Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5859 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תהיה סבלני ותמצא את מבוקשך.

דמיו זה מפתיע כי זה תמיד היה רכב שהמחירון שלו היה בקרשים.

 

עוד אופציות שחבר שמחפש רכב בתקציב הזה העלה בפני : סוזוקי איגניס + YRV.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

בסופו של דבר בחנתי את הרכב לעומק שוב - את מצב הריפודים בכל מיני מקומות, פלסטיקים והדבשות, בדקתי את המשיכה, הרעשים, הקירקושים, וכו', והגעתי למסקנה כי אין כאן מצב למשחק ברוטלי עם הקילומטרז'. מצאתי גם את נזילת השמן שצויינה בדו"ח. ההסבר של הבעלים היה בהחלפת שמנים שביצע יומיים לפני הבדיקה, וכך אכן זה נראה. כל אותו הזמן הבעלים היה מקבל טלפונים בקשר לרכב. החלטתי שלא למשוך את הסיפור יתר על המידה ולחצנו ידיים.

פורסם

בדיוק מישהו סיפר לי בארוחת הצהריים שבזמן שהוא מכר את הרכב הבלתי סחיר שלו (לפני כמה חודשים) , הוא ביקש מחברים ומשפחה להתקשר בלי סוף כשהוא היה עם הקונה במכון הבדיקה כדי ליצור לחץ על הקונה לקחת את הרכב :)

 

לא נשמע לך קצת חשוד שמישהו עשה טיפול שמנים יומיים לפני הבדיקה?

אולי הרכב אוכל שמן ודורש מילוי על בסיס יום יומי ?

 

בכל מקרה - תתחדש.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

לא נראה לי שהתיחכום במקרה הנדון הגיע עד לרמות כאלה. בסך הכל הקילומטרז' אשר מתיימר להיות נמוך במיוחד + יד 1 פרטית + המחיר האטרקיבי - אינם דברים כו נפוצים. כך שאין זה פלא שאנשים מתקשרים. לגבי צריכת שמן - ימים יגידו. בסך הכל רכב נקי מבפנים כולל הפינות הנסתרות בצורה יוצאת דופן ומושך לא רע, אפילו מפתיע לדגם כו מושמץ. אישתי בינתיים כבר עשתה 200 קם ומרוצה עד הגג.

×
×
  • תוכן חדש...