Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5897 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם, הדיון הזה היא לגבי היבואים והשיקולים שלהם לעשות יבוא של מכוניות על.

כאשר שומעים בכלל את הרעיון של יבוא סדיר של מכוניות על לארץ מיד מגיעות התגובות "מה יש לעשות עם זה בארץ?" "מי ירכוש את זה?" "החברה סתם תפסיד" וכו'...

 

עכשיו בואו ניקח לדוגמה את אוודי, שפתחה בצעד הנועז הזה והחליטה להביא אלינו את הR8, עד היום נרכשו כמה R8? בערך 8 לא ככה?

אומנם זה לא כמות כ"כ גדולה, אבל בואו לא נשכח שהם מרוויחים על האוטו הזה יותר, בואו ניקח לדוגמה את הA8 שלהם, המכוניות עולה כ600 אלף שקל, ככה שכל R8 שקונים, כאילו קנו מהם 3 A8, שזה אומר שזה כאילו הם מכרו עוד 24 יח' של A8, שזה לא רע.

 

ובואו לא נדבר על הפרסום שהם קיבלו רק מזה שהם הביאו את הR8 לארץ, שזה פרסום אדיר, ברגע ששמעו שבסוכנות יש R8, קפצו המונים לסוכנות שלהם והם בעצם קיבלו קהל יותר גדול מזה שהיו מקבלים באוטומוטור שפשוט עבר והתעניין בדגמים שלהם, ולא פחות מהעניין שגילה בR8.

 

אז אולי אם היבואנים יחשבו לרגע, יכול להיות שדווקא כן שווה להם להביא מכוניות על לארץ? כי הריי הוכחנו שיש מי שיירכוש אותם, וברור הריי שהם לא ימכרו כמו מאזדה 3, אבל זו לא המטרה שלהם, ואחת עולה כמו 170 מאזדה 3, אז כשימכרו אחת הם בעצם מרוויחים דיי הרבה.

 

עכשיו נשאר לנו לחכות לGTR ולקוות שגם ממנה יקנו כמות נכבדת של יח', ואז אולי היבואנים יחשבו על זה שאולי דווקא כן שווה להם להביא אלינו כמה מכוניות קצת יותר מעניינות :-)

פורסם

באמת הלוואי וזה יהיה ככה ונוכל לראות דברים מעניינים בכבישים ויפתח קצת את המוטוריקה

ואת הנוף בישראל.

אלי כתב: הנהלת האתר מגנה בכל תוקף תחרויות בכבישים צבוריים,או כל סוג אחר של התפרעות ועבירה על חוקי התנועה!

*אבל אם אתם לוחצים, בחיית צלמו שנראה.

פורסם

זה כבר נשמע כמו חלום לראות בנופי הארץ מכוניות אקזוטיות.

90 קמ"ש זו רק המלצה (:roll:)

פורסם

שאלה לפותח השרשור:

 

בן כמה אתה ?

 

אני לא שואל במטרה להעליב אותך חלילה, אני שואל מהסיבה שאין קשר בין החישובים שעשית (R8=3 A8) לבין חישובים שיבואן עושה מבחינה כלכלית.

 

אתה לא יודע מה עלויות הייצור של אודי A8 ואתה לא יודע עלויות ייצור של אודי R8 לכן אתה ממש לא יכול לעשות את המשוואה הזאת.

(אגב,איזה מכונית על יש לך שעולה כמו 170 מאזדה 3 ?....תמצא לי ביצרניות ה"קונבנציונליות" מכונית שעולה 20 מליון שקל..).

 

לכל מכונית יש נתח רווח משל עצמה,שלא אתה ולא אני יודעים.

 

דבר נוסף, אודי יכולה להיות אמיצה ולעשות צעד כזה כי מבחינתה זה אומר:

1.לשלוח מכונאים לעבור השתלמות בנוגע לטיפול במכונית.

2.בניית מלאי חלפים בגודל כזה או אחר.

3.ייבוא המכונית.

 

אם פרארי תגיע לארץ היבואן יצטרך:

1.הקמת אולמות תצוגה עבור המותג.

2.בניית מרכזי שירות.

3.יצירת מערך פרסום למותג החדש.

(עד פה אנחנו מדברים על עלויות של מליוני שקלים,עוד לפני שמכרת מכונית אחת).

4.כמובן הכשרת מכונאים לטיפול במכונית.

5.בניית מלאי חלפים בהיקף כזה או אחר.

6.ייבוא המכונית.

 

הבנת את ההבדל בין אודי לפרארי (למשל) ?

 

לאודי יש כבר תשתיות קיימות,יש מרכזי תצוגה,יש צוותי מכירות,יש מערך שווק ופרסום,יש מרכזי תצוגה ומרכזי שירות,הכל קיים.

היי,הם אפילו לא צריכים להביא את המכונית בצורה סדירה,הם רק צריכים לפרסם שניתן להזמין את המכונית בהזמנה אישית, זה הכל.

 

דבר נוסף,זמן המתנה.

זמן ההמתנה לאודי R8 קצר משמעותית מזמן ההמתנה לפרארי (שיכול להגיע בקלות למעבר לחצי שנה המתנה למכונית).

 

אודי יכולה להסתמך על כך שהיא תמכור רק 8 מכוניות בשנה כי זה לא ממש משנה לה, יש לה עוד הרבה דגמים אחרים שנמכרים שמיועדים לקהל ה"רחב" (בסגמנט הפרימיום כמובן).

 

לפרארי לא יהיה קהל רחב,מי שקונה פרארי צריך להיות מאוד מאוד מאוד אמיד,אין לך מספיק אנשים כאלה בארץ.

 

עכשיו תגיד לי,אבל עובדה,פורשה מוכרים בארץ!

נכון,פורשה מוכרים בארץ,ועדיין,חלק ניכר ממכוניות הפורשה בארץ לא נמכרו דרך הייבואן אלה יובאו בצורה פרטית.

מעבר לזה, עלויות הרכישה\החזקה של פורשה שונות בצורה מהותית מעלויות הרכישה\החזקה של פרארי.

הפורשה הרבה יותר "שפויות" מבחינת עלויות החזקה.

אז פרארי תמכור בשנה 6 מכוניות,אותן 6 מכוניות יחליפו ידיים די מהר (כי הבעלים או לא יהיו מסוגלים לעמוד באחזקת הרכב או שפשוט "עברו את הנקודה שזה עושה רושם על המכרים שלהם") וזהו.

כמה אנשים אתה חושב שיש בארץ שיכנסו לנציגות פרארי וישימו (מינימום) 2 מליון שקל על רכב עם 2 מושבים ? קודם תחשוב לכמה אנשים יש את היכולת הכלכלית לעשות את זה,ואז מכלל האנשים האלה תנפה את אלה שבכלל לא ירצו רכב כזה כי פרארי זה הרכב הכי מנקר עיניים שיש פחות או יותר,אחרים לא ירצו כי זה לא רכב נוח,אחרים לא ירצו כי זה רק 2 מושבים,אחרים לא ירצו בגלל שיש בארץ הרבה וונדליסטים).

 

בקיצור,

 

עם כל הרצון הטוב, אין סיבה ממשית להביא לארץ רכבים כאלה (דווקא מהבחינה של "מה יש לעשות עם רכב כזה בארץ" אני לא מסכים,יש ה-מ-ו-ן מה לעשות עם רכב כזה בארץ,לא חסרים כבישים בארץ שרכב כזה ייתן לך ב-10 דקות את הפאן של החיים).

 

אגב,כתבת שזה שאודי הביאו R8 משך אליהם אנשים לאולמות התצוגה.

 

נו אז ?

 

שמעת שהגיע R8 לאולם התצוגה ? נסעת לראות אותה ? היה מגניב ? תגיד,יש סיכוי שעל הדרך חשבת לעצמך "יאללה,חיים פעם אחת,אני מזמין עכשיו במקום האודי A6!" ?

 

ואיך ההרגשה לנסוע היום ב-A6 בלי טחול,ריאה,כבד ולבלב ?

 

במילים אחרות,אם אין לך את הכסף כדי להרשות לעצמך את המותג,הסבירות שתגיע לאולם התצוגה כדי לראות איזו אקזוטיקה ובסוף תצא עם טופס הזמנת רכב שואף לאפס.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

האאודי R8 חולקת רכיבי מנוע עם רכבים אחרים של אאודי.

היא לא בדיוק מכונית אקזוטית, אלא דגם שמתחרה בפורשה 911 ומרצדס SL.

 

אגב, כיום ניתן לזקוף את ייבוא מותגי היוקרה רק בזכות הייבוא האישי.

יגואר ופורשה טפטפו לכאן בייבוא אישי לפני שנפתחו הסוכנויות ב-96 (אצל פורשה הצגת הבוקסטר נתנה את האור הירוק לייבוא סדיר).

מרצדס SL יובאה באופן סדיר רק ב-2001, G קלאס רק ב-2004, ולפני זה הגיעו אקזמפלרים בייבוא אישי.

אינפיניטי הגיעה לכאן ומכרה בצורה נאה, כי האנשים זכרו את האינפיניטי FX שהיה להיט בייבוא אישי.

האמר ולקסוס פתחו סוכנויות כי ראו שיותר ויותצר דגמים נכנסים בייבוא אישי.

 

הרמה של המכוניות בארץ עולה, לפני 5 שנים היה נדיר לראות גרסת AMG של מרצדס, או גרסת S של אאודי.

כיום גם הרכבים שהגיעו בייבוא אישי, בחלקם הגיעו גם גרסאות קיצוניות (קורבט ZO6, מוסטאנג שלבי, גרסאות SRT של דודג').

 

מספיק לראות שכל שנה יותר ויותר רכבים שעולים מעל מיליון שקל נמכרים בארץ.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
שאלה לפותח השרשור:

 

בן כמה אתה ?

 

אני לא שואל במטרה להעליב אותך חלילה, אני שואל מהסיבה שאין קשר בין החישובים שעשית (R8=3 A8) לבין חישובים שיבואן עושה מבחינה כלכלית.

 

אתה לא יודע מה עלויות הייצור של אודי A8 ואתה לא יודע עלויות ייצור של אודי R8 לכן אתה ממש לא יכול לעשות את המשוואה הזאת.

(אגב,איזה מכונית על יש לך שעולה כמו 170 מאזדה 3 ?....תמצא לי ביצרניות ה"קונבנציונליות" מכונית שעולה 20 מליון שקל..).

 

לכל מכונית יש נתח רווח משל עצמה,שלא אתה ולא אני יודעים.

 

דבר נוסף, אודי יכולה להיות אמיצה ולעשות צעד כזה כי מבחינתה זה אומר:

1.לשלוח מכונאים לעבור השתלמות בנוגע לטיפול במכונית.

2.בניית מלאי חלפים בגודל כזה או אחר.

3.ייבוא המכונית.

 

אם פרארי תגיע לארץ היבואן יצטרך:

1.הקמת אולמות תצוגה עבור המותג.

2.בניית מרכזי שירות.

3.יצירת מערך פרסום למותג החדש.

(עד פה אנחנו מדברים על עלויות של מליוני שקלים,עוד לפני שמכרת מכונית אחת).

4.כמובן הכשרת מכונאים לטיפול במכונית.

5.בניית מלאי חלפים בהיקף כזה או אחר.

6.ייבוא המכונית.

 

הבנת את ההבדל בין אודי לפרארי (למשל) ?

 

לאודי יש כבר תשתיות קיימות,יש מרכזי תצוגה,יש צוותי מכירות,יש מערך שווק ופרסום,יש מרכזי תצוגה ומרכזי שירות,הכל קיים.

היי,הם אפילו לא צריכים להביא את המכונית בצורה סדירה,הם רק צריכים לפרסם שניתן להזמין את המכונית בהזמנה אישית, זה הכל.

 

דבר נוסף,זמן המתנה.

זמן ההמתנה לאודי R8 קצר משמעותית מזמן ההמתנה לפרארי (שיכול להגיע בקלות למעבר לחצי שנה המתנה למכונית).

 

אודי יכולה להסתמך על כך שהיא תמכור רק 8 מכוניות בשנה כי זה לא ממש משנה לה, יש לה עוד הרבה דגמים אחרים שנמכרים שמיועדים לקהל ה"רחב" (בסגמנט הפרימיום כמובן).

 

לפרארי לא יהיה קהל רחב,מי שקונה פרארי צריך להיות מאוד מאוד מאוד אמיד,אין לך מספיק אנשים כאלה בארץ.

 

עכשיו תגיד לי,אבל עובדה,פורשה מוכרים בארץ!

נכון,פורשה מוכרים בארץ,ועדיין,חלק ניכר ממכוניות הפורשה בארץ לא נמכרו דרך הייבואן אלה יובאו בצורה פרטית.

מעבר לזה, עלויות הרכישה\החזקה של פורשה שונות בצורה מהותית מעלויות הרכישה\החזקה של פרארי.

הפורשה הרבה יותר "שפויות" מבחינת עלויות החזקה.

אז פרארי תמכור בשנה 6 מכוניות,אותן 6 מכוניות יחליפו ידיים די מהר (כי הבעלים או לא יהיו מסוגלים לעמוד באחזקת הרכב או שפשוט "עברו את הנקודה שזה עושה רושם על המכרים שלהם") וזהו.

כמה אנשים אתה חושב שיש בארץ שיכנסו לנציגות פרארי וישימו (מינימום) 2 מליון שקל על רכב עם 2 מושבים ? קודם תחשוב לכמה אנשים יש את היכולת הכלכלית לעשות את זה,ואז מכלל האנשים האלה תנפה את אלה שבכלל לא ירצו רכב כזה כי פרארי זה הרכב הכי מנקר עיניים שיש פחות או יותר,אחרים לא ירצו כי זה לא רכב נוח,אחרים לא ירצו כי זה רק 2 מושבים,אחרים לא ירצו בגלל שיש בארץ הרבה וונדליסטים).

 

בקיצור,

 

עם כל הרצון הטוב, אין סיבה ממשית להביא לארץ רכבים כאלה (דווקא מהבחינה של "מה יש לעשות עם רכב כזה בארץ" אני לא מסכים,יש ה-מ-ו-ן מה לעשות עם רכב כזה בארץ,לא חסרים כבישים בארץ שרכב כזה ייתן לך ב-10 דקות את הפאן של החיים).

 

אגב,כתבת שזה שאודי הביאו R8 משך אליהם אנשים לאולמות התצוגה.

 

נו אז ?

 

שמעת שהגיע R8 לאולם התצוגה ? נסעת לראות אותה ? היה מגניב ? תגיד,יש סיכוי שעל הדרך חשבת לעצמך "יאללה,חיים פעם אחת,אני מזמין עכשיו במקום האודי A6!" ?

 

ואיך ההרגשה לנסוע היום ב-A6 בלי טחול,ריאה,כבד ולבלב ?

 

במילים אחרות,אם אין לך את הכסף כדי להרשות לעצמך את המותג,הסבירות שתגיע לאולם התצוגה כדי לראות איזו אקזוטיקה ובסוף תצא עם טופס הזמנת רכב שואף לאפס.

 

אני מסכים אם כל מה שאמרת פרט לדבר אחד , בארץ יש הרבה מאוד אנשים שמסוגלים להחזיק פרארי ולפי דעתי מעל 1000 אנשים זה הרבה ! יש להם את הממון הדרוש לרכוש ואף להחזיק את הרכב זה פשוט לא יעניין אותם וזה יראה להם קניה לא כדאית זה משהו אחר .

Audi A4 2002 2.4 V6

פשוט כי הגיע הזמן להתקדם ! 8)

206CC לעולם נזכור :-D

פורסם

אז ככה הR8 שנמכרו בארץ חלקם הפכו פחות משנה כבר לרכב יד 2.

(דוגמא ל-2 R8 שהגיעו לאוטודיל ונמכרו ועוד אחת שהגיע להינומה מוטורס ונמכרה כיד 2 ועוד R8 אחת שמוצעת למכירה ועדיין לא מצאה קונה)

אין לי שמץ מה קנו בעליהם אחרי שמכרו את הR8 שלהם שלא הספיקו להנות מהרכב כל כך הרבה זמן,מה שכן הם כנראה קנו לעצמם S8 או רכב מנהלים גרמני אחר.

מה שבטוח שלעשירי הארץ יש כסף פשוט הם מעדיפים להשקיע ברכב שישמש את צרכם, זאת אומרת מכונית שתהיה מפוארת,4 דלתות ואפשרות שיהיה אפילו גי'פ יוקרתי.

ואם תשים לב עם הייבוא האישי רוב המכוניות הם X5,X6,ML,GL,Q7 וקאיין.

חלקם יקנו סדרה 7 ו-S500/S350. העשירים בארץ רובם לא מחפשים מכונית עם כמה שיותר כוחות סוס ונפח מנוע גדול,הם יסתפקו במנוע 5.0 ליטר/ 3.5 ליטר ולא מנועים מגודלים,מספיק להם שהרכב יהיה מפואר עם 5 מושבים.

מכוניות ספורט בעיקר הדו מושביות לא נמכרות הרבה בארץ לכן עשירים בודדים קונים אותם.

אז מה הסיכוי לפרארי להצליח למכור?

תראה לדוגמא את פורשה,הזמינו לפחות 10 פאנמרות טורבו בפחות משנה. לעומת GT3 שרק 2 ישראלים הזמינו ואת ה911 טורבו החדשה ישראלי אחד. והפאנמרה טורבו עולה כמעט כמו GT3 חדשה. העדפה של הישראלי העשיר לקנות רכב עם 4 דלתות במחיר של מכונית ספורט. ושוב לא שאין להם את הכסף, פשוט רכב ספורט לא מתאים לצרכים שלהם.

פורסם
אני מסכים אם כל מה שאמרת פרט לדבר אחד , בארץ יש הרבה מאוד אנשים שמסוגלים להחזיק פרארי ולפי דעתי מעל 1000 אנשים זה הרבה ! יש להם את הממון הדרוש לרכוש ואף להחזיק את הרכב זה פשוט לא יעניין אותם וזה יראה להם קניה לא כדאית זה משהו אחר .

 

 

זה בדיוק מה שכתבתי, שצריך קודם לראות לכמה אנשים קודם כל יש את הממון כדי לרכוש ולהחזיק את הרכב, ולאחר מכן לראות מתוך אותם אנשים,כמה בכלל ירצו לקנות רכב כזה ?

 

אני מהמר שלא תמצא יותר מ-5-6 אנשים שיקנו פה בארץ רכבים כאלה.

 

עידן,

 

יש אנשים שקונים מכוניות יקרות,כמובן,אבל שוב, אל תשווה את ההחזקה של BMW (לא משנה מאיזה דגם) ואפילו פורשה למחירי אחזקה של פרארי,אנחנו מדברים על סדרי גודל שונים לגמרי...

פרארי זו מכונית HARD CORE,וככזו כל טיפול שלה יעלה הון.

מנועים של פרארי עוברים אחת לכמה שנים ENGINE REBUILD, משמע המנוע מורד מהרכב,מפורק לגורמים ומחליפים לו כמעט כל חלק נע ובקיצור,מחזירים לרכב מנוע "חדש".

זה עולה הון.....ראיתי חשבוניות של רכבים שעשו את זה, אנחנו מדברים פה על סכומים 6 סיפרתיים.

לכן ציינתי שאני מאמין שהרכבים המעטים שימכרו (אם וכאשר) מהר מאוד יהפכו להיות "מציאות ביד 2".

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

סבבה, אני כרגע לא מדבר על יבואן חדש (פרארי) ואתם יודעים מה זה אפילו לא חייב להיות מכונית על, אבל למה לדוגמה פורד, לא עושים יבוא סדיר של המוסטאנג? הריי אנחנו כן רואים כמויות מטורפות של מוסטאנגים, שפשוט מגיעות דרך יבוא אישי, אני חושב שאם פורד הייתה מייבאת את המוסטאנג, היא פשוט הייתה מרוויחה, והרבה.

 

אז למה הם לא מביאים אותה?

 

או ששברולט למשל יעשו יבוא של קורבט, הריי שוב אנשים כן מזמינים קורבט, לא חבל שבמקום שUMI יקבלו את הכסף על הקורבט זה ילך לאיזה יבואן של יבוא אישי?

פורסם

אפילו בדובאי מכוניות פרארי נשלחות כל טיפול לאיטליה, וזו מדינה עם כסף יותר ממים אז למה הם לא בונים שוק ורשת מוסכים?

ולא לשכוח שבדובאי יש יותר פרארי מאשר בישראל גולף TSI.

מקס

<-- זה היעד :evil:

פורסם

 

או ששברולט למשל יעשו יבוא של קורבט, הריי שוב אנשים כן מזמינים קורבט, לא חבל שבמקום שUMI יקבלו את הכסף על הקורבט זה ילך לאיזה יבואן של יבוא אישי?

 

סביר מאוד להניח שגם אם שברולט ייבאו את הקורבט, מרבית האקזמפלרים מהדגם הזה שיעלו על הכבישים יהיו מייבוא אישי,פשוט כי זה הרבה יותר זול.

 

לבחור מעליי,

 

לא צריך להסחף,לא צריך לשלוח לאיטליה את הרכב כדי לקבל שירות כראוי,זה שיש כאלה שנסחפים בגלל שבמקום "ריבה" יש להם נפט באוזניים-שיבושם להם.

 

גם בדובאי יש שירות מלא לפרארי ויתר פאר היצירה האיטלקית,ממש לא צריך להוציא את הרכב מהמדינה כדי לקבל שירות.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

×
×
  • תוכן חדש...