Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5929 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום לקראת ערב קפצתי לסופר לעשות קניות, להפתעתי גם הביסוויקטים של עלית המצופים בשקולד חלב היו מוכסים בניילון מכיוון שהינם חמץ. חיש קל הכנסתי את ידי מתחת לניילון ושלפתי 2 חבילות ביסקוויטים וניגשתי לקופה לשלם כאשר הקופאית העבירה את הביסקוויטים תחת סורק הברקוד הופיעה הודעה על מסך המחשב שלא ניתן לרכוש מוצר זה מכיוון שהינו חמץ ולכן נאלצתי להשאיר את הביסקוויטים אצל הקופאית.

 

גוועלד !! לא מספיק שהרבנות קיימת בזכות ובחסד של משלם המיסים הם גם נכנסים לי לווריד !

איזה כייף לי :)

  • תגובות 105
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לסופר שנכנסת אליו יש שלט גדול כשר בכניסה.

אם הם ימכרו חזיר,כלבים,חתולים וחמץ בפסח לא יהיה שלט כשר בכניסה.

אתה רוצה לא כשר יש סופר של עובדים זרים שמוכרים כלבים וחתולים או טיב טעם שמוכרים תמנונים וופלים בפסח.

אף אחד לא מחייב אותך להיכנס לסופר כשר.

 

ההחלטה של הסופרים הגדולים למכור רק כשר היא כלכלית בלבד,הם רוצים כמה שיותר לקוחות.

אתה צריך לקלל את הקפיטליזם ולא את הרבנות.

אייל

פורסם

אני מאמין שהנושא כבר נדון פה בעבר, ספציפית בשרשור הזה:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=203956

 

כדי לחסוך לך זמן קריאה, להלן התקציר:

 

אתה חי במדינה שבה כפייה דתית הפכה כבר מזמן לעניין שבשגרה. לבעלי העסקים קל יותר לשתף פעולה ולא להילחם על העקרון, משום שהאנשים הרלונטיים מחזיקים אותם בב**צים, בדיוק כפי שהם מחזיקים את הממשלה ומספר גופים ציבוריים נוספים. אתה מוזמן להשלים עם זה, להילחם בזה, או לקום ולעזוב. אם תבחר באופציות ב' או ג', תהפוך אוטומטית לעוכר ישראל, ובתור בונוס מיוחד, בלי קשר לדעות הפוליטיות שלך או למה שעשית בצבא, תיחשב גם לשמאלני משתמט.

 

אבל עזוב, אין כמו בארץ. :rolleyes:

פורסם
לעלית יש גם וופלים כשרים לפסח.

שהם בלתי אכילים בעליל..:lol:

ידעתם שה"רב הראשי" של הדרוזים הוציא הוראה שלא למכור חמץ ליהודים במהלך הפסח?

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

פורסם

קופה כשרה לפסח... משעשע.

 

ברצינות: יש כיום מספיק חנויות שמוכרות חמץ לכל דכפין,

אפילו בעיה"ק ירושלים, פשוט קונים במקום אחר או מכינים קצת מלאי בשבוע שלפני.

 

האמת שלי עניין החמץ לא כל כך מפריע - הרבה יותר מעצבנת אותי העובדה

שהפקיעו לגמרי את עשיית המצות מהאנשים הפשוטים, ורק למפעלים או קבוצות פנטים

מותר לאפות מצות.

בשנה הבאה לא יהיו אצלנו מצות קנויות, רק מצות שאפיתי בעצמי, ולעז&*%% עם 18 הדקות.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

זה נשמע לכם הזוי?

אחי הלך אתמול בדרכו לעבודה,לקנות לאבא שלי אוכל לדגים באיזו חנות באזור תעשיה החדש של ראשון,כשביקש את סוג האוכל שאהי רוכש, המוכר אמר לו שהוא לא יכול למכור לו את זה כי זה חמץ:shock::?::shock::?:

פורסם

יש גם אוכל לכלבים (אם אני לא טועה של בונזו) כשר לפסח.

 

אבל זכור לי שיש חוק שקובע שהחמץ צריך להיות גלוי וניתן לרכישה וכמובן שיהיה מסומן בתור חמץ או שהכשר יהיה מסומן בתור כשר, לא זוכר בדיוק. לפני כמה שנים עשיתי קניות בפסח ובאמת המדפים לא היו מכוסים והיה אפשר לקנות חמץ.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
אני מאמין שהנושא כבר נדון פה בעבר, ספציפית בשרשור הזה:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=203956

 

כדי לחסוך לך זמן קריאה, להלן התקציר:

 

אתה חי במדינה שבה כפייה דתית הפכה כבר מזמן לעניין שבשגרה. לבעלי העסקים קל יותר לשתף פעולה ולא להילחם על העקרון, משום שהאנשים הרלונטיים מחזיקים אותם בב**צים, בדיוק כפי שהם מחזיקים את הממשלה ומספר גופים ציבוריים נוספים. אתה מוזמן להשלים עם זה, להילחם בזה, או לקום ולעזוב. אם תבחר באופציות ב' או ג', תהפוך אוטומטית לעוכר ישראל, ובתור בונוס מיוחד, בלי קשר לדעות הפוליטיות שלך או למה שעשית בצבא, תיחשב גם לשמאלני משתמט.

 

אבל עזוב, אין כמו בארץ. :rolleyes:

א. אתה גזען.

ב. ראה את הודעתו של LOTUSELISE שני תגובות מעליך. זו בדיוק תמצית העניין.

אני אישית לא אדם שחשוד כדתי. מצד שני גם אינני חשוד שאכנס איי פעם לטיב טעם. אינני רואה בהשגחת הרבנות הגבלה כי אם סוג של בקרת איכות. ומה שנשאר לומר - יחי הקפיטליזם.

Dr.SUPERCHARGER

פורסם
אינני רואה בהשגחת הרבנות הגבלה כי אם סוג של בקרת איכות..

 

הוא אולי גזען לדעתך (אני לא מבין מאיפה הבאת את זה אבל בא נגיד) אבל אתה תמים אם אתה חושב שיש איזושהיא בקרת איכות בהכשר של הרבנות. יש אך ורק בקרת תשלומים ותמלוגים ובזה מתחיל ומסתיים העניין.

 

 

בקשר למזון לבעלי חיים, אין שום הגבלות כשרות על מזון לבעלי חיים, יש לי לקוחות דתיים שקונים מזון לכלב/חתול/דגים שמכיל בשר חזיר, הם יודעים את זה ואין עם זה שום בעיה כל עוד זה משמש "למאכל בהמה".

 

מצד שני, ההוראה בקשר לחמץ היא "בל יראה ובל ימצא", גם אם אתה לא משתמש בחמץ, אסור לו בכלל להמצא בבית ולכן, לרווחת הלקוחות שומרי המסורת מייצרים/מייבאים מזון לבעלי חיים שאינו מכיל חמץ.

 

אין שום בעיה לחנות חיות למכור מזון לבע"ח המכיל חמץ במשך הפסח והתגובה שמיכאל קיבל היא כנראה בגלל שבעל החנות הוא דתי או שומר מסורת ולא בגלל שאסור לו למכור עפ"י חוק.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אני לא מדבר על אוכל לבעלי חיים, מה גם שמבחינה הלכתית אסור גם לחיות בית לאכול חמץ בפסח עקב איסור הנאה.

אני מניח שאין ויכוח כי החזקת תעודת כשרות ע"י עסק היא אך ורק למטרת $$$ ולא שום דבר אחר.

על אוכל כשר יש פיקוח כלשהוא, על שלבי היצור, על חומרי הגלם. על אוכל לא כשר אין פיקוח חיצוני למעט המפעל בו מיוצר. משרד הבריאות לא ממש מהווה פיקוח ולכן אנו נתקלים במזון פגום, בשר ישן וכו' שמתגלגלים לנו למקרר. לא אומר שבמוצרים כשרים לא היו פאשלות אולם ככל שיש יותר פיקוח/רמת השגחה גבוהה יותר - אני רואה בזה מוצר איכותי יותר. אתה מודע לקריטריונים בהם נדרש מפעל לעמוד ע"מ לקבל הכשר בד"צ?

Dr.SUPERCHARGER

פורסם
א. אתה גזען.

ב. ראה את הודעתו של LOTUSELISE שני תגובות מעליך. זו בדיוק תמצית העניין.

אני אישית לא אדם שחשוד כדתי. מצד שני גם אינני חשוד שאכנס איי פעם לטיב טעם. אינני רואה בהשגחת הרבנות הגבלה כי אם סוג של בקרת איכות. ומה שנשאר לומר - יחי הקפיטליזם.

 

תגיד אתה מחובר לעצמך ? איזה סוג של בקרת איכות קיימת ברבנות ?

למה לכול הרוחות הסופרים צריכים לרכוש תוכנה שכנראה פותחה על-ידי גורמים דתיים קיצונים שמתפרנסים מהתוכנה שמגבילה אותי וגם חיים כמו פרזיטים על חשבון המדינה ?

 

חסר לנו שבשנה הבאה יעשו ביקורי בית ויבקשו להוריד את התחתונים בכדי לבדוק עם עברתי ברית מילה זה ממש מזכיר לי את ההגבלות והצווים שהוציא היטלר בתקופת מלחמת העולם השניה על היהודים.

איזה כייף לי :)

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5929 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...