Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5834 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הציעו לי 3 סוגים

 

מידת הצמיג 195 65 15

 

קונטיננטל קונטקט 3

קונטיננטל קונטקט2

קלבר hp3 דיינקסר

 

רביעיית צמיגים ב 1400 שקל כולם משנת ייצור 2010

 

מה דעתכם ?(גם הדגם וגם המחיר) ומה ההבדל בין שני הדגמים של קונטיננטל ? תודה!

פורסם

אני חושב שזה הדגם

195/65R15 91H TL ContiEcoContact 3

 

והדגם עם המספר 2 אני לא סגור

-חיפשתי ב

tires4u

ולא מצאתי דגם אקו 2 במחיר שמתקרב ל אקו 3

 

 

דיברתי עכשיו עם המוכר : הוא אמר לי ב"ניפנופי ידיים " שהאקו 2 שהוא מציע יותר יקר מה 3(בלי ששאלתי אותו ) בסביבות 40 שקל לצמיג

אולי מהמידע הזה תוכל לעזור לי ?

פורסם

קח את האקו קונטקט 3 , החזיק 4.5 שנים , נראה נהדר גם אחרי 4.5 שנים , הוחלף עקב הזמן.

 

גם חוסך 1-2 אחוז בדלק בגלל שהוא צמיג ירוק.

אחיזה מעולה ביבש ורטוב.

בדוק שזה אכן תוצרת גרמניה.

פורסם

קניתי את האקו קונטקט 3

1400 שקל לרביעייה 195\65\15

מקווה שהמחיר הוגן

כתוב עליו קונטיננטל ג'רמני אבל הצמיג מיוצר בצ'כיה

פורסם

אני חושב שכל עוד שהוא לא בסין אז זה בסדר, לצ'כיה והמדינות האירופאיות יש תקנים יותר מחמירים.

בפאביה המגבים אפילו לא צריכים לעבוד, הם לא מנגבים את הטיפות אלא מפחידים אותן
פורסם

קצת סדר:

 

הצמיגים הראשונים הם "קונטי פרימיום קונטקט 2".

מה שרכשת הם "קונטי אקו קונטקט 3".

 

בכל אופן הראשון הוא צמיג שמכוייל יותר לנוחות, על חשבון שרידות.

השני הוא ירוק - חוסך בדלק, שורד יותר, אך ביצועיו נחותים יותר לכאורה - אני אומר לכאורה כי כך הם ממוצבים ע"י היצרן. בפועל, יש לבדוק במבחני השוואה אובייקטיביים ולהסיק.

 

בבעלותי רביעיית צמיגים מהזן הראשון ה-"פרימיום". מהתרשמות, הצמיג די נוח, אוחז טוב, אולם לא הכי שקט, ובנוסף ניכר כי הוא לא יאריך ימים. אחרי כמה חודשים איתו, אני סך הכל די מרוצה. רביעייה עלתה לי 1400 ש"ח גם כן, הם יוצרו בתחילת 2010, כשרכשתי אותם היו בני שלושה חודשים.

 

תתחדש :-)

×
×
  • תוכן חדש...