Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5941 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני יומיים עשיתי נסיעת מבחן על הרכב הנל, מנוע חזק, גיר מצוין, אחיזת כביש טובה, סביבת נהג נעימה, מושבים קצת קשים אך עדיין נוחות סבירה.

אתם בטח שואלים אז מה הבעיה?

אולי זה רק אני או שדימיינתי, בזמן נסיעה יש רעש של הרוח בצמיגים כאילו הדלתות לא אוטמות מספיק את הרעש, את האמת זה היה קצת מוזר, וחשבתי שהדלת האחורית לא סגורה או משהו כזה, אבל נאדה, כנראה שאין בידוד טוב לרעשים.

שאלתי היא, האם משהו שיש לו את הרכב גם מודע לבעיה הזאת או שמע עליה? ואם זה סביל וסביר ולא מציק בזמן נסיעה בלי מוזיקה?

מוזר

אשמח להערות

פורסם

בפורום אחר, היו שני אנשים שקנו את הסקודה אוקטביה החדשה והתלוננו על רעשים בזמן נסיעה.

לאחד אמרו שהגומיות יבשות(מדובר על מודל 2009). לאחר החליפו גומיות וכיוונו דלתות והרעשים המשיכו.

פורסם

לחבר שלי יש סקודה 2010 אוקטביה,עם מנוע 1.6,בזמן נסיעה אתה מרגיש ושומע רעשים מבחוץ כאילו הדלתות עוד שניה מתפרקות שם,משהו מוזר.

פורסם
לחבר שלי יש סקודה 2010 אוקטביה,עם מנוע 1.6,בזמן נסיעה אתה מרגיש ושומע רעשים מבחוץ כאילו הדלתות עוד שניה מתפרקות שם,משהו מוזר.

 

 

ולי יש אוקטביה 1600 שאם לא מסתכלים על מד הסל"ד,לא בטוח כלל שהמנוע עובד. גם בסל"ד גבוה הבידוד מצויין. שום קרקוש ושום קשקוש,לא רק אצלי,בכל אוקטביה שנסעתי בה בימי חיי.

 

יתכן וברכב מסוים היתה בעיה מסויימת אבל בכללי רוב הבידוד מעולה,שום דבר לא מקרקרש ולא רועש.

 

מה שכן נכון והתרשמות פותח השרשור נכונה הוא רעש צמיגים,זהו הרעש היחידי שאיננו מבודד כראוי אך הדבר מורגש רק במהירויות גבוהות יחסית.

 

נו טוב,צריך לזכור שגם המתחרות בקטיגוריה אינן מבודדות יותר,לגבי רובן ההיפך הוא הנכון.

 

בקבוצה זו אין לצערנו רכב מושלם.

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

פורסם

אני עשיתי נסיעת מבחן על ה- 1.8 בגרסת האלגנט ולא הרגשתי שום דבר חריג מבחינת חדירת רעשים לתא הנוסעים.

 

בקרוב מאוד תהיה לי אחת כזו בליסינג :-D

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

פורסם

עופר, התקדמת אה? תתחדש :wink:

 

האוקטביה אינה המכונית הכי שקטה ומצד שאני גם אינה רועשת במיוחד - למעט רעשי כביש/צמיגים.

לעומת זאת, הגולף החדשה הינה שקטה להפליא (למרות שגם בה מורגשים רעשי כביש/צמיגים).

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

הדבר האחרון שמטריד אותי ברכב הזה זה הרעש.

 

אני נכנס לכל רכב עם אטמי אוזנים :lol:

 

לגבי ההתקדמות, טעות, אני תמיד משתנמך :|

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

פורסם
עופר, התקדמת אה? תתחדש :wink:

 

האוקטביה אינה המכונית הכי שקטה ומצד שאני גם אינה רועשת במיוחד - למעט רעשי כביש/צמיגים.

לעומת זאת, הגולף החדשה הינה שקטה להפליא (למרות שגם בה מורגשים רעשי כביש/צמיגים).

 

עם איזה צמיגים מגיעה הגולף ועם איזה האוקטביה? יכול להיות שלא התאימו טוב את הצמיגים לרכב.

פורסם

אני הייתי מוסיף 26,000 ולוקח את הסופרב. אין בכלל מה להשוות בין הרכבים!

 

ההפרש שווה כל שקל! במחיר הזה אתה מקבל עוד 26.9 ס"מ (פחות מ-1,000 ש"ח לס"מ :))

 

תחשוב על זה!

פורסם

אלי, מידה זהה (195/65/15) וצמיגים זהים (קונטי' ECO-Contact 3).

 

עופר, משתדרג ברכבים מהעבודה :-)

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

חיליק, תודה על הלינקים

קראתי, וזה בדיוק מה ששמעו חבריי בנסיעה במושב האחורי, אני מבין שעדיין לא עלו על הבעיה וחבל.

אציין רק, שנהגתי, לא שמעתי את הרעשים אלא רק אחריי שהסבו את תשומת ליבי, חבריי אמרו לי שזה קורה גם

בנסיעה איטית למרות שבלינק הם כתבו בנסיעה של סביב המאה קמש.

אם משהו יודע על פתרון או דבר עם החברה אשמח לשמוע

פורסם

אבי נוהג באחת כזאת מהעבודה - 1.9 TDI , לפחות שאני נוסע איתו אני לא שומע שום רעשים מוזרים , הרכב מתנהג כמו שהייתי מצפה מרכב חדש להתנהג .

הרגשת נהיגה מעולה, רגועה , מעל הסטנדרתים הממוצעים , גם כח היא יודעת שצריך .

בגדול רכב רחב, מפנק, וגם נראה אלגנטי מאוד .

הרכב עם דלקן ככה שדלק אני לא יודע בדיוק מה המצב , לא יוצא לי לעקוב אחריו.

 

כתור רכב משפחתי - או ליום יום אני אישית מאוד אהבתי .

 

בהצלחה

יעקב

pioneer 5050+dellD820 CarPC .Focal Utopia Mid - Focal utopia tweeter - Focal Utopia Woffer @ CrossOver Utopia .JBL 75.4 .EARTHQUAKE 1142 rms @ 3ohm . The Monster : JL W7

×
×
  • תוכן חדש...