Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5917 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי, אני רוצה להתחיל לנגן בגיטרה קלאסית, אני רוצה לקנות גיטרה עד 300 שקל, ראיתי הרבה באתר יד2, אב בתחנה מרכזית תל אביב ראיתי חדשות ב250, שווה? או עדיף לקנות משהו יד שניה?

גם ראיתי מלא מלא דגמים, יש משהו מומלץ? או במחיר הזה זה לא משנה איזה חברה\סוג?

ועוד טיפים?

 

נגיד מה ההבדל בין זה:

http://www.music-center.co.il/regularsaledetails.aspx?productID=26006

לזה:

http://www.music-center.co.il/regularsaledetails.aspx?productID=26015

HU: DEH-P690UB|Rear:JBL CS3196 (6X9)|SubWoofer:JBL GTO1204D|Mono:RockFord P3001|Front:Morel Hybrid Ovation 6

Front AMP:Rockford Punch 500a2|

פורסם

לא הייתי מתפשר על יד 2 - אתה לא יודע כמה התעללו בה.

תלך לחנות שמתמחה לכלי נגינה, תגיד שאתה רוצה להתחיל לילמוד לנגן - הם יביאו לך גיטרה בדיוק מה שאתה צריך ומחפש והיא תעלה עד 350 שקל.

 

אל תשקיע בה יותר מדי - כי בהמשך הדרך יכולות לקרו אפשרויות הבאות : ימאס לך, תחליט להתקדם לגיטרה חשמלית/ אקוסטית.

 

בתחילת הדרך חשוב לילמוד את הטכניקה, הצליל אם הוא חד או או חד פחות, מתכתי או כד' לא משפיע על כלום.

פורסם

דווקא הצליל יכול לעשות הבדל דיי גדול.



היה לי חבר שהתחיל ללמוד לנגן, קנה גיטרה זולה, והפסיק אחרי חודשיים. כשנה אחרי זה יצא לו לקחת את הקלאסית שלי (משהו נחמד באמת, ואני מתאר לעצמי שמאד יקר בימינו), והגיע למסקנה שהוא רוצה לחזור לנגן בגלל שזה נשמע כ"כ טוב.

אחרי שעזרתי לו לקנות גיטרה זולה טובה, מסתבר שהסאונד הנוראי של הגיטרה הראשונה שלו הוציא לו את כל החשק.

 

ולא קונים גיטרה זולה בלי לנגן קצת עליה, עדיף עם מישהו שמבין קצת בנושא.

מה זה החיים לעומת עקיפה טובה? :borg:

חרא של צלם

פורסם

ההבדל בין הגיטרות הוא שהכחולה פחות יפה !

 

ברמת המחירים הזו, אין ממש הבדל.

הכל אותו דבר.

הדבר היחיד החשוב הוא, שהגיטרה ברת כיוון ושהיא נוחה לך.

 

כמו שאמר החבר לפניי, אל תשקיע עכשיו הרבה.

ללמוד על גיטרה קלאסית זה דבר שהוא פיזית קשה מאד בהתחלה.

ואולי פתאום תגלה שחשמלית למשל, הרבה יותר קלה לנגינה.

 

אבל באמת משום מה נהוג ללמוד דווקא על קלאסית בתור התחלה.

מה שכן, המעבר מקלאסית לחשמלית ממש קל, בעוד שאם הורגלת לחשמלית ותעבור לקלאסית,

אתה לא תבין איך אפשר בכלל לנגן ככה?

 

בהצלחה !

 

נ.ב

מומלץ מאד לפחות בהתחלה ללמוד מנגן מנוסה, חבר או מורה לנגינה.

הרגלים שגויים שתתפוס עכשיו, אח"כ יהיה מאאאאד קשה לשנות.

פורסם

ברמת המחירים הזו, אין ממש הבדל.

הכל אותו דבר.

ממש, ממש, ממש לא נכון!

 

ראיתי גיטרות נהדרות בפחות מ350 ש"ח (יחסית כמובן), וגיטרות זוועה שעלו בדיוק כמוהן.

אפשר למצוא פנינים של ממש בחנויות הקטנות יותר אם באמת לוקחים את הזמן לנגן עליהן קצת.

מה זה החיים לעומת עקיפה טובה? :borg:

חרא של צלם

פורסם

לומר שלנגן על חשמלית יותר קל מלנגן על קלאסית זה כמו לומר שאופנוע יותר מהיר ממכונית

כל קרב הוא קרב אוכל כשאתה קניבל

פורסם

העניין יותר מדי מורכב, מכדי לתת חוות דעת עליו.

 

 

בכל מקרה, המלצה אישית ממני היא ללכת לכלי זמר ולקנות את הימאהה הכי פשוטה. היא תעשה את העבודה הרבה יותר טוב מכל הגיטרות בסביבות ה-300 ש"ח.

פורסם

psychuil - כאילו מה? התפקיד שלך זה לומר את בדיוק ההפך ממה שאומרים פה ולבלבל את השואל עוד יותר?

 

הולכים לכלי זמר, לא לסמתאות ולא יד שתיים ולא המוכר ולא שוק בדואי בבאר שבע, מבקשים גיטרה למתחילים, סמוך עליי המוכר ידע בדיוק מה להביא לך.

פורסם

מנצל"ש -

מחפש מורה טוב לגיטרה למתחילים בראשל"צ

אפשר גם בה"פ

תודה.

 

לגבי נושא השרשור,

לדעתי גיטרה נורמלית זה חשוב,לפני שקניתי גיטרה משלי ניגנתי על ימאהה מוזרה שחבר הביא מאוסטרליה

היא לא הייתה נוחה לי ונשמעה גרוע ולא היה לי חשק להתאמן אפילו על פריטה בסיסית.

לאחר שהבנתי שאני כן רוצה ללמוד קניתי ביד 2 אדמירה רוסאריו,עולם אחר. נוחות,איכות וצליל. עלתה לי 500 ש"ח.

פורסם
psychuil - כאילו מה? התפקיד שלך זה לומר את בדיוק ההפך ממה שאומרים פה ולבלבל את השואל עוד יותר?

 

הולכים לכלי זמר, לא לסמתאות ולא יד שתיים ולא המוכר ולא שוק בדואי בבאר שבע, מבקשים גיטרה למתחילים, סמוך עליי המוכר ידע בדיוק מה להביא לך.

המחירים בכלי זמר זה בזיון. אני לא רואה שום סיבה לקנות שם, אלא אם אתה צריך איזה פנדר או גיבסון high-end, שפשוט אין במקומות אחרים.

מה זה החיים לעומת עקיפה טובה? :borg:

חרא של צלם

פורסם

לדעתי, קח איתך מישהו שמבין, תעבור על הגיטרות בטווח המחירים הזה בחנויות, בטוח שאפשר למצא משהו סביר.

אם לא - תתחיל לחפש יד שניה.

התחלה עם גיטרה מח**בנת תוציא לך את החשק מהר.

51 קג"מ :shock::lol:

פורסם

לפותח השרשור:

הגיטרה השניה שקישרת אליה היא גיטרה קטנה (חצי גודל).

 

שים לב שבנוסף לכל מה שאמרו, גיטרות זולות גם עשויות להיות פחות נוחות לנגינה (מנסיון אישי שלי, היה לי הרבה יותר קשה לנגן על איזשהי גיטרה מצ'וקמקת שהיתה לנו בבסיס מאשר על הגיטרה שיש לי עכשיו, ADMIRA MARIA). אתה לא רוצה להקשות על עצמך, במיוחד בהתחלה.

אני לא מנסה להגיד לך לקנות גיטרה יקרה, אבל כמו שאמרו לפני, נסה למצוא חבר שמבין קצת בנושא ויוכל לעזור לך לבחור.

כבר אמרו את זה אבל אי אפשר להדגיש את זה מספיק- גיטרה גרועה בהתחלה (כשהנגינה באמת קשה) עלולה להוציא לך את כל החשק לנגן.

"ai motoare capul doare"

פורסם

גיטרה זה כלי הנגינה הכי זול אחרי חלילית, בערך.

תנסו למצוא "כינור ראשון" או "קלרינט ראשון"... אין שום דבר נורמלי בפחות מ-4 ספרות.

 

חבל על הכסף והזמן בנוגע לגיטרות שבתחנה המרכזית.

אפילו אם תמצא אחת שיש לה בטעות צליל נורמלי, מבחינה מכאנית היא תהיה קטסטרופה

(מרווח לא נכון בין מיתרים לצוואר, לא מחזיקה כיוון, וכו' וכו')

 

עדיף להשקיע קצת יותר (בדיחה במונחים של כינור/פסנתר)

ולקנות גיטרה עם "אבא", אפילו אצל היקרנים בכלי זמר.

במידה ולא תרצה להמשיך לנגן, יהיה לך קל יותר למכור משהו שהוא לא זבל סיני חסר-שם.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

×
×
  • תוכן חדש...