Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5941 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ואני כבר חשבתי שאף אחד חוץ ממני לא צילם היום :)

 

בכל מקרה - הנה התמונות שלי להיום:

 

IMG_6940.jpg

 

IMG_6942.jpg

 

IMG_6943.jpg

 

IMG_6944.jpg

 

IMG_6946.jpg

 

IMG_6950.jpg

 

IMG_6953.jpg

 

IMG_6954.jpg

 

IMG_6955.jpg

 

IMG_6956.jpg

 

IMG_6957.jpg

 

IMG_6958.jpg

 

IMG_6959.jpg

 

IMG_6962.jpg

 

IMG_6963.jpg

 

IMG_6966.jpg

 

IMG_6967.jpg

 

IMG_6968.jpg

 

IMG_6970.jpg

 

כן - גם הלגאסי היא חלק מהמועדון... נא להימנע מוויכוחים כמו פעם שעברה... תודה!

IMG_6972.jpg

 

IMG_6973.jpg

 

IMG_6975.jpg

 

IMG_6977.jpg

 

IMG_6978.jpg

 

IMG_6980.jpg

 

IMG_6981.jpg

 

IMG_6983.jpg

 

IMG_6985.jpg

 

IMG_6986.jpg

 

IMG_6989.jpg

 

IMG_6991.jpg

בברכה!

יונתן.

פורסם

וחלק ב: צילום חברי המועדון בקפה ארומה, ועוד קצת תמונות לילה של הרכבים!

 

IMG_6992.jpg

 

IMG_6997.jpg

 

IMG_6999.jpg

 

IMG_7000.jpg

 

IMG_7001.jpg

 

IMG_7003.jpg

 

IMG_7004.jpg

 

IMG_7005.jpg

 

IMG_7006.jpg

 

IMG_7007.jpg

 

IMG_7009.jpg

 

IMG_7010.jpg

 

IMG_7011.jpg

 

IMG_7012.jpg

 

IMG_7015.jpg

 

IMG_7018.jpg

 

IMG_7019.jpg

 

IMG_7023.jpg

 

IMG_7024.jpg

 

IMG_7025.jpg

 

IMG_7031.jpg

 

IMG_7032.jpg

 

IMG_7033.jpg

 

IMG_7035.jpg

 

IMG_7037.jpg

 

IMG_7038.jpg

 

IMG_7039.jpg

 

IMG_7041.jpg

 

IMG_7042.jpg

 

IMG_7043.jpg

 

IMG_7045.jpg

 

IMG_7050.jpg

 

 

 

זהו להיום!

תגובות יתקבלו בברכה!

 

שיהיה שבת שלום לכולם!

בברכה!

יונתן.

פורסם

היה מפגש מהנה, כתמיד התמונות מעולות+!

אפילו שהחנתי במיוחד מרוחק משורות האספנים עקב בושה וכלימה ממצבו של הרכב שלי קבלתי תמונה של הרכב, למזלי של הצד הטוב שלו 8).

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

תמונות מדהימות ונראה באמת כיף המיפגש שלכם

 

רק להבא אני מאד מקווה לא לראות צילומים של רכבים חונים בחניות נכים. (למעט כמובן בעלי תו חניה נכה)

זה לא מכבד אף אחד .

בתור אחד שהנושא קרוב מאד לליבו אני מאד מבקש לא לחנות בחניות נכים, זה לא בסדר.

 

אני פונה לכולם באשר הם אנא מיכם לא לחנות בחניית נכים

צביקה.ש

חבר מועדון ה-5

fiat 127 900 L 1979

\fiat qubo 1.4 2013

פורסם

שלום חברים.

 

עוד לא עבר שבוע, וכבר אתם מעלים תמונות שלכם, שמחזירות אותי למסע לאילת ולזכרון הנהדר שנותר ממנו.

(אגב, מי זה היונתן הזה שמעלה בשרשור הזה תמונות שצילם במפגשים בחו"ל?)

 

יופי של קבוצה, אנשים רכבים וחברות מלוכדת.

בקרוב טיול משותף.

 

 

לירוי, משום מה אתה נראה בתמונה כאילו הספקת להתרחץ מאז סופת החול בדרום :)

כל הכבוד הן על הפוזה והן על הצילום. (של היונתן הזה :()

 

 

IMG_7019.jpg

 

 

היה מפגש מהנה, כתמיד התמונות מעולות+!

אפילו שהחנתי במיוחד מרוחק משורות האספנים עקב בושה וכלימה ממצבו של הרכב שלי קבלתי תמונה של הרכב, למזלי של הצד הטוב שלו 8).

 

ארז,

אם הרכב לא במצב ממש מפחיד, אין סיבה להחנות רחוק.

שיפוץ נעשה לפעמים לאורך שנים.

עדיין, רכב במצב סביר יכול להשתתף במפגשים. עובדה שאף צולם!

 

תמונות מדהימות ונראה באמת כיף המיפגש שלכם

 

רק להבא אני מאד מקווה לא לראות צילומים של רכבים חונים בחניות נכים. (למעט כמובן בעלי תו חניה נכה)

זה לא מכבד אף אחד .

בתור אחד שהנושא קרוב מאד לליבו אני מאד מבקש לא לחנות בחניות נכים, זה לא בסדר.

 

אני פונה לכולם באשר הם אנא מיכם לא לחנות בחניית נכים

 

אמת, גם לי הנושא הפריע.

נכון, אין כמעט קהל בשעה זו, למעט חברי הצפון.

אך הדבר לא ברור לכל מי שצופה בתמונות בפורום, ונראה גרוע.

מה גם שאם יחליט מישהו שנזקק לחניה להגיע לקפה - ייאלץ לחנות רחוק יותר.

 

 

בברכה

ולהתראות בקרוב

אבי נוף.

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

פורסם

מאיפה צצה עוד קפרי שאני לא מכיר ??:shock:

מישהוא יכול לקשר אותי לבעלים ?

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

פורסם

יונתן, יופי של תמונות!

אבל("ותמיד יש אבל"), למה אתה מצלם בקנון?

מתי כבר תקנה מצלמה?

ועוד יותר גרוע מזה, למה אתה מצלם את לירוי? :shock:

אני שונא את הקיץ!

פורסם
יונתן, יופי של תמונות!

אבל("ותמיד יש אבל"), למה אתה מצלם בקנון?

מתי כבר תקנה מצלמה?

ועוד יותר גרוע מזה, למה אתה מצלם את לירוי? :shock:

 

מה זה הלגאסי גרוטאה הזו ?! :lol:

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם
יונתן, יופי של תמונות!

אבל("ותמיד יש אבל"), למה אתה מצלם בקנון?

מתי כבר תקנה מצלמה?

ועוד יותר גרוע מזה, למה אתה מצלם את לירוי? :shock:

 

מה זה הלגאסי גרוטאה הזו ?! :lol:

 

 

אלון, איזה מזל שהתערבת בזמן... אני כבר שקלתי שאולי פתאום השרת של כל התמונות של הלגאסי פתאום "יפול"...

 

 

דניאל, חבל...

אתה יודע, הכל יכול לקרות...

 

V1097_RF.jpg

בברכה!

יונתן.

×
×
  • תוכן חדש...