Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חניה פרטית


Audi_
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5865 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רציתי לתייעץ לגבי עשיית חניה פרטית.

אני גר בשיכון למטה ברחוב יש חניות לבניין כל יום אני בא מאוחר בלילה רואה שהכל תפוס ,והכי מעצבן זה שאנשים שגרים רחוק ב 100מטר תופסים את החניה ממש בא לפוצץ להם את הרכבים.

לאיפה צריכים ללכת כדי לעשות חניה פרטית ?המקום של החניה ממש קרוב לדירה

וכמה זה עולה?

 

 

תודה

Audi 100 5CLY 1990

Audi A3 1.8T Manual

פורסם

מי אמר לך שאפשר לעשות חניה פרטית בשטח הנ"ל? מי אמר לך שלשכנים שגרים רחוק אין זכות לחנות ליד הבית שלך?

 

בדוק בעירייה למי שייך השטח המדובר. אם מדובר בשטח ציבורי - אתה יכול להמשיך לחלום על חניה פרטית, או לעבור דירה. אם מדובר בשטח של הבניין - תצטרך קצת יוזמה והרבה עצבים בעבודה מול שאר השכנים בבניין.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

העיריה יכולה לתת לך מדבקה של אישור חניה באזורך החל מהשעה 17:00 ועד 8:00 בבוקר שלמחרת,חנייה פרטית זה כבר עיניין של טאבו ומיליון אישורים,תנסה ובהצלחה.

פורסם

שאלה מעניינת, גם אצלי יש את אותה הבעיה, אני גר ליד האוניברסיטה ככה שרוב הזמן החנייה תפוסה ע"י הסטודנטים.

ברחובות מקבילים עשו חנייה עם תו חנייה לשכנים ובחלק עשו סימון כחול לבן עם מדחנים.

בגלל שהחנייה של הבניין שלי היא על הכביש הראשי נראה לי שזה יותר מורכב.

מעניין אם ניתן לעשות משו עם זה

וסליחה שאני מתפרץ לך לשרשור פשוט מידע על הנושא יעזור לי מאוד

פורסם

אביתר א,העיר מחולקת לפי אזורים,גש לעיריה ותיראה עם אתה באזור של קבלת מדבקה ועם לא על הדרך תפנה לעיריה עם הבעיה שלך.

פורסם

למטה ברחוב יש חניות

 

הרחוב הוא ציבורי.

בחניות שברחוב רשאי לחנות כל אחד, אפילו כזה שגר יותר רחוק.

 

ישנם רחובות קטנים, במרכזי ערים גדולות, שבהם החניה מותרת רק לדיירי הרחוב בעלי תו חניה. תעבור לגור שם.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם
אביתר א,העיר מחולקת לפי אזורים,גש לעיריה ותיראה עם אתה באזור של קבלת מדבקה ועם לא על הדרך תפנה לעיריה עם הבעיה שלך.

 

במקרה שלי אין סימון על הכביש זהו כביש ראשי בעל 3 נתיבים לכל כיוון שהנתיב הימני הוא בעצם נתיב של חניה.

למי בדיוק פונים בעירייה לבירור פרטים?

פורסם

בגלל שהחנייה של הבניין שלי היא על הכביש הראשי

מה הכוונה ?

ברחוב, מחוץ לגבולות המגרש שלך ?

 

אם כן - אתה טועה. החניות שברחוב, שמחוץ למגרש שלך לא שייכות לך. לא ברור לי מה הכוונה "החניה היא על הכביש".

תוציא נסח טאבו ותבדוק אם רשומות חניות לדירה שלך, ואיפה הן.

 

אם לא - והחניות בתוך המגרש - שימו מחסום ואז אנשים לא יכנסו לשטח הפרטי שלכם.

 

 

לקנות חניה ברחוב ציבורי לא תוכל.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

אני אנסה להיות יותר ברור ברשותך.

דבר ראשון אני גר בבניין עם עוד שכנים שגם להם יש את אותה בעיה כמוני.

ברחוב שאני גר יש מספר בניינים שהם מספר מטרים בודדים מהכביש, לא יודע בדיוק כמה אבל בסביבות ה-20 מטר, ככה כל הרחוב בנוי, אין חניה מוגדרת שהיא החנייה של הבניין. אם זה עוזר לך השם של הרחוב אני יכול להגיד לך בפרטי :)

מתוך שלושת הנתיבים הימני ביותר מהם משמש לחנייה ככה זה היה מאז ומתמיד.

מה עושים במצב כזה?

אני לא מבקש חנייה פרטית, אלא שתהיה חנייה מסודרת לדיירי הבניינים שאין להם חנייה מסודרת ליד הבניין.

אם זה בסימון הכביש ונתינת מדבקות לאישור חניה כמו שיש במרכז הארץ.

אין לי בעיה לעשות את כל הסידורים של לתאם עם השכנים, אני פשוט לא יודע אם זה אפשרי או עם מי אפשר לדבר על זה.

פורסם

מתוך שלושת הנתיבים הימני ביותר מהם משמש לחנייה ככה זה היה מאז ומתמיד.

 

זה על הרחוב.

זה מחוץ לשטח שלך.

זה ברשות הרבים.

 

איפה אתה עובד ? יכול להיות שאתה עובד ליד הבית שלי, וכשאתה בא לעבודה אתה מחנה מול הבנין שלי. תאר לך שאני אבקש שהחניה תהיה רק שלי ?

 

איפה אתה יוצא לסרט ? מישהו גר שם. תאר לך שהוא יאסור עליך להחנות שם ?

 

איפה אתה יוצא למסעדה - גם שם מישהו גר, ואתה תופס לו חניה.

 

בקיצור, הבנת. הרחוב של כולם.

רוצה בית עם חניה פרטית - קנה כזה. שם החניה בתוך המגרש, ולאחרים אסור להשיג גבול.

 

בשום מקום לא תוכל לקנות חניה ברחוב.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

מה אומר החוק לגבי חניות לאזורי מגורים? לא אמור להיות לכל בניין חניה?

מה שנראה לי לגיטימי שלכל אזור יהיה תחום חנייה משלו, כמו למשל לאוניברסיטה יש חניה מסודרת, או לבתים חדשים יחסית יש חניות מוגדרות בשטח הבניין, וכו. מה עושים מגורים ישנים יחסית שנפגעו מהדבר הזה?

 

שלא תבין אותי לא נכון אני לא בא בטענה שאנשים לא יחנו במקומות אחרים חוץ מליד ביתיהם כי זה הרי מגוכך לדרוש דבר כזה.

לכל דבר יש פיתרון, כך לפחות אני מאמין שצריך להיות. עובדה שמעבר לכביש יש אזור חנייה רק לבעלי בתים ברחוב.

השאלה היא למי פונים ומה צריך לעשות.

יש עוד מקומות חניה בסביבה, שאני משתמש ואין לי בעיה גם לחנות רחוק מהבית וללכת ברגל הבעיה היחידה היא שעם גדילת האוניברסיטה בב"ש לאט לאט כל החניות מתחילות להתמלא וכל האזורים שהיו פנויים כמעט לגמריי "התגלו" :) וממש ככה פשוט אין חניות וזה יכול להטריף שאתה מחפש חניה כמו בקניון בשביל לעלות לבית.

פורסם
מה אומר החוק לגבי חניות לאזורי מגורים? לא אמור להיות לכל בניין חניה?

 

החוק תקף רק מרגע שנחקק. מה שהיה לפניו - כבר קיים.

 

כיום ישנו חוק "תקן חניה", המפרט מקדם של מספר מקומות חניה לכל יחידת דיור / לכל מ"ר, בבנייני מגורים / מסחר / ציבורי וכו'.

 

לדוגמא בבניה של בית דירות חדש במרכז ת"א, בדירות בגודל X - חובה לבצע 2 חניות לכל דירה.

אם מבקרשים בנין עם 10 דירות - חובה לבצע לפחות 20 חניות.

 

כמו שהסברתי - בניינים שנבנו לפני תקן החניה הזה - פטורים ממנו.

מה שנראה לי לגיטימי שלכל אזור יהיה תחום חנייה משלו, מה עושים מגורים ישנים יחסית שנפגעו מהדבר הזה?

 

בגלל זה הם עולים פחות.

אין להם ממ"ד. אין להם מרפסת שמש. אין להם מחסן תת קרקעי. אין להם חניה מקורה.

הם עולים פחות.

יש לך יותר כסף - קנה דירה חדשה, עם מחסן / חניה / מרפסת / ממד, או דירת גג. או פנטהאוז.

אין לך - תסתפק במה שאתה יכול. (או שתתחתן עם בחורה עשירה, רצוי גם דוגמנית).

 

כנל לגבי רכב.

יש רכבים ישנים שאין להם כריות אויר / מזגן / תא כפפות עם קרור ומסך LCD לאודיו.

מה תרצה ? שהמדינה תדאג לשדרג לך את החניה - כמו בבנין חדש. וגם את האוטו ? כמו של השכן ?

 

 

לכן - כפי שכבר המלצתי - אם אתה רוצה חניה פרטית / שמורה מתחת לבית או ברחוב:

 

1. קנה דירה ברחוב קטן במרכז עיר שיש בה חניה לתושבי הרחוב בלבד, לפי תו חניה.

2. קנה דירה עם חניה פרטית.

3. הייה שגריר מדינה זרה.

4. היה איש בטחון ותגור במתקן.

 

חניה שמורה ברחוב לא תוכל לקנות, לא מהעיריה, ולא משום גורם.

חניות שמורות יש רק לרכבי שגרירות / רכבי נכים / רכב בטחון.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

אביתר, אתה חושב בסטנדרטים של ב"ש ולכן נדמה לך שמה שיש באזור האוניברסיטה זה בעיות חניה. צר לי לאכזב אותך, אבל זה לא עומד בסטנדרטים של ת"א או גבעתיים למצוקת חניה אמיתית. גם בשעות העמוסות ביותר, זה ממש לא מגרד את הקרסוליים של בעיות החניה האמיתיות.

 

ספציפית לגבי המקרה שלך (כמה רחובות עם שלושה נתיבים יש באזור האוניברסיטה? אולי שניים) - אין סיכוי שתצליח להפוך את החניה לפרטית. במקרה הטוב תצליח ללחוץ על מחלקת החניה של העירייה לצבוע את המדרכות שם לכחול-לבן, כמו שעשתה באזורים אחרים באזור האוניברסיטה. גם אז, סטודנטים רשעים במיוחד יוכלו לשלם על החניה בכרטיס חניה או בפנגו ולתפוס לך את המקומות, אם כי סביר להניח שרובם פשוט יסעו 100 מטר קדימה, למקום בו החניה בחינם.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

שוב פעם אני לא מנסה להפוך את החניה לחניה פרטית. אני לא מנסה לקחת דברים שלא שלי.

אומנם אין בעית מצוקה כמו במרכז אבל לא צריך לזלזל בבאר שבע כי גם פה מתחילים להתפתח העניינים במיוחד מאז שמזיזים את הבסיסים לנגב.

מה הפרוצדורה של להפוך את האזור לאזור חניה כחול לבן?

×
×
  • תוכן חדש...