Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5840 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

ברשותי רכב מסוג סובארו גראנד-לאונה שנת 94', בשבוע האחרון כשאני מניע את הרכב

המפתח לא מסתובב לי.. רק אחרי כמה ניסיונות וקצת כוח הוא מסתובב לי עד להנעה.

כמובן שזה הסטארטר.. השאלה היא לאן ללכת? למוסך או לחשמלאי?

פורסם

אתה מתכוון למתנע - סטרטר? או הסוויטצ' - SWITCH?

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

הסוויץ' כמובן.. לא נותן לי להסתובב לכיוון התנעת הרכב (שזה ימינה) עד שאני משחק קצת בהגה (למרות שזה לא ממש עוזר) או משחק עם המפתח.. ואתמול זה קרה לי.. נתקע לי הסווי'ץ עד ששיחקתי עם המפתח וזה הגיע לי למצב של סיבוב והתנעה אך זה לא התניע לי... רק אחרי דחיפה של הרכב זה הניע לי.

פורסם

בא נתחיל עם המובן מאליו, ידוע לך שיש באימפרזה נעילת הגה ועליך לסובב מעט את ההגה כאשר המפתח בפנים כדי לשחרר את הנעילה ולסובב את המפתח?!

עכשיו שאנחנו יודעים את זה, נעבור לשלב הבא, כאשר אתה מנסה להניע מה אתה שומע? תקתוקים מהירים? סיבוב חלוש של במנוע? לא שומע כלום והאורות מתעמעמים?

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

ידוע לי שכאשר ההגה נעול אני משחק איתו.. וזה לא זה.

וכשבסוף אני מצליח לסובב את הסוויץ' להתנעה, (אתמול קרה לי) האוטו לא הניע ושמעתי תיקתוקים די איטיים..

אם זה היה מהיר ידוע לי שזה היה המצבר, אבל המצבר די חדש

פורסם

תגדיר די חדש? אם המצבר גמור ואין בו כח גם התקתוקים יהיו איטיים ככל שיחלש. (עברתי את זה..)

קח אותו לחשמלאי לבדיקת זרם הנעה של המצבר ובדיקת אלטרנטור.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

ממליץ שתחפש בעל מקצוע מומלץ ואמין כאן בפורום לביצוע הבדיקה.

מניסיון כואב, נתקלתי בהרבה מכונאים/חשמלאים שעובדים בשיטת המצליח, שיטה אשר מצליחה בסופו של דבר להוציא ממך הלקוח הרבה כסף.

המלצה כאן בפורום שווה זהב, תפרסם את אזור הטיפול המועדף שלך וחכה להמלצות טרם זרימה לחשמלאי..

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

אין לחשמלאי אף סיבה "לסדר אותי" זה בסדר..

ישלי תעודת מכונאי וידע קצת בחשמל מהשירות הצבאי במחלקת רכבים.

דרך אגב המצבר בן שנה וחצי בערך, אבל הוא מטופל באופן בלתי רגיל..

פעם בחודשים אני מגרז את הקטבים כדי שלא יהיה קורוזיה, בודק פעם בחודש שיש מים מזוקקים בפנים וכו'..

פורסם

אוקי אז היום הלכתי לחשמלאי.. הוא בדק טעינת מצבר מהאלטרנטור והכל עובד מצוין!

הוא הסתכל יותר לעומק... הוא הסתכל על המפתחות של הרכב, ואמר לי שהם די שחוקות..

לכן השיניים שלו לא נתפסים בסטארטר כמו שצריך וזה יוצר בעיות.. בנתיים הוא אמר לי להשתמש במפתחות הרזרבים.

אחרי הכל.. המפתחות כבר בני 16 שנה.

×
×
  • תוכן חדש...