Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8115 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי

אני מתלבט בין ה- יונדאי אקסנט החדשה gl1.5 אוט' לבין ה- סוזוקי ליאנה החדשה gl1.6 אוט'

הייתי שמח לדעת איזו מהשתיים עדיפה מבחינת בטיחות, נוחות, מרחב פנימי, הנאת נסיעה...

תודה

פורסם

שתיהן בסיסיות למדי, ולכן גם זולות. משפחתית נורמלית בת שנה-שנתיים תהיה עדיפה עליהן בכל התחומים. אבל אני מבין שאתה מעוניין בחדשה...

 

מבחינת בטיחות אף אחת מהן אינה מובילה במיוחד, שתיהן לא נבחנו ב-NCAP אבל נושאות ציוד בטיחותי מתחת לרמה הנהוגה כיום.

 

נוחות - אין לי מושג.

 

מרחב פנימי - האקסנט היא סופרמיני עם בגאז'. הליאנה יותר גדולה אבל בסיס הגלגלים שלה קטן ולכן המרחב מאחור בינוני בלבד.

 

הנאה מנהיגה? אתה באמת צריך לשאול?

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

לפי מה שאני הבנתי בסוזוקי הבינו את הטעות למה הם לא מצליחים למכור ליאנות. כי לא היה בהן כ-ל-ו-ם ! אז לפי מה שאני שמעתי הליאנה החדשה מאובזרת עד הגג.

עוד שיקול שהייתי לוקח לתשומת ליבי:

סוזוקי: יפן.

יונדאי: דרום קוראה.

vot tol'ko na nas gnat' ne nado....

פורסם
שתיהן בסיסיות למדי, ולכן גם זולות. משפחתית נורמלית בת שנה-שנתיים תהיה עדיפה עליהן בכל התחומים. אבל אני מבין שאתה מעוניין בחדשה...

 

מבחינת בטיחות אף אחת מהן אינה מובילה במיוחד, שתיהן לא נבחנו ב-NCAP אבל נושאות ציוד בטיחותי מתחת לרמה הנהוגה כיום.

 

נוחות - אין לי מושג.

 

מרחב פנימי - האקסנט היא סופרמיני עם בגאז'. הליאנה יותר גדולה אבל בסיס הגלגלים שלה קטן ולכן המרחב מאחור בינוני בלבד.

 

הנאה מנהיגה? אתה באמת צריך לשאול?

 

רוני

 

גם אני חשבתי כמוך עד שהלכתי והסתכלתי על המפרט של הליאנה החדשה...

http://www.suzuki.co.il/mifrat.html

בדגם היקר יש גם כריות אויר צידיות...

היא נחמדה בוא נגיד ככה אם היה לי אפשרות אחת לא הייתי מקרב אבל אם אתה אומר בין אקסנט לבין ליאנה בהחלט ליאנה

<-- דומה אבל... לא... :) [306 S16]

פורסם

האקסנט זו המכונית החדשה הזוועתית ביותר שראיתי.

לא הייתי נוגע בה.

 

בקרב הזה אני בטוח שהליאנה מנצחת (ראיתם את החצאיות שהוסיפו לה? ממש רכב ספורט! :lol: )

172

פורסם

שתיהם לא ממש בטיחותיות (יש לי אקסנט) אני אומר שביופי אין מה להשוות הליאנה ממש מכוערת היתרון של ליאנה הוא שזה רכב יפני שתי המכוניות בעלי שילדה רעה מאוד התוצאות חוסר יציבות נסיעה לא חלקה

 

מבין השניים הייתי הולך על האקסנט למרות שאני קצת לא נטרלי אבל הליאנה ממש מכוערת

מגבר גנסיס ST60 ב1400 שקל בלבד כולל ניירת אריזה ומתלווה

0547379780 שלומי

פורסם

ללא ספק ליאנה, או ליתר דיוק, ללא ספק לא אקסנט.

 

מכיוון שהקליאו הקודמת שלנו (שתמות :) ) בילתה הרבה במוסכים בילתי שבועות עם אקסנטים. הדבר היחיד החיובי שהצלחתי למצוא ברכב זה המזגן. נוחות מזוויעה, כסאות עוד יותר, היגוי מת, איכות הרכבה וחומרים ירודה, וצריכת דלק מאוד גבוהה.

 

הליאנה תהיה אופציה נוחה, מאובזרת ומרווחת יותר.

 

קח נסיעת מבחן על שתיהן

 

גיא

פורסם

צריכת דלק גבוהה??? אקסנט.??

 

אתה טועה אחי.....

 

יש לי אקסנט 98 ואני מאוד נהנה מצריכת הדלק שלה..אם היא צורכת בכלל

פורסם
הי

אני מתלבט בין ה- יונדאי אקסנט החדשה gl1.5 אוט' לבין ה- סוזוקי ליאנה החדשה gl1.6 אוט'

הייתי שמח לדעת איזו מהשתיים עדיפה מבחינת בטיחות, נוחות, מרחב פנימי, הנאת נסיעה...

תודה

 

סליחה שאני שואל : האם מדובר ברכישה פרטית או ברכב ליסינג :?:

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

שני הרכבים ממש לא פאר היצירה המוטורית. : :silly:

 

עד היום מי שקנו את הליאנה היו בעיקר חברות השכרה ועולים חדשים :silly: ( שבשבילם לעלות לליאנה זה כמו לקנות יגואר...)

 

היתרון שיש לאקסנט היא סחירות מטורפת ,חלפים זולים ויבואן חזק. :evilbat:

 

אישית אם היתה לי אופציה לבחור בין שתיהן...הייתי נוסע במרצדס ( עם מונה וכובע צהוב...) :king:

מספר המשתמשים המחוברים הרב ביותר אי פעם היה :-D1963 1/4/08 ב- 17:54.

×
×
  • תוכן חדש...