Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5941 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
שלום חברים.

 

עוד לא עבר שבוע, וכבר אתם מעלים תמונות שלכם, שמחזירות אותי למסע לאילת ולזכרון הנהדר שנותר ממנו.

(אגב, מי זה היונתן הזה שמעלה בשרשור הזה תמונות שצילם במפגשים בחו"ל?)

 

יופי של קבוצה, אנשים רכבים וחברות מלוכדת.

בקרוב טיול משותף.

 

 

לירוי, משום מה אתה נראה בתמונה כאילו הספקת להתרחץ מאז סופת החול בדרום :)

כל הכבוד הן על הפוזה והן על הצילום. (של היונתן הזה :()

 

בברכה

ולהתראות בקרוב

אבי נוף.

 

 

אבי, אני קורא אותך לסדר תכף ומייד!! :wink::lol::lol:

(לא יאומן כמה ציניות נכנסת בבן אדם, ועוד אחד במידות כמו שלך! :twisted:)

 

יש לי עוד כמה הפתעות בשרוול מחכות לכם בשרשור מאילת... ברגעים אלו ממש סיימתי לערוך את כ--------ל התמונות מאילת, מכ1200 תמונות שהתחלתי, כ400 הושמדו, ועוד כ400 סוננו, ונשארתי עם כ410 תמונות סופיות, שאת החצי הראשון שלהן כבר העליתי... החלק השני בדרך בשעה וחצי הקרובות (בתקווה). (אם לא אספיק היום, אז מחר בערב).

 

יש בהחלט למה לצפות!! (יצאו כמה עריכות מאוד מעניינות :wink:)

בברכה!

יונתן.

פורסם

יונתן - שאפו על התמונות. מקצועי זו לא מילה. פשוט מדהים.

 

בשבוע הבא אני חייב להגיע (השבוע חגגנו לבתי הבכורה יום הולדת 5, וזה בא בעדיפות מן הסתם...) אז אולי יהיו גם כמה תמונות של גולף, אמנם לא ברמה של היפהפיות שכאן, אבל אולי יום אחד עוד תהיה, בתקווה.

 

ואגב - המרכז המסחרי סגור בימי שישי אחה"צ וארומה נשאר פתוח רק בשביל בעלי הרכבים, כך שאין כל בעיה בחניה במקומות חניה לנכים במקרה הספציפי. ובואו לא נהפוך את זה לת'רד על חניה במקומות לנכים - שיובהר, אני מתנגד לכך בתוקף.

 

מיקי

אינפיניטי M37X. יחידה בארץ. ו-BMW X1. לא יחידה בארץ. ו-MERCEDES SLC350 משנת 1973 כמובן. והיו עוד המון...

פורסם
מאיפה צצה עוד קפרי שאני לא מכיר ??:shock:

מישהוא יכול לקשר אותי לבעלים ?

 

שמואל ואלירן (בתמונה) הם אב ובן ובעלי הקפרי. ביום א הם מתחילים בשיפוץ הפחחות.

attachment.php?attachmentid=193375&d=1269031820

שלמה דן גדרון

פורסם
שמואל ואלירן (בתמונה) הם אב ובן ובעלי הקפרי. ביום א הם מתחילים בשיפוץ הפחחות.

[/img]

 

עכשיו שהזכרת את השם אלירן אז אני מקשר את האוטו לבנאדם, אלירן כבר יצר איתי קשר.:-D

 

תודה

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

×
×
  • תוכן חדש...