפק ג'יבלי, אשר הציב מחסומים והעלה לאויר מסוקים על מנת לעצור את הרוכבים, רוכבים נתפסו ונרשמו דוחות בהתאם.

אז הנה תפסו גם אותם, אתה חושב שאנשים מרוצים? בווודאי שלא, כי קהילת האופנוענים לא מרוצה מכך כי אכפו נגדם והם אלו שקיבלו דוחות.

 

GHIA אף אחד לא מרוצה ברגע שהוא עובר עברה ומקבל דוח.

 

ובקשר לדוחות זה "שטויות" אין מכסת דוחות, ואני לא שקרנית.

 

 

ל'

 

אוקיי, ברור שאף אחד לא מרוצה, אבל להגיד לי מצד אחד (ואני מצטט):

"יש עדיפות לפשעים חמורים שמבוצעים במקביל במידה ואין מספיק כוחות"

כשבעצם מצד שני:

1. לא רחוק משם, משאיות מוחצות משפחות אחרי שבעליהן ניתקו את מגביל המהירות וזייפו טכוגרף בגלל רישום שעות מנוחה.

(ואני בעצמי נהג-משא כבד, אז שלא תחשבו חלילה שאני צבוע).

2. אופנועים מתייחסים לשלטי מהירות כהמלצה בלבד.

3. ולקינוח "ההם" לוקחים פרוטקשיין ("ההם" זה אלה שבנו בית לא חוקי, על אדמה שסיפחו לעצמם באופן לא חוקי, ודורשים מהמדינה הכרה חוקית).

4. את סעיף 3 הייתי חייב לדחוף :-P

פורסם
אוקיי, אני מודה שטעיתי שהכללתי את התנועה והחקירות בגוף אחד. צודק 100%.

אני אנסח את התשובה שלי מחדש והיא מחולקת ל- 2:

 

1. כן ! שוטר תנועה צריך בסוף היום להביא "קבלות", ומי שיגיד לך שזה שטויות הוא שקרן.

הכי קל לאסוף תפוחים שנפלו מהעץ, מאשר לטפס עליו ולקטוף.

לתת דו"ח לנהגים שלא מאותתים בתוך איזור תעשיה זה חשוב, שלא תבין אותי לא נכון.

אבל כשאני רואה אופנוען בכביש ערד-שוקת, עוקף ניידת תנועה אולי ב- 200 קמ"ש (כנראה לא נכנס לו לשישי)

ועוד לקינוח עושה לשוטרים אצבע משולשת ונעלם באופק. וואלה, באמת עדיף להם לחפש את המטבע מתחת לפנס.

זאת רק טעימה קטנה מהדרום הפרוע.

אם רק היה לי שקל מכל מטורף שכמעט הרג אותי בכביש הזה או בכביש ב"ש-דימונה-סדום...

אז שוב, אני טעיתי ואתה צודק. למה לחפש בכבישי המוות כשאפשר לגמור פנקס קבלות בחצי שעה ? הרי זאת המטרה מלכתחילה.

 

2. בעניין הפרוטקשיין:

בוא תגיד לי שאתה היית מוכן להיות מתלונן, ואני אצדיע לך.

שנינו יודעים שביום שתעשה את זה, במקרה הטוב אולי רק תמצא את הרכב שלך על בלוקים,

אלא אם תפסת אותם במצב רוח ואז רק יזרקו לך רימון למרפסת ומקסימום הכלב שלך יאבד רגל. אבל אמרנו כבר שזה במקרה הטוב.

עכשיו תשאל אותי "אז מה אתה רוצה שהמשטרה תעשה אם אין מתלוננים ? "

כלום. שלא יעשו כלום. הכי טוב.

מה באמת אכפת להם מאדם שנסחט ונסחט כל חודש, ומפחד להתלונן כי הרגל של הכלב חשובה לו יותר ?

 

טוב אז אחרי שנרגעתי :-D

אני מצטער אם הודעתי קצת חריפה או פוגעת, זו לא הכוונה.

הבעת את דעתך, ואני את דעתי - וזה בסדר, מותר לנו, כאן לא איראן.

שיהיה לנו המשך יום שקט ובטוח בכבישים.

 

GHIA -

תעשה לי טובה, אל תלמד אותי על עבודת משטרה, מעטים האנשים כאן בפורום ובכלל שיכולים ללמד אותי על נפלאות מערכת החוק ומשטרת ישראל. אני לא רוצה לפרט למה, אבל תאמין לי שאני מכיר את זה טוב מדי.

 

1. אופנוע שנוסע ב-200 ועושה אצבע לשוטר - יש לשוטר 2 ברירות:

א. לרדוף אחריו, לסכן את עצמו ואת הסביבה ובסוף לגמור בכלא, כי איו במדינת ישראל חוק שאומר ששוטר צריך לשמור על הציבור. לראיה - שוטר שהרג גנב יושב בכלא. בנוסף היה מקרה לפני כמה שנים של אופנוען שברח מניידת משטרה והניידת רדפה אחריו מראשון לנס ציונה. האופנוען נהרג ורצח על הדרך גם שוטרת. בית המשפט: "המשטרה אשמה", אולי הוא לא ידע שרודפים אחריו והא חשב שהמחסום שעשו זה סתם ליופי?

 

ב. אני לא מבין את התשובה שלך. באמת. מה אתה רוצה?

תאר לך את הסיטואציה בא אתה הולך לבית משפט, מביא את אחד הפושעים האלו שנוסעים "עם צלקת וברכב יוקרה" לשופט.

 

השופטת: "אדוני התובע, על מה הם עצורים?"

התובע:"גבירתי השופטת, הם נהגו באמצע היום, ברכב מפואר ויקר מאוד ועם כובעי קסקט, חולצות לה-קוסט ו!!!! יש להם צלקת".

השופטת:"אכן הדבר חמור, אך זוהי אינה עבירה במדינת ישראל, אלא אם כן זה נעשה בשכונה של שופט. הלאה, מה עוד?"

התובע:"הו, גבירתי השופטת, זה לא הכל. הם גם סחטו דמי חסות!".

השופטת:"חמור מאוד! מה הראיות לכאורה?".

התובע:"הממ... כבר אמרתי לך על הרכב המפואר והכובע קסקט?".

השופטת:"מייד למעצר!!!".

 

די כבר, הבעיה היא לא משטרת ישראל.

רגע. תיקון, הבעיה היא לא רק משטרת ישראל.

שורש החולי נמצא במקום עמוק יותר.

המשטרה לא יכולה לטפל בפשע. אין לה איך.

היום שוטר שיוצא לסיור דואג בעיקר לדבר אחד: "איך אני חוזר הביתה בלי איזה תיק פלילי, או גרוע מזה. וגם אם אפשר שלא ידקרו אותי על הדרך - תודה".

שמעת על שלומי אסולין?

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3349541,00.html

עד היום הוא לא התעורר.

אולי זה לטובתו, כי אם כן בטח היו רצים להאשים אותו בתקיפת בן הבליעל שעשה לו את זה.

חלילה וחס אם היה פועל כפי שמצופה ממנו!!!

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3922865,00.html

 

על שרה שוורץ שמעת?

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2240054,00.html

כמובן - המשטרה אשמה ושילמה פיצויים! הזוי!

 

יש לי עוד מיליון סיפורים, אמיתיים מהחיים.

אתה תמים.

המשטרה לא מפחדת מאף אחד, היא התייאשה מהניסיון המגוחך הזה למצוא צדק במגדלי השן שנקראים בית המשפט, בהם מי שפורץ לך הביתה ומחלל את מקדשך לא ייענש לעולם, אך אם יעיז אותו חצוף לזרוק נעל על שופטת - ייכלא ל-3 שנים.

 

חכה תראה את ההבדל בין מי שדרס את בנו של חשין לעומת מי שדרס סתם איזה ילד בן 3 שדמו הפקר כי אביו אינו נמנע עם אותם מלחכי פִּנְכָּה.

פורסם

תראה, אנחנו יכולים להתווכח עד מחר, כמו שאמרתי זה לגיטימי אבל לא יגמר לעולם.

גם אני בא ממשפחה שיש בה הרבה שוטרים, וגם אני חוויתי כאב (ע"ע רצח שוטרי התנועה בבקעת הירדן - חברי משפחה קרובים, אחד מהם היה בן בית אצלנו, חזי רמזרקר ז"ל השם יקום דמו).

 

בוא נחזור לנושא המקורי ונסגור שאנחנו מסכימים חלקית:

אני מסכים איתך לגבי בתי המשפט, וששוטר לא חייב להיות רמבו- לצאת למשמרת, ולהציל את העולם ואף לההרג.

אתה תסכים איתי שאפשר למנוע תאונות יותר קשות בכבישים אדומים מאשר באיזור תעשיה שאחוז הנפגעים בו מועט.

(אתה יכול גם לא להסכים - שוב, זה ויכוח שלא יגמר).

 

אגב, אני לא דיברתי על מצולקים ברכבי פאר, זה מישהו אחר. לכן לא אתייחס לסעיף ב' שלך.

מה שכן, מגיע ח"ח לדודי כהן שבתקופתו הרבה כרישי פשע נכלאו, ואני מקווה שזה לא נגמר.

 

אני סיימתי,

המשך ערב מצויין.

פורסם

אתה תסכים איתי שאפשר למנוע תאונות יותר קשות בכבישים אדומים מאשר באיזור תעשיה שאחוז הנפגעים בו מועט.

(אתה יכול גם לא להסכים - שוב, זה ויכוח שלא יגמר).

 

המשפט הזה מזכיר לי שרשור שנפתח כאן לא מזמן, על בחור שנהג במושב והשתמש בנייד שלו בדרך לתיבת הדואר שלו, החוקים חלים על כולנו בכל מקום, לא משנה אם זה מושב או אזור תעשיה.

לכל מפקד תחנה יש את השיקולים שלו היכן להציב את הניידות והשוטרים, אין לי מושג מה הם, אבל לדעתו זה נכון, נוכחות משטרתית צריכה להיות בכל מקום ולא רק בכביש מסויים אחד.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

בעמק שרה יש נוכחות רק של משטרת התנועה הארצית , אותם מעניין להגיש דוחות וכמה שיותר. אין ספק שיש לשמור על חוקי התנועה אבל תסכימו איתי שזה מלחיץ לראות כל יום משטרה צמודה לעסק.

איש באר שבע שמאוד אוהב אותכם

פורסם

אני מציע לך לבקר בוקר אחד באיזור עמק יזרעאל - עפולה.

יש באופן קבוע ניידת סמויה עם מצלמת גגון שעומדת בכל בוקר בצומת אחרת. בנוסף בין 4 ל-5 ניידות של משטרת התנועה במבחר צמתים וכבישים מהירים באיזור, זו אכיפה מוגברת.

מה שקורה בעמק שרה לדעתי זה ניסיון למנוע תאונות קטנות וגם לאכוף עבירות ולהבהיר לאנשים שגם אם בשנייה שבה בודקים רכב הם התכוונו לנהוג ללא חגורה אז כדאי להתחיל להקפיד ולחגור, זה באמת לא סיפור כזה גדול.

פורסם
בעמק שרה יש נוכחות רק של משטרת התנועה הארצית , אותם מעניין להגיש דוחות וכמה שיותר. אין ספק שיש לשמור על חוקי התנועה אבל תסכימו איתי שזה מלחיץ לראות כל יום משטרה צמודה לעסק.

 

 

ומצד שני, אולי בזכות כך לא תקבל דרישה לדמי חסות.

 

בכל מקרה, אחלה מכון יש שם. בזכותכם קניתי את הרכב שלי. תודה.

I Ride Because I Really Like Dessert

פורסם

יוצא לי לסוע מדי פעם בעמק שרה וסלח לי על הביטוי, אבל זה בית זונות מה שהולך שם, מתעלמים מתמרורים, גונבים זכויות, חונים איפה שאסור, ובגלל שחושבים שזה שכונה גם נוסעים בקלות ראש וללא חגורות.

סע לפי חוק ולא תהיה לך סיבה לחשוש.

------------------------------

Nissan Almera Perfect 1.6 2001 

פורסם
תסכימו איתי שזה מלחיץ לראות כל יום משטרה צמודה לעסק.

 

מלחיץ את מי שצריך לפחד.

 

מי שצריך לפחד ממשטרה, אני שמח שהם באים ללחוץ עליו.

אם כל הדרכים מובילות לרומא, הדרך שלי מובילה אל הים

ר. פרסקי

פורסם

נכון בעמק שרה מחנים בכל מקום גם על המדרכות , את שוטרי התנועה זה לא מזיז מעניין למה , היה לי פעם סיפור עם החניה על מדרכה הסמוכה לעסק שלי , היות ואנוכי חבר בוועד של העמק דברתי ברדיו דרום על ההתנגדות של בעלי העסקים לאגרת השמירה הפקטיבית של העיריה ו(זהו סיפור לכשעצמו) וכבר למחרת קבלתי דו"ח על חניה על מדרכה , אני ורבים אחרים מחנים על מדרכות מזה עשרות שנים ואיש לא קיבל דו"ח על כך , הרבה לעשות בעל עסק לצמיגים בעמק שהסב מדרכה לחניה פרטית עם תאי חניה מופרדים בצמיגים מזה זמן רב ואיש לא עשה עניין מכך , לרפורט שלי הגיע רכב של הפיקוח העירוני עד לעסק ורשם רק לי דו"ח חניה. מפייה עירונית ? בהחלט כן.

ברחוב המכונאי וברחוב הפלדה בעמק שרה על המדרכות חונות מכוניות במשך כל היום ואין דוחות חניה , לא מטעם העיריה ולא מטעם המשטרה. CHICAGO !!!!!

איש באר שבע שמאוד אוהב אותכם


×
×
  • תוכן חדש...