Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הופעה של סובארו מאוטומוטור


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8101 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
נלקח מאתר סובארו טורבו ישראל.

תראו מה מצאתי בפורום אצלהם.

http://www.maybemor.com/stiforum/display_topic_threads.asp?ForumID=3&TopicID=2677&PagePosition=1

כמה סוגים של דוגמאות

 

חבר'ה, הכל עבודה בעיניים. כתור אחד שהיה לו רכב עם 180 כ"ס, הנעה אחורית וכל הבקרות אחיזה, בחיים אבל בחיים הקאדילאק לא תגיע לכזה פרפור מטורף כאשר הבקרה פועלת (אפילו כאשר מושכים אותה) !!! כאשר הבקרה מזהה פירפור הכי קטן היא ישר מנתקת את המנוע לשניה בשביל שהאחיזה תחזור ...

בתחרות המשיכות ראו שבוולוו ובקאדילק לוחצים ישר פול גז ובסובארו לוחצים לחיצה מתונה בשביל שהגלגלים לא יפרפרו.

 

אבל מי שהכי התאכזבתי ממנו זה טל שביט. כתב כ"כ ידוע שאני מעריץ, עושה מפגן ידע מרהיב ומעניין אבל לא מעיז להזכיר את הבקרת אחיזה שנותקה. אני לפחות מקווה ששילמו לו מספיק מכיוון שהכבוד הרב שהיה לי אליו ירד בגדול ...

 

הייתה לי התכתבות מעניינת עם מישהו שהיה מעורב איכשהו במפגן של סובארו בתערוכה, והוא אמר כך:

אם בקרת האחיזה היתה מופעלת, במבחן המשיכה מערכות הבקרה בקאדי ובוולבו היו מסרסות את המנוע, והסובארו היתה מושכת אותם בקלילות בזכות ההנעה הכפולה, ולקהל זה היה נראה כאילו הנהג של הוולבו/קאדי בכלל לא לחץ על הגז כי בקרת האחיזה בכלל לא היתה מאפשרת לסל"ד לעלות, ואז היו מאשימים את הנהג ברמאות...

לפחות בלי בקרת האחיזה ניתן היה לראות שנהגי הוולבו והקאדי לוחצים על הגז ומתאמצים.

 

בכל אופן, עושה רושם שמה שהם לא היו עושים, "אתם" הייתם מאשימים אותם ברמאות.

 

נסכם שהמצבים בהדגמה אינם ממש מצבים יומיומיים, ובאותם מצבים אכן יש יתרון ברור לסובארו עם הנעה כפולה קבועה.

 

ג'רמי ידידי היקר, אתה מעלה פה נקודה מעניינת מאוד וסוף סוף התפתחות מעניינת בנושא !!!

אתה צודק שזה היה נראה מזוייף אבל בשביל זה המערכת הזו קיימת !!! זה כמו שתקנה סובארו אבל תנתק את המערכת 4X4 (נגיד אם זה היה אפשרי) !!! או שתקנה רכב עם כריות אוויר אבל תנתק אותם !!!

המערכת בקרת אחיזה מגיעה סטנדרט כתור איבזור בטיחותי, כאשר אתה מנתק אותה זה כמו לנתק את הכריות אוויר ולעשות לרכב מבחן NCAP, ברור שהתוצאה תהיה גרועה יותר !!!

זה ברור שלסובארו יש יתרון בהנעה כפולה, אבל איך שהם הפגינו את זה ב"מופע" זה היה מוגזם וזה לא מצבים שמגיעים אליהם בכבישים שלנו (חוץ מהמעגל תנועה הרטוב). אני מוכן להתערב אתך שאם אני עולה עם הסובארו על העליה המלאכותית שהם שמו שם אני גורם לה לפרפר בלי בעיה ??? ראו בברור איך הסובארו נכנסת לפרפורים קלים ואז יובל או מי שלא היה באוטו פשוט מוריד את הגז, מספיק שילחצו לחיצה בריאה כמו שלחצו בקאדילאק ובוולוו והסובארו הקדושה שלהם תקנס לכזה פרפור שלא יבייש את הוולוו וה-CTS ...

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

תודה גבר 8)

אני לא יכולתי להגיעה לתערוכה לצערי :(

סרט טוב. :p

שני חתולים במקביל לעולם לא ייפגשו.

אם שותים אז נוהגים - בשביל זה יש בית חולים.

פורסם

שהעליתי את זה רציני חשבתי שזה אמיתי לא העלתי דעתי שהם יעבדו ככה על כולם נכון שראו סובארו קצת נכנסת לפרפורים עזבו את הקטע שאין מצב כזה בכביד אבל מה השטויות אם הם עבדו על כולם...


×
×
  • תוכן חדש...