Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5850 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברה אני שמח לחזור לפורום ולקבל קצת חוות דעת והמלצות במיוחד לפני פרוייקט רציני של 3WAY ב3AMP

שאני מוציא עכשיו אחרי שנתיים ללא רכב.

 

אז הרכיבים שאספתי עד כה הם

HU: ECLIPSE CD4000

AMP 4CH: SUNDOWN 100.4

MONO:XETEC GRAVITY 1000

TWETER AMP: GENESIS STREO 60

FRONT SET: TWETER MBQ Q, MIDRAING CDM54

נשאר להתאים אליו מידבאס טוב ורציני

סגנון המוסיקה שלי העיקרי הוא רוק על כל סוגיו, ישן חדש כבד קל כל דבר עם גיטרות מקלסיות ועד דיסטורשנים נמצא אצלי בפליליסט.

האופציות ששקלתי הם:

פוקל K2P שמעתי אותם בעבר וזכור לי שהם מהירים וחדים.מצאתי משומש במחיר הגיוני.

מיד של ריינבו מסדרה בינונית כי יש לי כבר את הסט.

 

והסאב שישלים תתמונה יהיה הIDMAX החביב

 

ופה אני צריך את העזרה שלכם, איזה עוד אופציות(כולל להביא מחול) יש לי במסגרת תקציב של עד 200 דולר או 800 שקל רק למיד. המידבאס ינגן מ60 עד 600 כי משם אני חושב שהמורל עושה עבודה טובה.

 

משומש גם בא בחשבון או יותר נכון בעיקר משומש אלה אם מביאים חדש מחול.

 

הכל יחתך בקרוס 4/5/6 WAY של PPI

אם יש לכם הצעות יעול גם לחיתוכים הם יתקבלו בברכה,

אני חושב על (מנמוך לגבוה) סאב מ15 עד 60 , מידבאס 60 עד 600 , מידריינג 600 עד 2000 , ומשם את הטוויטר האלה

"ומותר האדם מן הבהמה - אין, כי הכל הבל"

פורסם

וואו - אתה חוגג :-D

 

תראה - בחרת מיד, לדעתי, בעייתי.

 

הטוויטרים של MBQ נוטים ברוב המערכות ששמעתי אותם לכוון הצעקני. מפורטים באופן טוב, לא הייתי אומר יותר מזה ובסט שלושה חלקים הם יעשו את העבודה שלשמה טוויטרים נועדו - השלמת הגבול הגבוה.

 

הייתי בוחר מידבאס שמסוגל לעלות כמה שיותר גבוה ושם אותו על הגברה חזקה (יש לך הגברה נאה)

 

היות והטוויטר שלך הוא בעל אופי גרמני קלאסי עם נטיה לגוון הבהיר - הייתי גם לוקח מידבאס מסטים דומים.

 

המחשבה על K2P לדעתי טובה מאוד.

 

אני הייתי הולך כאן על קלארוס (היות והטוויטרים של הסט נופלים באותה קטגוריה של הMBQ) במידה ואתה רוצה גם שהמידבאס יהיה בעל יכולת לרדת קצת יותר נמוך (מנסיון של שמיעת מערכות רבות עם המידבאס הזה).

 

מה שהייתי מציע לך זה לנסות להשיג ריינבו פרופי ואנדיום אבל המחיר כאן לדעתי יהיה רצחני ולכן - אם אתה יכול ללכת על רמקולים שבאו מאותו הבסיס - עד כמה שידוע לי USHER, הם עלולים להיות הימור די בטוח וניתן למצוא אותם במחירים שפויים מאוד בparts express.

 

תנסה נקודות חיתוך לCDM - מ 3.5K עד 5K לעומת הטוויטרים ותראה מתי אתה מקבל את התוצאה הכי רגוע.

 

אל תחתוך CDM נמוך מ600 בשום פנים ואופן - אם אתה לוקח מידבאסים כמו שהמלצתי לך למעלה - תנסה אפילו לטפס לאזור ה700 עד ה900 בנקודות החיתוך בין המידבאס לטוויטר ותראה מתי אתה מקבל תוצאה טובה.

 

למה הCDM בעייתי? בגלל נקודת החיתוך של ה600 הרץ

 

אם אתה מתכוון להתקין את הCDM והטוויטרים בקורות - סיכוי גדול מאוד שחלק מהצלילים יפרדו לך בגובה (זו תופעה שנתקלתי בה ברכב שלי) אם לא תכוון נכון את הסלופים ונקודות החיתוך בין הCDM לבין המידבאסים שלך בצורה טובה מאוד - ואני מדגיש, מאוד! לכן, ככל שיש לך יותר גמישות בכוונים כך תוכל להתגבר על הבעיה הזו יותר טוב.

 

אם אתה תתקין את הCDMים בקיקים - הרבה מאוד חברי פורום ניסו ודווחו שלא אהבו - הטיפ יהיה כאן, החיבור בין הCDMים למידבאסים יהיה הרבה יותר טוב, אבל בשביל להשיג חיבור יותר טוב בין הCDMים לטוויטרים (במידה והם בקורות) תלך על נקודות חיתוך של 4.5K ומעלה (דני יוכל לפרט כאן הרבה יותר טוב ממני לגבי הסיבות).

 

בקיצור - בחירה בעייתי משהו אבל עם עבודת כוונים אינטנסיבית ובחירת רכיבים חכמה אתה תסדר.

 

אפרופו - לא ציינת בכלל אם יש בעיה מבחינתך ללכת על מידבאסים 8 אינטש או 7 אינטש - אם כן, במדיסאונד יש מבחר יפה מאוד של מידבאסים של SEAS, ETON, VIFA ועוד שיכולים להיות מאוד מעניינים - גם פירלס אפרופו. אבל אני במקרה הזה הייתי נדבק לכוון של מידבאסים יוצאי גרמניה :-D

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

בטח שאני חוגג, הוכרחתי לרדת מאופנוע 750 כדי לחזור לאוטו, אז לפחות אני יעש את זה בסטייל.

באופנוע היה לי אגזוז של ARROW שהיה יורד נמוך יותר מכל סאב SPL שמכבד את עצמו, הייתי מפעיל אזעקות ברחוב.

אז אין צורך במערכת אתה מרגיש את הבאס לבד.

 

מידים של 8 יהיה קצת בעייתי זה דלתות מקוריות של סוזוקי בלנו, ולא בא לי להרחיב חור במידה ויתאפשר או בניות פיבר,

7 אני מאמין שטבעת עץ פשוטה תוכל לעשות את העבודה.

עניין התקציב הוא המניע המרכזי עד כה רק על חיווט הוצאתי באזור ה500 ש"ח HU עוד סכום דומה, קרוס אקטיבי 800

למזלי שמרתי את המגברים הסאב והרמקולים מהרכב הקודם. אז נשאר לי 1500 למידבאסים + איטום שזה משהו חשוב בפחית יפנומאטית. אחרת רק מהעוצמה יהיה לי נזקי שאסי.

אני אחפור קצת באתרים אבל אני מאמין שאם אני אמצא משומש במחיר שפוי אני יעדיף לקנות פה,

אני קצת חסר סבלנות שזה מתחיל עם משלוחים ומגעים עם חנויות מחול.

 

לגבי המורל אני שם אותו על הדלת בגובה של המתגים של חלונות חשמל אין לו צורך בתיבה הוא ישב על טבעת עץ שתקובע לדלת.

הייתי שם אותו במשולש אבל הוא גדול מידי להכנס שם ושם במשולש ישב הטוויטר OFF AXIS כמובן שלא יהרוג לי את עור התוף.\

 

אני אישית מכור לצליל של הMBQ במיוחד בקטעי גיטרות חזקות כמו של ג'ימי או סלאש הוא מבטא אותם בורה יחודית וחזקה, מה שלא הצלחתי להתחבר באף טוויטר אחר, הוא פשוט מנסר תאוזניים בקטע טוב.

 

לגבי החיתוך של הXDM זה יהיה תלוי הרבה במידבאס שאני אקח אני באמת יהיה חייב משהו שידע לתת טוב גם ב700-800

"ומותר האדם מן הבהמה - אין, כי הכל הבל"

פורסם

אני עדיין מתקפל מכאב מהידיעה שאתה יורד מאופנוע 750 לסוזוקי בלנו... זה כמו לחטוף בעיטה לביצים מנעל שפיץ :shock:

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אני לא מעריץ גדול של קיקפאנלים, אבל במקרה של נק' חיתוך גבוהה בין המיד לוופר, תבדוק איך הם יישמעו בקיקים.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

במקרה של נקודות חיתוך גבוהות ליתר דיוק - גם בין הוופר למיד וגם בין המיד לטוויטר

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

מידים של קלארוס יהיו לדעתי השלמת חבילה לא רעה.

מעבר לזה אני לא ממש מתמצא בנושא.

הייתי ממליץ לך על האבוקים 7" אבל לחתוך אותם מעל 600 יכול להיות קצת בעייתי בשבילם.

מתחדשת*

פורסם

ההאבוקים זה אולי הרמקול 7 אינטש היחידי שאני יכול לחשוב עליו שיכנס לדלתות של בלנו מבלי שהוא יצטרך לחתוך בדיפון

 

אבל הם באמת אמורים לתפקד בעיקר כוופר, למרות שיש להם השלמה עד כמה שידוע לי לסט שני חלקים, באמת, מעל ה1K אני כבר לא יודע איך הם יתפקדו.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

מבחינה אסטטית הכי נוח לי לזרוק אותם(cdm) לקיק פאנל אבל פסיכולוגית קשה לי עם הרעיון שרמקול שמנגן גבוה יושב נמוך,

אני חושב שעל הדלת בגובה החזה הוא יספק אותי גם מבחינת סאונד וגם פסיכולוגית, :)

אם לתת לזה צאנס נראה לי שאני אנסה זה יכול לחסוך לי כיעור של דלת והעברת עוד חוט במעבר הדק הזה בין הרכב לדלת,

מי יודע אולי אם כיוון נכון יהיה אפשר לעשות עם זה דברים טובים

 

עכשיו לגבי הוופרים קשה לי להחליט, כל החברות האלה האבוק או קלארוס אני לא מכיר אין לי ספק שמדובר בדברים טובים,

אבל משהו מושך אותי לקנות את הK2P המשומש פה מחבר פורום כי זה כבר פה בארץ וחוסר הסבלנות כנראה ינצח.

 

הK2P יהיה מסוגל לנגן עד 700-800?

"ומותר האדם מן הבהמה - אין, כי הכל הבל"

פורסם
אני עדיין מתקפל מכאב מהידיעה שאתה יורד מאופנוע 750 לסוזוקי בלנו... זה כמו לחטוף בעיטה לביצים מנעל שפיץ :shock:

 

ספר לי על זה, אני מחפש את המומנט בסלד בינוני בבלנו והוא פשוט לא קיים, האוטו מרגיש מסורס לעומת האופנוע,

ושאני רואה אופנוע, ההרגשה היא כמו של כדורגלן נכה שעובר ליד מגרש כדורגל,

"ומותר האדם מן הבהמה - אין, כי הכל הבל"

פורסם
פסיכולוגית קשה לי עם הרעיון שרמקול שמנגן גבוה יושב נמוך

 

עכשיו לגבי הוופרים קשה לי להחליט, כל החברות האלה האבוק או קלארוס אני לא מכיר אין לי ספק שמדובר בדברים טובים,

אבל משהו מושך אותי לקנות את הK2P המשומש פה מחבר פורום כי זה כבר פה בארץ וחוסר הסבלנות כנראה ינצח.

 

הK2P יהיה מסוגל לנגן עד 700-800?

 

1. אני מכיר פסיכולוגים טובים :-P (אף אחד מהם אמנם לא הצליח לאכול את הפולניות שלי בשלום :-D)

2. אל תדאג - כל עוד הטוויטרים יהיו בגובה הקורות - לא תהיה לך בעיה של גובה (וגם בקיק פאנל מוחלט - אני מעיד על כך שאין לי בעיה של גובה).

3. האבוק וקלארוס הן סדרות - האבוק של AA (אסנדנט אודיו) וקלארוס של HAT (הייבריד אודיו טקנולוג'י)

4. בהחלט כן.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
פסיכולוגית קשה לי עם הרעיון שרמקול שמנגן גבוה יושב נמוך

 

תגיע לאחד מהמפגשים הקרובים, תקבל אחלה טיפול פסיכולוגי :-D

מתחדשת*

פורסם

למפגש אני אגיע רק שהכל יהיה מותקן אני לא יכול להופיע ככה אחרי שנתיים ולראות מה הולך אצל כולם בלי לתת פייט איכותי

ובנוגע לK2P הבחור רוצה להפתר מהם במחיר של 700 ש"ח אבל הם עברו תיקון, מה ההשלכות של זה לדעתכם והאם זה שווה את המחיר?

"ומותר האדם מן הבהמה - אין, כי הכל הבל"

פורסם

ישראל אני עם הK2P ולכן לא אתערב אם כדאי או לא כדאי

 

לגבי התיקון , קשה להחשיב את זה ממש כתיקון כי לא היה שום דבר הרוס

כמו שציינתי באשכול המכירה כבלי הטינסלים באחד הרמקולים התנתקו פעם ב

אז פשוט לקחתי את זה לאומגה אודיו בכדי שיבצעו חיזוק

הם שמו דבק חדש על שני הרמקולים ווידאו שאין שום בעייה אחרת

מאז הבעיה לא חזרה , ולא מזמן הם גם נבדקו אצל חבר פורום אחר וגם שם הכל היה תקין

HeadUnit : Car-Pc | Processor : JBL MS-8 | Front Stage : Woofer - Mpyre 65M , Mid - Dayton RS100-4 , Tweeter - Tang-Band Ceramic 25-1719S | Subwoofer : Hertz HX250D | Amplifiers : A/D/S PQ10 , Hifonics Olympus XI , SPL AB03445 | Wiring : KnuKonceptz , Sommer , Neutrik |

×
×
  • תוכן חדש...