Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5931 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני בנאדם חילוני לחלוטין.

אוכל חמץ וגם לא כשר.

אבל קודם כל יש לנו שורשים יהודיים ואסור לנו לשכוח אותם.

אז לא יקרה כלום אם לא ימכרו לנו מחץ בפסח, ומי שמתעקש ידע בדיוק איפה להשיג אותו.

תמלא את המזווה והפריזר לפני החג וזהו.

אצלנו אוכלים חמץ, אבל כשאני יוצא מהבית אני לא יוצא עם פיתה או ביגלה...למה? כבוד לסביבה.

אותו כנ"ל לגבי הנוהג שאנשים התחילו לנסוע ביום כיפור.

קצת כבוד, אז יום אחד לא נוסעים, תקראו לזה כפיה דתית? אפשר לראות את זה אחרת כיום איכות הסביבה, שבו לא מזהמים את האוויר.

קצת סבלנות וקצת סובלנות לזולת לא היו מזיקים לנו כעם.

 

חג שמח

אבי.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
  • תגובות 105
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אבל קודם כל יש לנו שורשים יהודיים ואסור לנו לשכוח אותם.

 

מי זה "לנו" ומי שמך לקבוע מה לזכור ומה לשכוח?

 

וסובלנות וכבוד צריך שתהיה. גם אני חושב שהבכי על אי היכולת לקנות חמץ (שלא כמו שנים קודמות) הוא קצת מוגזם. בוודאי באיזור ת"א, בה ניתן להשיג חמץ בנקל. וגם אם לא ניתן, זה לא כזה "עונש" גדול לא לאכול חמץ שבוע. יש דברים יותר מהותיים לריב עליהם.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אבי סולל הדרך- לא יכולתי לומר זאת טוב יותר. חבל שאנשים סובלניים כמוך הם מעטים אצלינו.

לכל המתלהמים- תפסיקו לבכות ולקטר על הכפייה הדתית ולהשוות כל דבר לגרמניה הנאצית.

תנסו להיות קצת סובלניים כלפי האחר, גם אם הוא לא סובלני כלפיכם. קצת כבוד לא יזיק.

המדינה הזו היא עדיין מדינה יהודית.

 

לא בברכה ולא נעליים

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

אז לא יקרה כלום אם לא ימכרו לנו מחץ בפסח, ומי שמתעקש ידע בדיוק איפה להשיג אותו.

חג שמח

אבי.

 

ולמה לא להיפך? מי שרוצה לנקות את הבית מחמץ ולאכול מצות בלבד, ידע איפה למצוא אותן לא?

המדינה הזו מערבית מצד אחד, ופנאטית ברמה של איראן מצד שני.

פורסם

יגאל, כמו שנאמר כבר: אי מכירת חמץ ע"י עסק היא אינטרס כלכלי עבור העסק ולא משהו אחר. כך שאם שאם אתה רוצה לקטר, קטר על זה שאנשים ימכרו את אמא שלהם בשביל כסף.

Dr.SUPERCHARGER

פורסם

אני לא מבין מה הבעיה לפתוח את החבילת בסקוויטים ולאכול אחד לפני שמגיעים לקופה.

 

בטוח שימצאו דרך להעביר את זה עם כרטיס מנהל כ"מוצר כללי" או משהו דומה 8)

 

בתחבולות תעשה לך מלחמה.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

בלי להכנס לכל הקטע של כפייה דתית, לדעתי, חמץ בפסח זה כמו חשמל\נסיעה בכיפור.

לצערי, כל עוד יש דתות בעולם כל דת רוצה לשמור על מסורת מסויימת (אחרת על מה נלחם אחד בשני?) ולכן זה לא כל כך נורא לא לאכול חמץ או לנסוע ביום כיפור, יש סוג של הרגשה של איחוד בעם בזמן המועדים הללו.

אז נכון שהיהודים החליטו שמה שמאחד אותם זה בעיקר דברים רעים (בוא נזכר ביחד איך ברחנו ממצרים, איך הרסו לנו ת'בית מקדש, איך הרביצו לנו הרומאים\בבלים\נאצים) אבל זה כבר סיפור אחר.

בקיצור, אם כבר אמונה, אז לפחות שתהיי קצת מסורת.

שתפסיקו להאמין, נדבר. :)

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

כחילוני גמור שאוכל חמץ ושרצים לא רק בפסח אלא גם ביום כיפור אין לי בעייה עם איסור המכירה בפומבי. יש מספיק מקומות בכל חור שניתן לקנות בהם מה שרוצים אז מה אכפת לי אם בסופר X לא ימכרו?

 

את החג עשיתי אצל אחי בבני ברק (הוא חוזר בתשובה) ולא היתה לי שום בעייה להסתובב ברחוב ללא כיפה עם אשתי שלבשה מכנסיים. יקבלו אותך אם תרבל אחרים ולנסוע שם בשבת/חג זה סתם מעשה בהמתי ולא קשור לחופש דת.

 

ואם כבר מדברים על יחס לשונה אז אתמול הייתי עם הבנות בסופרלנד ואדם חרדי שניסה להכניס את ילדיו ללא תור העלה טענה שלנו יש את שבת ולהם רק את חול המועד. אדם כזה לדעתי יותר גרוע מזה שזורק אבנים על רכב שנוסע במאה שערים בשבת או ששורף חנות שמוכרת חמץ כי הוא משניא את עצמו ואת מה שהוא מייצג בחיצוניותו על כולם (כולל הזרם שלו). אדם שלובש מדים מסויימים שמזהים אותו כנציג של משהו צריך לחשוב 1000 פעמים לפני שהוא עושה משהו כי המעשה שלו מייצג לא רק אותו אלא את כל הזרם.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
חבל שאנשים סובלניים כמוך הם מעטים אצלינו...תנסו להיות קצת סובלניים כלפי האחר, גם אם הוא לא סובלני כלפיכם. קצת כבוד לא יזיק.

 

 

לא בברכה ולא נעליים

 

אני מניח שאתה ציני?

כי אם לא, אז סיום התגובה שלך מאוד מאוד סובלני :drinking::screwy::loco:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

 

ואם כבר מדברים על יחס לשונה אז אתמול הייתי עם הבנות בסופרלנד ואדם חרדי שניסה להכניס את ילדיו ללא תור העלה טענה שלנו יש את שבת ולהם רק את חול המועד. אדם כזה לדעתי יותר גרוע מזה שזורק אבנים על רכב שנוסע במאה שערים בשבת או ששורף חנות שמוכרת חמץ כי הוא משניא את עצמו ואת מה שהוא מייצג בחיצוניותו על כולם (כולל הזרם שלו). אדם שלובש מדים מסויימים שמזהים אותו כנציג של משהו צריך לחשוב 1000 פעמים לפני שהוא עושה משהו כי המעשה שלו מייצג לא רק אותו אלא את כל הזרם.

 

אתה כמובן צודק, ויש לזה גם מונח הילכתי:

http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%97%D7%99%D7%9C%D7%95%D7%9C_%D7%94%D7%A9%D7%9D

 

שי

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

פורסם

האמת, שאני דווקא השנה הופתעתי לגמרי, גם בעיני עניין משגיח כשרות ו\או בד"צ ו\או איך שתקראו לזה הוא פשוט דרך מעולה לעשות כסף מכלום.

 

אני גר בפ"ת מגיל 0 ואני מעולם לא זוכר פסח עם כל כך הרבה מסעדות לא כשרות פתוחות, ממש מפתיע, Black/BBB/ספגטים ועוד (הרשימה ארוכה), יש לחם זמין כמעט בכל רחבי העיר בלי לחפש יותר מידי, רוב המסעדות החליטו שהם משאירים את זכות הבחירה ללקוח, כפי שהייתה צריכה להיות מלכתחילה לפי דעתי, מי שרוצה יכול להזמין מנה "כשרה", כלומר ללא לחם או לחלופין לחם מצה או להזמין מנה לא כשרה, באופן עוד יותר מפתיע כל המסעדות פשוט מלאות עד כדי צורך לעמוד בחוץ 20 דקות על מנת שיתפנה שולחן, בעבר היו סוגרים גם מסעדות לא כשרות.

 

בעניין הסופרים, הם פשוט מפחדים לאבד את קהל הלקוחות הדתי שלהם, אין פה שום עניין אחר מעבר לזה, שחלילה לא יכתבו באיזה פשקוויל שסופר "חמודי את בניו" מכר חמץ בפסח.

 

דני.

פורסם

דני, מסעדה לא כשרה, אין לה בעיה למכור חמץ כי גם ככה אין להם תעודת כשרות.

 

לא תמצא מסעדה שכשרה כל השנה פותחת בפסח בלי להכשיר את המקום.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
מי זה "לנו" ומי שמך לקבוע מה לזכור ומה לשכוח?

 

וסובלנות וכבוד צריך שתהיה.

 

התגובה הזו רק מחדדת את חוסר הסבלנות והזלזול שלנו (מי זה שלנו? - אתה לדוגמא) באחר.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
זה נשמע לכם הזוי?

אחי הלך אתמול בדרכו לעבודה,לקנות לאבא שלי אוכל לדגים באיזו חנות באזור תעשיה החדש של ראשון,כשביקש את סוג האוכל שאהי רוכש, המוכר אמר לו שהוא לא יכול למכור לו את זה כי זה חמץ:shock::?::shock::?:

אתה כנראה מתכוון לדג העיר בראשון,בעל החנות אדם דתי ,ולפי התורה אסור לראות חמץ או משהו כזה,אז לכן הוא לא מוכר.

opel astra,כבר מרגישים יותר טוב

פורסם

אם באוכל עסקינן

 

מישהו טעם את ההמבורגר הכשר של מקדונלדס?

 

אתמול אכלתי דאבל , מלחמניה שעשויה מקמח מצה

זה היה ממש לא טעים וקשה מאוד לעיכול לקח לי המון זמן לגמור את האוכל.

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5931 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...