Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5850 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למי יש ניסיון אם קניית רכב מחברת ליסינג ,במקרה הזה מדובר בחברת "אופרייט ליס" ברעננה או פתח תקווה

הבנתי שאין אפשרות לקחת את האוטו לבדיקה, האם כדאי ובטוח לקנות ?

וולקן 2000 שנת 94

את ההבדל מרגישים בסיבוב

פורסם
אין אפשרות לקחת את הרכב לבדיקה?

מה זה חתול בשק?

זה כמו לקנות מהוצאה לפועל.

לא תודה.

מציגים לך היסטוריית טיפולים והרכב באחריות יצרן !הרכב היה בשימוש נהג יחיד

וולקן 2000 שנת 94

את ההבדל מרגישים בסיבוב

פורסם

פעם ראשונה שאני שומע כזה דבר שלא ניתן לבדוק את האוטו!

אם הם לא רוצים שתבדוק,אז תתקדם לחברת ליסינג אחרת,לא חסרות כאלה.

פורסם

קודם כל זה תלוי מאוד באיזו חברה.

לפי מה שאני יודע, יש חברות שמאפשרות ויש כאלה שלא.

פעם ביררתי באוויס ולא הייתה להם בעיה לתת לי את הרכב לבדיקה (על חשבוני כמובן).

בסוף קניתי מפרטי, אבל מאד התרשמתי מהשירות שלהם, הם נותנים לך בדיקה ותדפיס של כל הטיפולים של הרכב – אבל כל מקרה לגופו ותמיד תסמוך על עצמך.

400 ₪ לבדיקה שווים כששמים 60,000 ₪ על רכב.

מכרזים, מגרשי סוחרים, הוצאה לפועל – זה "חתול בשק", נגעת – נסעת. לך רק לכאלה שנותנים לך שקיפות מלאה.

בהצלחה!

כמו שיכור מסתובב......:wink:

פורסם
הבנתי שאין אפשרות לקחת את האוטו לבדיקה, האם כדאי ובטוח לקנות ?

 

תרים להם טלפון ותוודא שוב, אני באמת עם הרבה נסיון בשוק הרכב המשומש ועל המצאה כזאת עוד לא שמעתי.

 

אה, תעשה טובה, במידה ואתה מתקשר אליהם ומה שהבנת זאת באמת המדיניות שלהם, תעדכן אותנו, אני מבטיח לתת לזה את הפרסום המתאים! :twisted:

 

בנוגע לשאלתך המקורית, רכב שלא נותנים לך לבדוק אותו, לא קונים! גם לא בחצי מחיר!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

וולקן,

 

איני יודע מהם הנוהלים של אופרייט בכל הקשור ללקיחת רכבים לבדיקות אך מניסיון בן 4 שנים ו-2 רכבים של אופרייט אני יכול לאשר שהם מטפלים בכל תקלה וטיפול במיידיות ובמוסכים מורשים בלבד!

 

בהצלחה!

פורסם

+1.

אין בדיקה לא קונה. [רק חסר לך שתשקיע את מיטב כספך כדי לגלות מאוחר מדי שנפלת על מציאה מהגיהנום שתשאב את הכסף שאין לך להשקעות מיותרות].

 

היום יצא לי לדבר עם סוכן ליסינג לגבי פאסאט 2008 עם "רק" 60000 ק"מ.

אחרי שראיתי את היסטוריית הטיפולים [הוחלף גיר לאחר 40000 ופגיעות מקדימה ומהצד ]

החלטתי לוותר על "המציאה"

טוב שם טוב משמן טוב

פורסם

ממסכת חיזורים קצרה עם חברת ליסינג (אלדן), אני יכול לומר שהם התעקשו שאקח את הרכב לבדיקה, למרות שטופס הבדיקה שלהם הראה שהרכב נקי ובמצב מעולה.

 

קשה לי להאמין שחברה רצינית תסרב לתת לך לבדוק רכב שאתה קונה במיטב כספך.. ואם כן, תודה אבל לא תודה.

 

My 2 cents

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

מאוד מוזר.

אני קניתי מאופריט ליס לפני קצת יותר משנה. נסעתי על הרכב (ללא שום התייבות מצידי) ולקחתי אותו לבדיקה במכון שבחרתי ובסופו של דבר ולאחר בתיקונים הנדרשים על חשבונם (ואחריות לשנתיים על מנוע וגיר), רכשתי את הרכב.

אגב, זה היה בסניף פתח תקוה.

אין דבר כזה לקנות רכב מליסינג בלי נסיעת מבחן ובלי בדיקה, תיקון ואחריות.

נראה לי שמי שדיבר איתך לא היה מאופס ממטר

You can’t really know someone until you fight them

פורסם

לפני כשבוע רכשתי רכב מניו קופל. לקחתי את הרכב לבדיקה מטעמי שיצאה כמעט זהה לבדיקה של החברה. אין מצב שהיתי בכלל מסתכל על הרכב אילו לא היו מאפשרים לי לקחת את הרכב לבדיקה.

פורסם

הבנתי שאין אפשרות לקחת את האוטו לבדיקה, האם כדאי ובטוח לקנות ?

 

לא יודע ממי הבנת את זה, אני התקשרתי סתם בשביל לבדוק לשתי הסניפים ואמרו לי שאני יותר ממוזמן לבדוק את הרכב במכון שאני אבחר.

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

אני שוקל לקנות מאופרייט ליס, ואין להם בעיה שאקח לבדיקה.

באופן כללי, מי שקנה שם מרוצה מהם?

 

בנוסף, nakar, לי הם אמרו אחריות שנה על מנוע וגיר (על רכב שנת 2008 ) -איך השגת שנתיים?

 

אגב, מישהו יודע משהו על מכון הבדיקה שמפרסם פה הנחה לאנשי הפורום, "המעבדה לרכב"?

×
×
  • תוכן חדש...