Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5870 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

 

אבע, פנסיונר מעונין לרכוש רכב יונדאי I10 שנת 2009 מחברת אלבר, השכרה. 35,000 ק"מ. עשה עכשיו טיפול.

צריך את הרכב בעיקר לנסיעות עירוניות. לא נוסע הרבה פעמיים-שלוש בשבוע.

בסוכנות אמרו שהם הולכים לפי מחירון לוי יצחק והציעו 63 אלף ש"ח. לפי יד 2 צריך לשלם 58 אלף ש"ח.

שאלותי:

1. האם זה רכב אמין, זול ומתאים לצרכים של אבי?

2. כמה באמת עלי לשלם?

3. הסוכנות הראתה לנו בדיקה שעשו בדינמומטר, אבל היות ועובדים איתו הרבה האם עלינו לעשות בדיקה נוספת במכון אחר. הבדיקה היתה תקינה.

4. איזה דגשים אתם יכולים לתת טרם הרכישה, אם בכלל כדאי לרכוש אותו.

5. סופ"ש נפלא

פורסם

רכב מצויין ,אך המחיר שהם מציעים לך יקר מידיי ,לדעתי תציב תנאים ברורים,תרד ל56000 והם יחזרו אליך,

בטח יציעו 59 .אל תוותר ותיסגור איתם על 58 ,בהחלט מחיר טוב לרכב אמין וכסכוני.

אני אישית התלבטתי לקנות אך בסוף בחרתי באלטו ידנית{מעולה}.

אים לא אכפת לך ידני אז תישקול את האלטו,או לפחות תעשה נסיעת מיבחן אתה תופתע לטובה:)

אים אתה מחפש אוטומט לך על היונדאי.

בככו מקרה בהצלחה!!

פורסם

ה-I10 רכב מצויין ולפי דעתי הכי איכותי ומשתלם בסגמנט! עם הרכב לא ייסע הרבה ולא משנה לכם איזה גיר אז כמו שציינו לפני בסכום הזה תוכלו לרכוש אלטו ידנית.

פורסם

סלח לי אבל רכב השכרה שהוא יונדאי בד"כ מקבל הנחה של 25%. אם קיבלת את ההנחה הקבועה במחירון של 15%, תוסיף עליהם עוד 10%. שים לב שאת 10% הללו לא מורידים מהמחירון המשוקלל (מחירון מינוס השכרה) אלא מהמחירון של פרטי.

 

דהיינו:

אם המחירון הינו X, אתה מוריד 25% מה-X הנ"ל, במקום ה-15% שהורדת.

 

רכבי יונדאי נמכרים במחיר מאוד נמוך לחברות ההשכרה, קח את זה בחשבון.

פורסם

אני לא הייתי רוכש רכב מהשכרה, ברוב המקרים מרמים אותך או מורחים אותך.

 

ב - 58 אלף ש"ח אפשר להביא אחלה רכבים שמורים אפילו מיד ראשונה אמנם השנה תהיה יותר קרובה ל - 2000 מ - 2010.

לשיקולך.

 

אבל אם כבר תחליט לרכוש אותו קח אותו לבדיקה מטעמך אל תסמוך על אף אחד.

פורסם

הגזמת לגבי שנת 2000

הבחור מחפש רכב קטנטן

גם אם לא אלטו נניח, אפשר עדין לרכוש סיריון מיד פרטית מ2006 או 2007 במחיר הזה, לדוגמא.

 

אני חושב שאם גיר אוטומטי הוא חשוב ואני מניח שהוא חשוב, אז היונדאי היא אופציה נהדרת.

מה שכן, גם אני קצת "מפחד" מהשכרה, אז תבדוק טוב טוב.

פורסם

לא משנה איך יצאה הבדיקה שלהם, תמיד תיקח את הרכב למכון בדיקה אובייקטיבי.

450 ש"ח, הם מחיר פעוט לשקט נפשי (עד כמה שניתן כמובן).

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

רכב מצויין, יש לנו אחת כזו כבר שנה ופחות מ-7K ק"מ והרכב נורא חסכוני ושימושי.

האם מדובר במנוע 1250 או 1100? אם הרכב כבר שנה על הכביש אז אני מאמין שזו 1250 (ה-1100 הגיעו מאוחר יותר).

מכיוון שזה רכב השכרה אז תקח בחשבון שיש רדיודיסק רגיל ולא מובנה (עם MP3 וכניסת AUX) כמו שהיו בפרטיות.

לגבי המחיר זה עניין פרטי שלך, חוץ מהקטע של השכרה (ממליץ לך לבדוק היסטוריית טיפולים), 35K ק"מ בשנה לרכב זה דיי הרבה, למרות שאבא שלך יאזן מהר את הק"מ עדיין אני חושב שניתן למצוא כאלו פרטיות במצב טוב יותר.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם
רכב מצויין, יש לנו אחת כזו כבר שנה ופחות מ-7K ק"מ והרכב נורא חסכוני ושימושי.

האם מדובר במנוע 1250 או 1100? אם הרכב כבר שנה על הכביש אז אני מאמין שזו 1250 (ה-1100 הגיעו מאוחר יותר).

מכיוון שזה רכב השכרה אז תקח בחשבון שיש רדיודיסק רגיל ולא מובנה (עם MP3 וכניסת AUX) כמו שהיו בפרטיות.

לגבי המחיר זה עניין פרטי שלך, חוץ מהקטע של השכרה (ממליץ לך לבדוק היסטוריית טיפולים), 35K ק"מ בשנה לרכב זה דיי הרבה, למרות שאבא שלך יאזן מהר את הק"מ עדיין אני חושב שניתן למצוא כאלו פרטיות במצב טוב יותר.

 

אני כרגע משכיר את I10 2009 עד שיגיע הרכב שלי ואני יכול לאשר שלי ברכב יש MP3 מצחיק אבל יש.

פורסם

האם מדובר במערכת בילט-אין או רדיודיסק רגיל? 1250 או 1100? אוטומט או גיר רגיל?

כאשר אנחנו רכשנו את האוטו (ביוני לפני שנה) הציעו לנו לחסוך 2K ש"ח ולרכוש את גרסאת הליסינג שההבדל היחיד הוא שאין לה מערכת מובנית. יכול להיות שכבר במשלוח הבא הביאו רק עם מערכות בילט-אין.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

×
×
  • תוכן חדש...