Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5868 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מועדים לשמחה

 

אני צריכה לבחור רכב ממקום העבודה, האפשרויות הן:

טויוטה קורולה אוטומטית (לא רובוטית)

פורד פוקוס

מיצובישי לנסר

מאזדה 3

 

בתור נהגת שהרכב עבורה הוא כלי תחבורה ותו לא מה שמענין אותי אלו נתוני צריכת הדלק ( הדלק עלי) ובטיחות,

מאזדה 3 אני לא לוקחת ומכיון שזה הרכב שיש לי עכשו וצריכת הדלק גרועה (1:10 בערך).

אודה לעזרה.

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

זה שווה לקחת רכב מהעבודה ולשלם בעצמך על הדלק ? עם כל השווי מיסוי הזה...

בכללי הסדר שרשמת את הרכבים במקרה יצא מהכי חסכוני להכי פחות !

שמעתי מהרבה מאוד לקוחות שהקורולה מאוד חסכונית, פוקוס יש לי בבית היא לא שותה הרבה אבל המנוע שמרגיש עייף דורש לפעמים רגל קצת יותר כבדה , הלאנסר באה עם מנוע 1.5 מאוד חלש והצריכה שלו לא ידועה לי וה-3 החדשה אני לא יודע עד כמה שינו אותה מבחינה של צריכת דלק אבל אני מאמין שהיא די גוזלת .

דרך אגב איזה נסיעות את מבצעת ברכב ? עירוני בין עירוני פחות או יותר כמה קילומטרים ליום .

אין כזה דבר גנוב , יש כזה דבר נפל בטעות מהמשאית לידיים הלא נכונות ! D:
פורסם

אם את רוצה לדעת בדיוק באם כדאי לך לקחת רכב ליסינג או לקנות אחד.

יש מחשבוני כדאיות באינטרנט.

תחפשי בגוגל CCALCS.

טוב שם טוב משמן טוב

פורסם

שלום ותודה על העזרה,

לא דייקתי לגבי הדלק, אני מקבלת הקצבהשל 1000 ש"ח לדלק בחודש אבל זה ממש לא מספיק,

האמת ששקלתי לותר על הליסינג בגלל השווי שימוש אבל אז התברר לי שאני אקבל סכום מצחיק חזרה- סה"כ 2400 ש"ח, כך שלפי החישובים שלי עדיין שווה לי לקחת ליסינג.

אני חושבת לקחת קורולה בגלל צריכת הדלק, אך מטריד אותי נושא הבטיחות , רק 4 כריות אויר וגם התקלות שהתפרסמו לאחרונה בטויוטה.

פורסם

בשביל ההדגשה לא זכור לי מקרה של הדוושה התקועה בארץ , הרכב היחיד שנתקעה לי הדוושה בו היה מזדה 2 וזה היה ברוורס בחניון מקורה (מאוד מפחיד)

אין כזה דבר גנוב , יש כזה דבר נפל בטעות מהמשאית לידיים הלא נכונות ! D:
פורסם

ארבע המכוניות צורכות פחות-או-יותר אותה כמות של דלק וההבדל לא מספיק גדול כדי שיכריע את הכף.

 

גם אין סיבה לדאוג מהקריאה לתיקון של טויוטה. גם למאזדה 3 הייתה קריאה לתיקון של 50,000 מכוניות

בישראל בגלל בעיית בטיחות - האם החזרת מיד את המכונית לחברת הליסינג?

בכל מקרה, הקורולה שתקבלי היא אחת משתיים - כזו שתוקנה לפני המסירה, או כזו שיוצרה כבר עם

הרכיבים התקינים. בשני המקרים, אין סיבה לדאגה.

 

למרות כל זאת, אני הייתי בוחר בפוקוס לאו דווקא בגלל שהיא טובה יותר מהקורולה, אלא בגלל מה

שהזכרת בעצמך - מפרט הבטיחות.

פורסם
זה שווה לקחת רכב מהעבודה ולשלם בעצמך על הדלק ? עם כל השווי מיסוי הזה...

בכללי הסדר שרשמת את הרכבים במקרה יצא מהכי חסכוני להכי פחות !

שמעתי מהרבה מאוד לקוחות שהקורולה מאוד חסכונית, פוקוס יש לי בבית היא לא שותה הרבה אבל המנוע שמרגיש עייף דורש לפעמים רגל קצת יותר כבדה , הלאנסר באה עם מנוע 1.5 מאוד חלש והצריכה שלו לא ידועה לי וה-3 החדשה אני לא יודע עד כמה שינו אותה מבחינה של צריכת דלק אבל אני מאמין שהיא די גוזלת .

דרך אגב איזה נסיעות את מבצעת ברכב ? עירוני בין עירוני פחות או יותר כמה קילומטרים ליום .

 

"נורא נחמד" לקרוא שטויות של אנשים שלא יודעים על מה הם מדברים...

ללנסר מנוע של 109 כ"ס אז הוא בטח לא "מאד" חלש ביחס למזדה 3 (105 כ"ס).

אתה גם מבשר לאומה שהכותבת דירגה את הרכבים לפי צריכת דלק ובאותה נשימה, לפחות לגבי שניים מהם, הלנסר והמזדה אתה לא יודע מה הצריכה...

 

אגב, ללנסר יש שבע כריות אויר לעומת 6 ברוב המכוניות בסגמנט.

יש לי אותה כבר 15000 ק"מ והיא מאד נוחה.

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

תחשבי טוב טוב את כל הפרמטרים, האם באמת כדאי לך לקחת ליסינג מהעבודה.

במיוחד עם ממנים סכום חלקי בלבד על הדלק.

לפי דעתי יש לך טעות בחישוב.

פורסם

בהחלט יש לה טעות בחישוב.

אם היא תבדוק טוב טוב היא תגלה שאם היא הייתה מקבלת את הדלק בחינם ללא הגבלה עדיין לא היה משתלם לה לקחת בליסינג.

נקודת ה "BRAKE EVEN " עומדת בין 22000 ~250000 ק"מ בשנה.

מי שנוסע פחות פשוט זורק כסף מהחלון בשביל "נוחות טיפולים ".

 

אני עשיתי את החישוב והחלטתי להחזיר את הרכב בתום תקופת הליסינג שלי ספטמבר 2010.

טוב שם טוב משמן טוב

פורסם

בתור נהגת שהרכב עבורה הוא כלי תחבורה ותו לא מה שמענין אותי אלו נתוני צריכת הדלק ( הדלק עלי) ובטיחות,

אודה לעזרה.

 

עיקר צריכת הדלק הוא אופי הנהיגה

אם ניקח את זה לאקסטריים (היה בטלויזיה ויש גם אתר לזה לא זוכר איך קוראים לתופעה)

אז מדובר על בן אדם אחד שהיה מאיץ ולא לוחץ על הברקס גם בפניות, מתכנן את הדרך מראש

ככה שלהימנע מרמזורים וכל מיני כאלה.

מאיץ ומכבה את המנוע (בן אדם מחו"ל, יתכן ולא חוקי בארץ ויש רכבים שההגה ננעל כשהרכב כבוי)

ונותן לרכב לנסוע מהמומנטום. לנסוע מאחורי משאיות (פחות דרג של אוויר אבל בעיה בטיחותית)

על מזגן דלוק אין על מה לדבר

 

ועוד כל מיני כאלה

מצאתי קוראים לתופעה

hypermiling

באנגלית

פורסם
"נורא נחמד" לקרוא שטויות של אנשים שלא יודעים על מה הם מדברים...

ללנסר מנוע של 109 כ"ס אז הוא בטח לא "מאד" חלש ביחס למזדה 3 (105 כ"ס).

אתה גם מבשר לאומה שהכותבת דירגה את הרכבים לפי צריכת דלק ובאותה נשימה, לפחות לגבי שניים מהם, הלנסר והמזדה אתה לא יודע מה הצריכה...

 

אגב, ללנסר יש שבע כריות אויר לעומת 6 ברוב המכוניות בסגמנט.

יש לי אותה כבר 15000 ק"מ והיא מאד נוחה.

אני לא צריך להדגיש שאני עובד בחברת ליסינג נכון ? אולי אני אישית לא נסעתי אבל לא חסר אנשים לידי שנסעו בה ואני מאמין בתגובות של חברים לעבודה מאשר סתם מישהו שקרא נתונים שנרשמו על הדף.

אין כזה דבר גנוב , יש כזה דבר נפל בטעות מהמשאית לידיים הלא נכונות ! D:
פורסם

כל הכבוד

שמעת מחברים.

אז תסביר לי איך מכונית של 109 כ"ס היא "הרבה יותר חלשה" ממכונית של 105 כ"ס(מזדה) או 100 כ"ס (פוקוס). אלה נתונים שהם סתם ממישהו בחברת מזדה וסתם ממישהו בחברת מיצ'ובישי...

תבין שכיום נפח מנוע לא אומר דבר על ההספק...

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

המזדה 3 הקודמת וגם כנראה הנוכחית מרגישה חזקה יותר ממה שהיא, הזינוק הראשוני מעמידה מהיר יחסית וזה מתורגם אצל נהגים רבים לביצועים טובים כאשר בפועל הביצועים שלה די ממוצעים.

 

הפוקוס היא החלשה ביותר פה, גם רק 100 כ"ס וגם גיר ארוך יחסית על מרכב כבד.

 

הלנסר כנראה באמצע מבחינת שעור העצר והתחושה.

 

לא בטוח בכלל שזה מה שחושב לבוחר הרכב הטיפוסי מקבוצה 2 לשעבר...

בטיחות, מרווח ונוחות כנראה חשובים יותר.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

ביצועים הכי טובים בקורולוה

בטיחות הכי גרוע בקורולה

הייתי פוסל אותה לו רק בגלל זה

 

מרווח פנימי ונוחות נסיעה הכי גבוהה בפוקוס,שלא נדבר על היכולת לבחור תצורת מרכב של 4 או 5 דלתות או סטיישן.

ביצועים הכי עייפים בפוקוס

 

צריכת הדלק פחות או יותר זהה כמו שכבר אמרו-ומי שחושב ש1-10 זה צריכת דלק גרוע אז הוא חי בסרט.או היא.

 

מה מדבר אליך, הנהגת, חוץ מצריכת דלק?


×
×
  • תוכן חדש...