Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הופעה של סובארו מאוטומוטור


ttzz
שימו לב! השרשור הזה בן 7369 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

גם אני צילמתי את ההופעה הנ"ל רק את ההופעה של יום שלישי.

אני חייב לציין בסרט שיש לי.. ממש רואים בבירור כמה הם מחרטטים את הקהל..!

בקטע ש להמשיכת חבל, נתנו פור לקאדילק, היא התחילה לסחוב, גם אחרי שהסובארו לחצה על הגז עדיין הקאדילק סחבה, שמים לב בבירור שיובל מלמד עזב את הגז בקאדילק, הסובארו אתחילה לסחוב ואז הוא המשיך עם הלחיצה על הגז פרפור עצבני מלא עשן. lol אחד עצבני !

בקטע שהם עשו תאוצה על רטוב.. מה שאני צילמתי.. עשו וולוו נגד הסובארו.. רואים בבירור שיובל מלמד "בזינוק" לוחץ לשנייה על הדוושא.. הרכב מקבל תאוצה ואז עוזב נותן לרכב לדרדר, הסובארו מאיצה.. עוקפת. נכנס לתוך הסיבוב ורק לאחר מכן הוא ללוחץ על הגז וטל שביט אומר" הנה תראו איזה תאוצה טובה לאומת הוולוו שמפרפרת במקום (שהיא בכלל לא פרפרה, לחיצה מתונה על הגז והרכב יוצא יפה מאוד..)

 

אותו דבר בדיוק עם הקאדילק.. לחיצה קטנה על הגז.. הרכב מתחיל ליסוע.. הוא עוזב.. ואחרי כמה שניות לוחץ שוב.. סיים בולשיט.

 

במעגל החלקה.. הוא מדביק את הדוושא בוולוו לכול הרוחות ושובר את ההגה ברור שהוא יכנס לתת היגוי, הפנייה מתונה של ההגה ולאט לא חזק והוא עובר יפה (הריי הכל לצורך פרסומת והקהל התמים לא אמור להבין את זה) ..

עם הקאדילק.. הוא לחץ קצת על הגז אחת לכמה זמן . אבל מייד בלם את עצמו לא להסחף .. זה עוד נורמאלי...

עם הסובארו.. הוא היה לאורך כל הסיבוב לוחץ על הברקס לא נוסע במהירות שהוא נסע עם הוולוו.. מסובב מתון את ההגה.. מן הסתם שילך לו טוב.. אבל.. אם תשימו לב. גם עם הסובארו הוא נכנס לתתי היגוי קטנים...

מה המצחיק זה שטל שביט אומר :"כדי שלא תחשבו שהוא עושה את זה לאט, שימו לב לרעש חריקה של הצמיגים הם נמצאים על סף אחיזתם" ... כן כן טל כל הכבוד.. מעניין שג'יפ עושה פרסה על 10 קמ"ש יש בקרוב את אותו רעש..

או כל רכב שעושה פנייה בכיכר על 40 ופנייה מתונה לא שעוד שנייה הרכב עף יש גם את אותו רעש... מוזר..במעגל החלקה שמים לב שהקדימה בורח לו אך הוא מתקן מהר.. פרסומת גרועה לסובארו, לדעתי להשמיט את החלק הזה ורק המופע של האימפרזה שווה ... יש לי סרט יותר ארוך ממה שהעלו כאן, הוא על קלטת הווידאו של המצלמה, איך אני מעביר למחשב ?

ואז לאן אני יכול להעלות את זה ???

- BLUE HONDA CIVIC EX EF (ED4) D16Y8 1991

- BLUE HONDA CIVIC ES FD 2008

- Black HONDA CIVIC HATCH 5DR 2006 manual

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

גם לי יש וידאו של כל התערוכה וגם של המופע של האימפרזה.

 

שאלה קטנה בקשר לרעש שלה , הרעש של מין פיצוצים כאלו מהאגזוז נובע מכך שהמנוע לא מכוון?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתצוגה הרמפה הייתה עשויה ממתכת... לא בדיוק האחיזה האידיאלית לכל רכב!

 

אני אישית חושב ש"טיפלו" בשאר הרכבים על מנת להציג את הסובארו כאוחזת הכי הטובה.

 

ד"א, אמנם 4X4 נותן אחיזה הרבה יותר גבוהה... אבל בכל זאת... 230 כ"ס מול 130-140 של הסובארו? לא נראה לי...

 

)ובכל זאת... סחטיין לסובארו על ההשקעה בתצוגה... אחלה צלחות היו שם :) )

 

בכלל מה קשור ההספק פה?

אתה נופל למלכודת שהם טומנים לך. כל ההצגה הזו היא קצת חרטא כי אף רכב לא צריך להתמודד עם כוחות גרר כה גדולים במציאות. (לא מדבר על כוחות צד כי זה לא ממש שייך להדגמה)

הספק הרכב לא קשור כי במצב של מהירות כ"כ נמוכה מה שקובע זה יחס משקל לשטח גומי מניע ואיכות הגומי.

למרות שאני מתאר לעצמי שהצמיגים ברכבי הדוגמה שאינם סוברו היו במצב לא מבריק (וכנראה שב-B4 היו צמיגים טובים) נניח שמדובר באותו צמיג בדיוק (אפילו אותו רוחב) לשני הרכבים. לקאדילק ולוולוו אין פי שתיים משקל מה B4 אבל ל-B4 יש פי שתיים גומי מניע, כך שתוצאות בדיקה שכזו נועדו לנצחון של סובארו איך שלא תשחק עם הפרמטרים.

 

בשורה התחתונה 4X4 זה חשוב ליציאה מהמקום, לכביש רטוב ולאחיזה בסיבובוים (בפרט כשמדובר בעקומות ארוכות)

זה לא אומר כלום על האצות ביניים ויכולות של רכב בכביש ישר ויבש.

בדיוק כמו שהספקים לא אומרים כלום בהדגמה מהונדסת שכזו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה הנוסחה לכוח סוס?

הוא לא מושפע מהקג"מ?

מאור.

 

הספק הוא עבודה ליחידת זמן ועבודה היא כ"ח כפול דרך. כלומר

Power = Force * Dist / Time

מומנט פיטול הוא כח מנורמל על ציר סיבובי ולכן הספק הוא למעשה מכפלה של מומנט בסל"ד.

אבל אם תכפיל מומנט מקסימלי בסל"ד בו הוא מתקבל (או בסל"ד מקסימלי או בסל"ד של ההספק המקסימלי) לא תקבל את נתון הכ"ס המוכר לך משתי סיבות.

1. למציאת נקודת הספק מקסימלי יש לחפש נגזרת אפס בפונקציית ההכפלה ואז לכפול את המומנט בנקודה שהתקבלה בהסל"ד בו היא התקבלה.

2. גם אם מצאתה והכפלתה את הערכים הנכונים תקבל תוצאה בקג"מ דקה. יחידת מידה לא קונבנציונלית ובוודאי לא כ"ס. את יחס ההמרה לכ"ס אני לא זוכר בע"פ ואין לי כח לחפש אבל נדמה לי שאפילו כאן בפורום זה נרשם פעם.

 

בסיכומו של דבר הספק הוא הקשר ביין סל"ד לכח. כמה שיותר מומנט ובסל"ד כמה שיותר גבוהה שווה כמה שיותר הספק. :wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה הנוסחה לכוח סוס?

הוא לא מושפע מהקג"מ?

מאור.

 

(אני אמור לדעת את זה) יש כמה נוסחאות ,תלוי באיזה דרך אתה רוצה לפתור ומה נתון לך.

אני מכיר נוסחה אחת:

hp=kwh/t

 

תקנו אותי (בבקשה) עם אני טועה. :!:

i don't afraid to die ,i afraid to loss my freedom -Sokrates

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה הנוסחה לכוח סוס?

הוא לא מושפע מהקג"מ?

מאור.

 

(אני אמור לדעת את זה) יש כמה נוסחאות ,תלוי באיזה דרך אתה רוצה לפתור ומה נתון לך.

אני מכיר נוסחה אחת:

hp=kwh/t

 

תקנו אותי (בבקשה) עם אני טועה. :!:

 

אני טועה :oops:

i don't afraid to die ,i afraid to loss my freedom -Sokrates

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כלכך הרבה שטויות ובלאגן בשירשור אחד.....פשוט מדהים.

 

*תמיר-אם לא הייתי לומד את הנושא,לא הייתי מבין מילה ממה שכתבת.

 

*לסובארו יש יותר אחיזה בגלל שהיא 4X4 (אם אני ויקוזונה נעשה משיכות חבל והוא יהיה על גלגיליות,אני אנצח. למה? כי לי יש יותר אחיזה-לא משנה כמה כח יש לו)

 

*כוח סוס זה יחידה. אני מצרף קובץ של חלק מהפרוייקט שלי, יש שם יחידות והמרות שלהן בסוף.

 

עריכה

 

אל תתיחסו לחישובים ולנוסחאות בהתחלה,הם לא נוגעים לכם.

motorapp.pdf

instead of bieng pussy whiped...WHIP THAT PUSSY!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חייב להודות שממש התעצבנתי עכשיו , אמנם לא צפיתי במופע הזה כשהייתי באוטומוטור אך הורדתי את קטע הוידאו שסופק .

היה חביב ורואים שיש שם רמאות אבל מה שממש עיצבן אותי היה הנסיעה על מסלול רטוב

שעשו שם לוולבו , מה זאת הרמאות הזאת ?? במקרה בדיוק יצא לי להיות נוכח בהשקה של הוולו הזאת בקנדה כאשר הם עשו את אותה ההדגמה על מסלול קרח והאוטו היה יציב פחות או יותר, אז מה עכשיו סובארו מוכרים לי אויר בשקל ואומרים לי שהוולבו מחליקה על שלולית קטנה ?

בשניה זו ממש הם הפסידו לקוח .

8)
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שיקחו את ה VOLVO T6 , ושיעשו גילגול 70-80 , ושהסובארו 4 על 4 המסריחה שלהם ה 2 ליטר הזו תנסה להזיז תוולוו :)

 

להזיז וולוו מהמקום שהטורבו עוד ישן זה לא חוכמה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נלקח מאתר סובארו טורבו ישראל.

תראו מה מצאתי בפורום אצלהם.

http://www.maybemor.com/stiforum/display_topic_threads.asp?ForumID=3&TopicID=2677&PagePosition=1

כמה סוגים של דוגמאות

 

חבר'ה, הכל עבודה בעיניים. כתור אחד שהיה לו רכב עם 180 כ"ס, הנעה אחורית וכל הבקרות אחיזה, בחיים אבל בחיים הקאדילאק לא תגיע לכזה פרפור מטורף כאשר הבקרה פועלת (אפילו כאשר מושכים אותה) !!! כאשר הבקרה מזהה פירפור הכי קטן היא ישר מנתקת את המנוע לשניה בשביל שהאחיזה תחזור ...

בתחרות המשיכות ראו שבוולוו ובקאדילק לוחצים ישר פול גז ובסובארו לוחצים לחיצה מתונה בשביל שהגלגלים לא יפרפרו.

 

אבל מי שהכי התאכזבתי ממנו זה טל שביט. כתב כ"כ ידוע שאני מעריץ, עושה מפגן ידע מרהיב ומעניין אבל לא מעיז להזכיר את הבקרת אחיזה שנותקה. אני לפחות מקווה ששילמו לו מספיק מכיוון שהכבוד הרב שהיה לי אליו ירד בגדול ...

 

הייתה לי התכתבות מעניינת עם מישהו שהיה מעורב איכשהו במפגן של סובארו בתערוכה, והוא אמר כך:

אם בקרת האחיזה היתה מופעלת, במבחן המשיכה מערכות הבקרה בקאדי ובוולבו היו מסרסות את המנוע, והסובארו היתה מושכת אותם בקלילות בזכות ההנעה הכפולה, ולקהל זה היה נראה כאילו הנהג של הוולבו/קאדי בכלל לא לחץ על הגז כי בקרת האחיזה בכלל לא היתה מאפשרת לסל"ד לעלות, ואז היו מאשימים את הנהג ברמאות...

לפחות בלי בקרת האחיזה ניתן היה לראות שנהגי הוולבו והקאדי לוחצים על הגז ומתאמצים.

 

בכל אופן, עושה רושם שמה שהם לא היו עושים, "אתם" הייתם מאשימים אותם ברמאות.

 

נסכם שהמצבים בהדגמה אינם ממש מצבים יומיומיים, ובאותם מצבים אכן יש יתרון ברור לסובארו עם הנעה כפולה קבועה.

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקשר לזינוק בעלייה..

בכל המכוניות הם הדביקו את הדוושה לרצפה..

ההבדל הוא שהמערכת של הסוברו נותנת גז מתון גם כשהדוושה לחוצה

 

בוולוו ובקדילק הם היו יכולים לטפס את זה באותה הקלות אם הם היו נותנים גז מתון ולא מדביקים את הדוושה..

 

ככה שבעיקרון המערכת של הבי 4 מגבילה..

היא נותנת שליטה אוטומטית ברכב ולא שליטה של הנהג..

hope for the best, expect the worse.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

על מה אתם מדברים, הנעה כפולה עם 140 כ"ס לא תפרפר גם אם יזרקו קלאטץ'....בטח ובטח לא אם האוטו אוטומטי......כדי לגרום לאימפרזה לפרפר צריך לאנוס את הקלאטץ' בברוטאליות וגם אז זה לא כלכך קורה.......

 

בקשר לוולבו, וליגואר....את הוולבו אני כמעט בטוח שראיתי ששולפים לה פיוז, אני לא יודע של מה הוא...אני מעריך שזאת בקרת משיכה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע מה עם כולכם, אבל כשראיתי את המופע (ביום הראשון של התערוכה), ממש לא התלהבתי.

כאילו... רואים שהכל מזויף!

 

למרות שברור שהבי4 אוחזת יותר טוב בכל מקרה... אבל כל הזיוף הזה- מתן גז מקסימלי כדי לאבד אחיזה בכוונה.... (וזאת רק דוגמא)

בקיצור, שנאתי את כל הבולשיט שלהם

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7369 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...