Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כתבה מצולמת על פיז'ו RCZ


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5923 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

במהלך מרץ האחרון הושקה ה-TT הצרפתית לעתונות האירופית. מדהימה לעין ככל שתהיה, הביקורות על המכונית היו די אחידות; טובה מאד אך לא מרגשת, על אף הבטחות פיז'ו שהנה, הקסם הישן חוזר.

 

הנה כתבה מצולמת מאתר אוטוקאר, מוגשת ע"י אנדרו פרנקל(מטובי הכותבים כיום בעתונות הרכב הבריטית):

 

http://www.autocar.co.uk/VideosWallpapers/Videos.aspx?AR=248349&CT=V

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

חסר בה משהו. יחודיות? כיף? לטעמי PSA מנסים לחקות את הגרמנים יותר מדי בזמן האחרון. התוצאה היא מכונית חסרת אופי, מכיוון שמה שמותר לפולקסווגן עם השירוקו לא מותר לפיג'ו עם מכונית ספורטיבית. במילים אחרות: אני, ברוב תמימותי, ציפיתי למשהו מעבר, עם אופי ורוח שונה.

פורסם

כן, זו סוג של TT עם ניחוח צרפתי. פיג'ו עשו מאמצים לבדל אותה, במיוחד עם הגג הבאמת מגניב הזה, אבל נראה שבנהיגה השכבות מתקלפות ורואים שזו בסה"כ 308 משודרגת - משהו הרבה יותר דומה לוורסיות שלדת הגולף מאשר לפיג'ו של פעם.

מקווה שהיא לפחות תגיע ארצה - ולא תעלה יותר מדי...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
כן, זו סוג של TT עם ניחוח צרפתי. פיג'ו עשו מאמצים לבדל אותה, במיוחד עם הגג הבאמת מגניב הזה, אבל נראה שבנהיגה השכבות מתקלפות ורואים שזו בסה"כ 308 משודרגת - משהו הרבה יותר דומה לוורסיות שלדת הגולף מאשר לפיג'ו של פעם.

מקווה שהיא לפחות תגיע ארצה - ולא תעלה יותר מדי...

 

 

רוני

לגולף יש שילדה בינונית גם לעומת ה308 הרגילה..

למרות שהרכב ככל הנראה לא ברמה של ה306gti המדהימה,תראו לי רכב אחר שנמכר היום שברמה של ה306,למרות זאת הבוחן ציין בצורה מפורשת שהרכב כיפי ומהנה לנהיגה.

מה שלא היה בפיגואים של השנים האחרונות.

פורסם

כן, התכוונתי לווריאציות הספורטיביות של הגולף - ה-GTI, לאון קופרה, אודי TT, אודי S3 וכדומה. כולן מהירות מאוד, אוחזת מעולה ואפילו מתנהגות יחסית מדויק ומאוזן - אבל הן לא מלהיבות.

 

והוט האצ' שנמכר היום והוא ברמה של ה-306 - בוודאי שיש, רק לא אצל פיג'ו - אצל רנו...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
כן, התכוונתי לווריאציות הספורטיביות של הגולף - ה-GTI, לאון קופרה, אודי TT, אודי S3 וכדומה. כולן מהירות מאוד, אוחזת מעולה ואפילו מתנהגות יחסית מדויק ומאוזן - אבל הן לא מלהיבות.

 

והוט האצ' שנמכר היום והוא ברמה של ה-306 - בוודאי שיש, רק לא אצל פיג'ו - אצל רנו...

הרנו מעולות אבל לדעתי עדיין אין להם את ההגה והפידבק מהשאסי של הGTI.

פורסם

הגה בטוח אין להן - אבל לפחות בקליאו ספורט זה מספיק טוב ולא באמת מפריע. להפך - במקרים מסוימים המשקל המעט קל יותר של ההגה מקל על נהיגה ספורטיבית.

פידבק מהשאסי - עבר הרבה זמן מאז שנהגתי על ה-306, לצערי, אבל לשתי הרנו יש בפירוש מספיק פידבק לטעמי.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

למעט הגריל המאוד מוגזם ופלסטיקי בחזית, העיצוב ממש ספורטיבי וגם אם מזכיר את הTT, שומר על ייחוד משלו.

אני מאמין שהדור השני יהיה מוצלח יותר מכל הבחינות.

הלוואי שכל יצרן היה מוציא דגם חם ומיוחד- זה היה מרענן לנו את העיניים על בסיס יומי.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

הייתי מאוד מעוניין לשבח, אבל חוסר מקוריות עיצובית הוא אלמנט שאני באופן אישי מתקשה מאוד לקבל. בשורה התחתונה, יותר מדי TT.

Kia Niro, 1.6 (141), Hybrid Crossover, Rich Espresso, 2017

פורסם

ב autoexpress היא ניצחה את ה TT והשירוקו R. בביקורת לא השוואתית שלה אמרו שהיא מכונית הנהיגה הכי טובה שפיג'ו עשו מאז ה 205 GTI.

emotion of motion

פורסם

אוטואקספרס הוא אתר די מגמתי שמאוד אוהב כותרות מרשימות. המבחן של אוטוקאר יצא עם מסקנות הרבה פחות חותכות ולענ"ד יותר נאמנות למציאות.

 

אגב, בכל הנוגע למכוניות בריטיות - אסור להאמין לאף אחד מהמגזינים הבריטיים. אצלם הרכב הביתי תמיד ינצח.

פורסם
ב autoexpress היא ניצחה את ה TT והשירוקו R. בביקורת לא השוואתית שלה אמרו שהיא מכונית הנהיגה הכי טובה שפיג'ו עשו מאז ה 205 GTI.

 

-באותה ביקורת לא השוואתית דווקא לא ממש התלהבו מהתנהגות המכונית על המגבלות לנהג חובב ההגה. בנוסף, פיז'ו הוציאה מספר מכוניות נהיגה לאחר ה-205, שחלקן אף עלו עליה(דגמי GTI של 309, 306 ו-106, 406 קופה) - וכנראה גם מענגות יותר מה-RCZ.

-שירוקו R? אתה בטוח? בכלל לא באותה ליגה. ל-RCZ החזקה ביותר 200 כ"ס בלבד וביצועים קרובים לשירוקו 1.4TSI.

-במבחן השוואתי בקאר של גרסאות הדיזל של המכוניות שציינת, צויינה הפיז'ו כמכונית הפחות מהנה לנהיגה מהגרמניות.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

אגב, בכל הנוגע למכוניות בריטיות - אסור להאמין לאף אחד מהמגזינים הבריטיים. אצלם הרכב הביתי תמיד ינצח.

 

אני מסכים איתך לגמרי.

 

-שירוקו R? אתה בטוח?

 

צודק, זו היתה שירוקו 2 ליטר, נסחפתי עם ה R.

 

קישור לכתבה:

 

http://www.autoexpress.co.uk/carreviews/grouptests/249760/peugeot_rcz_vs_rivals.html

emotion of motion

×
×
  • תוכן חדש...