Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5895 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה דעתכם מישהו שניסה או מכיר על הרדיודיסקים הבאים:

 

clarion CZ500

 

clarion DXZ785USB

 

 

למישהו יש? מישהו ממליץ?

פורסם

שני מכשירים שונים לחלוטין

ה-500 מכשיר טוב +דיבורית בלוטות' +יציאת AUX +USB שליטה על איפוד ועוד שלל פיצ'רים.

ה-785 הוא מכשיר SQ אחד הטובים ביותר שיש במחיר שלו ומכיל כול מה שיש ב-500 ועוד הרבה יותר מלבד הבלוטות' תכונות SQ עיקריות: 3 יציאות למגבר של 6V קרוס 3WAY טיים קורקשן ועוד.

 

לסיכום:

אם אתה מחפש מכשיר פונקציונאלי כולל בלוטות' לך על ה -500

אם אתה מחפש SQ נטו לך על ה-785

פורסם
שני מכשירים שונים לחלוטין

ה-500 מכשיר טוב +דיבורית בלוטות' +יציאת AUX +USB שליטה על איפוד ועוד שלל פיצ'רים.

ה-785 הוא מכשיר SQ אחד הטובים ביותר שיש במחיר שלו ומכיל כול מה שיש ב-500 ועוד הרבה יותר מלבד הבלוטות' תכונות SQ עיקריות: 3 יציאות למגבר של 6V קרוס 3WAY טיים קורקשן ועוד.

 

לסיכום:

אם אתה מחפש מכשיר פונקציונאלי כולל בלוטות' לך על ה -500

אם אתה מחפש SQ נטו לך על ה-785

 

אני לא מבין גדול בתחום , מה זה SQ? לפי הקונוטציה אתה מתכוון לאיכות גבוהה במערכות מתקדמות?

פורסם

כן,SQ=sound quality

 

אין פה מה להבין יותר מידיי,ה-785 מתעלה על ה-500 בהכול מלבד שאין בו דיבורית בלוטות' הוא כולל את כול הפיצ'רים שיש

ב-500 ועוד הרבה יותר ,ה-500 הוא מכשיר מבוסס דיבורית בלוטות' ולכן הוא מכשיר דיי יקר ,אם אין לך צורך

בדיבורית בלוטות' אז הבחירה ב-785 ברורה.

פורסם
כן,SQ=sound quality

 

אין פה מה להבין יותר מידיי,ה-785 מתעלה על ה-500 בהכול מלבד שאין בו דיבורית בלוטות' הוא כולל את כול הפיצ'רים שיש

ב-500 ועוד הרבה יותר ,ה-500 הוא מכשיר מבוסס דיבורית בלוטות' ולכן הוא מכשיר דיי יקר ,אם אין לך צורך

בדיבורית בלוטות' אז הבחירה ב-785 ברורה.

 

תודה רבה לך

×
×
  • תוכן חדש...