Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5882 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חבר'ה ותודה על העזרה

קניתי לפני יומיים טויוטה קורולה 98 בבדיקת קניה נמסר לי כי יש צריכת דלק גבוהה HC ו HO ו LAMBADA

במקום 0.5 הדבר הזה נמצא על 2.3

איך אני אמור לסדר את זה , משמע, אני יודע שאני צריך ללכת למוסך אבל מה הדבר שגורם לזה

אני לא רוצה ללכת למוסך ויערבבו אותי שמיליון דברים גורמים לזה

כמה הדבר אמור בתאחלס לעלות לי

 

תודה רבה על העזרה !

ש.

פורסם

כמה הרכב עבר ?



 

יש היסטוריית טיפולים ?

מה קוד המנוע ?

 

 

המנוע הוחלף לפני שנתיים במנוע משופץ

בבדיקה נמסר לי כי המנוע מעולה..ואין שום DEF בבדיקת מחשב

המנוע עשה 130 אלף קילומטר

מס מנוע 3159

אין לי היסטוריית טיפולים..מה שבטוח שאני אעשה לו טיפול 10,000 ביום חמישי

פורסם
שלום

לא ברור מהן תוצאות הבדיקה: למבדה תקין = 1.

co תקין לא יעלה על 0.3% גם בסרק וגם ב2500 סל"ד

אם תתן נתונים נכונים אולי אפשר יהיה לעזור לך כאן.

חג שמח

 

להלן תוצאות הבדיקה

 

בדיקת בסרק ה CO

0.5% זה התקין - בבדיקה יצא 01.95

בדיקת סל"ד גבוהה תקין זה 0.3% בבדיקה יצא 02.65

בלמבדה יצא 0.943 שמותר 0.97-1.03 - ככה שהלמבדה בסדר

הCO והHC יצאו גבוהים

 

תודה רבה !!

פורסם

המנוע אצלך עובד על תערובת עשירה מידי ואם אין נורת תקלה דולקת, אז זה יכול להיות בעיה בחישן חמצן עצלן או חיישן אחר שמזייף. גש למוסך שיש לו אפשרות לבצע אבחון ממחושב לרכב.

פורסם
המנוע אצלך עובד על תערובת עשירה מידי ואם אין נורת תקלה דולקת, אז זה יכול להיות בעיה בחישן חמצן עצלן או חיישן אחר שמזייף. גש למוסך שיש לו אפשרות לבצע אבחון ממחושב לרכב.

 

כמה דבר כזה עלול לעלות לי

אמרו לי שטיפול 10.000 עלול לעזור לי לפטור את הבעיה

הדבר הזה נכון ?

פורסם

אם הגיע מועד הטיפול אז אז תבצע, אך אני מציע לבצע אבחון לפני הטיפול - בכל מקרה העלויות לאבחון משתנות ממוסך למוסך ולכן רצוי שתעשה סקר שוק.

פורסם
אם הגיע מועד הטיפול אז אז תבצע, אך אני מציע לבצע אבחון לפני הטיפול - בכל מקרה העלויות לאבחון משתנות ממוסך למוסך ולכן רצוי שתעשה סקר שוק.

 

הבעיה שעכשיו קניתי את האוטו, ואין לו היסטורית טיפולים..

בכל מצב איך שאני מקבל את האוטו אני מכניס אותו לטיפול

בכל מקרה, אתה מכיר מקום שעושה את הבדיקה שציינת בירושלים ?

×
×
  • תוכן חדש...