Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5948 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום אני רוצה ליקנות פוד שעונים לרובר 620 , אני לא יודע אך להרכיב אותו אמרו לי שצריך להתאים אותו אני רוצה לדעת עם מישהו יכול להעזור לי בהתקנה.

 

 

תודרבה לעוזרים.

פורסם

באגירה עכשיו אני יהיה יותר מדוייק,

אני צופה נעילה בתוך פחות מ-10 דקות!!

אגב, שמעתי שפוד שעונים משופר מפחית את משקל הרכב משמעותית ומוסיף עוד 20כ"ס, זה נכון?!!

Alfa Romeo 159ti 3.2 Manual 2008

 

Arcticat DVX400 2008

פורסם

איזה שעונים אתה מתכוון לשים בפוד?

 

ישנם שעונים שההתקנה שלהם היא מספק דקות (שעון טעינה)

וישנם שעונים שההתקנה שלהם היא הרבה יותר מורכבת (EGT)

 

תרשום על איזה שעונים חשבת ונאמר לך אם תוכל לעשות את זה עצמאית,

במידה ולא, כל מוסך שמכבד את עצמו לא יקח לך יותר מ-100-150 ש"ח התקנה פר שעון (חוץ מ-EGT)

 

בהצלחה!

עדי

פורסם

קופיה,

 

למרות שלא מדובר באשכרה שיפור של הרכב, ברכבים משופרים, נדרשים הרבה פעמים לחיווי יותר מפורט ממה שהיצרן מספק ולכן , נשאיר את השרשור.

 

בכל מקרה, תודה על האיתגור ומדידת הזמנים, זה רק גורם לנו להשתפר :lol:

 

לפותח השרשור,

כמו ששאלו, באיזה שעונים מדובר?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

מדבור בשעונים : לץ שמן ,לחץ מים,ומצבר .

 

אני מיתכון להתקין קיט טורבו ובעתיד אני יתקין גם שעון טורבו .

 

ואני רציתי עזרה בהתקנה של הפוד .

 

ורציתי לדעת עם יש בקליות שקופות לרובר 620 כי ראיתי תמונות יפות מאוד ופנסים אחורים יפים .

פורסם

הבעיה הכי גדולה שאני צופה היא מציאת שעון לחץ מים :shock:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

מה זה שעון לחץ מים?

יש לך רכב או קומקום חשמלי??

 

אתה כנראה מתכוון לשעון לחץ דלק,

נשמע כאילו אתה עוד בתחילת דרכך בתחום השיפורים ועוד אין לך הרבה ניסיון,

לכן, לדעתי, תלך למתקין מורשה ואל תעשה את זה לבד.

 

לפני שאתה קונה דברים, תעשה שיעורי בית ותריץ חיפוש על כל שעוני החיווי.

 

בהצלחה!

פורסם

עוד משהו קטן,

 

לגבי השאלה שלך בה"פ,

 

אני לא נותן מחירים בה"פ לגבי מחירים על עבודה שלי על בקליות. רק בטלפון.

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

יאשה, תפסיק להתעלל במשתמשים חדשים, תן לו כבר הצעת מחיר פה בפורום, שכולנו נדע כמה זה עולה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
באגירה עכשיו אני יהיה יותר מדוייק,

אני צופה נעילה בתוך פחות מ-10 דקות!!

אגב, שמעתי שפוד שעונים משופר מפחית את משקל הרכב משמעותית ומוסיף עוד 20כ"ס, זה נכון?!!

 

זה אתה המצחיק !!

פורסם
יאשה, תפסיק להתעלל במשתמשים חדשים, תן לו כבר הצעת מחיר פה בפורום, שכולנו נדע כמה זה עולה.

 

תראה,

 

פירוק פנסים בשיטה חדשנית (תופסים את הפנסים ע"י מלחציים ולאט לאט מתחילים לפרק את המכונית מסביב), לוקח מעט זמן אך ככה אין מצב שהפנסים יפגעו.

 

ממשיכים עם נייר זכוכית שפותח בנאס"א ומוברח לארץ על ידי סוכני מוסד. בדרך כלל אלו ב' ו ס', רק לאחר שעלו עליהם בחיסול מבחוח, אין לי מושג מי יוכל לבצע זאת ולכן כבר מעכשיו אני מודיע שמחירם יקר יותר. בגלל הביקוש והזמינות.

 

אך ורק מים מינרליים בטעמים. מעט דביקים ומעולים למטרה זו. ארגז מים-תפוח לפחות.

 

אם אין אז אפשר להשתמש ברוק.

 

גם בפיפי, אבל אסור להגיד פיפי.

 

לאחר השפשוף (של הפנסים, כן?) ישנו צורך להתיז מעט צבע שקוף. רק מעט. אם תגזימו לא יראו בכלל את הפנסים.

 

בגדול, עבודה זו מתומחרת בז'יטונים קנדיים שדי דומים לאלה של פוקימון עליו השלום.

 

עכשיו נותרת רק ההרכבה חזרה של הרכב.

 

הכי חשוב:

 

לא לשכוח להרכיב את המנורות בפנסים לפני שמרכיבים חזרה את הרכב, אחרת צריך שוב לפרק אותו מחדש.

 

מחיר?

 

אני באמת מעדיף לתת אותו בטלפון...

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5948 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...