Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5920 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ממש, ממש, ממש לא נכון!

 

ראיתי גיטרות נהדרות בפחות מ350 ש"ח (יחסית כמובן), וגיטרות זוועה שעלו בדיוק כמוהן.

אפשר למצוא פנינים של ממש בחנויות הקטנות יותר אם באמת לוקחים את הזמן לנגן עליהן קצת.

 

נכון, יש מציאות, אבל נגן מנוסה וטוב, לא יילך לחפש גיטרה קלאסית ב350 שקלים נכון ? עכשיו תשאל את עצמך למה ותענה לעצמך. לראייה, יש לי גיטרה כפולה של גיבסון, רק מה, זה לא ממש גיבסון, אבל הצליל שלה נותן פייט רציני לגיבסון אמיתית.

אבל מי שרוצה גיבסון אמיתית, לא יקנה רפליקה. לי במקרה יש אחת מוצלחת מאד.(וישנה מאד)

 

לומר שלנגן על חשמלית יותר קל מלנגן על קלאסית זה כמו לומר שאופנוע יותר מהיר ממכונית

כן ולא.

במכונית נוסעים ועל אופנוע רוכבים.

לעומת זאת, בגיטרה קלאסית מנגנים, ובגיטרה חשמלית גם מנגנים. :wink:

הצוואר בחשמלית הרבה יותר קל. אני לא מדבר על נגינה וירטואוזית בסגנון סטריאני.

מצידי נגינת קומזיצים.

 

אכן, אדם לא מנוסה א-ס-ו-ר לו לקנות לבד גיטרה אלא אם כן אין לו ברירה.

 

ואני שוב מזכיר, ללמוד נגינה רק מאדם שיודע באמת לנגן.

מניסיון ! הרגלים לא נכונים שייראו לך אולי יותר נוחים בהתחלה, יהיו קשים לשינוי

ונגינה מתקדמת יותר תהיה קשה על בלתי אפשרית באיצבוע לא נכון וכאלה ...

פורסם
נכון, יש מציאות, אבל נגן מנוסה וטוב, לא יילך לחפש גיטרה קלאסית ב350 שקלים נכון ? עכשיו תשאל את עצמך למה ותענה לעצמך. לראייה, יש לי גיטרה כפולה של גיבסון, רק מה, זה לא ממש גיבסון, אבל הצליל שלה נותן פייט רציני לגיבסון אמיתית.

אבל מי שרוצה גיבסון אמיתית, לא יקנה רפליקה. לי במקרה יש אחת מוצלחת מאד.(וישנה מאד)

 

אפיפון?

"מה אתה מעדיף, מה רע בשביט? או מראה בשביט?"

פורסם
אפיפון?

 

לא.

עד כמה שידוע לי, על אפיפון רשום אפיפון. ואצלי רשום גיבסון.

האותיות אינן מוטבעות, ונאמר לי שאצל גיבסון, האותיות תמיד מוטבעות.

הצליל שלה מעולה.

היא דיי ישנה וככל הנראה לא שמרו עליה טוב לאורך השנים.

כן, קניתי אותה יד שניה למרות שמצבה לא משהו.

 

הצוואר של ה12 מיתרים נפוח ולא ניתן לנגן עליו.

אמרו לי שהתיקון זה הון תועפות - לא נקבו סכום.(אולי החלפת צוואר?)

מה לעשות, לטפל בביואיק הישנה שלי דאז, היה לי יותר חשוב:wink:.

 

אולי איזה יום אחד אמסור לתיקון.

פורסם

אולי איזה יום אחד אמסור לתיקון.

 

אם תרצה יום אחד מה שנקרא - יש לי משהו מצוין - לפחות להצעת מחיר ודיסקוס רציני של מי נגד מי.

 

לגבי גיבסון ופנדר , יש ממזמן יבואנים מקבילים במחירים הרבה יותר משתלמים.

הם לא סיבה מספיק טובה להיכנס לכלי זמר.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

×
×
  • תוכן חדש...