Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מגבים קדמיים C5


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5939 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

אתמול קפצתי לאוטו דיפו לרכוש מגבים ל C5 2003 ואחרי שראיתי את המחירים החלטתי לבדוק את EBAY

 

מגבים של אמריקן איגל (שאני אשמח לדעת מה טיבם) ב 130שח

ו BOSCH עלו שם 180שח.

 

 

באיביי אני מוצא מגוון של מגבים

בוש - 20יורו כולל משלוח - http://cgi.ebay.co.uk/BOSCH-Front-Windscreen-Wiper-Blades-CITROEN-C5_W0QQitemZ290398617313QQcmdZViewItemQQptZUK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM?hash=item439d1b3ee1#ht_585wt_859

 

וכל מיני מגבים חסרי מותג ב 10יורו כולל משלוח כמו אלה

1 - http://cgi.ebay.co.uk/Citroen-C5-01-06-AERO-FX-FLAT-WIPER-BLADES-UPGRADE_W0QQitemZ230440436642QQcmdZViewItemQQptZUK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM?hash=item35a75203a2#ht_2298wt_859

 

2 - http://cgi.ebay.co.uk/CITROEN-C5-2001-2003-RETROFIT-AERO-Flat-Wiper-Blades_W0QQitemZ270529936998QQcmdZViewItemQQptZUK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM?hash=item3efcd73e66#ht_5318wt_968

 

לשאלתי - מישהו הזמין פעם מגבים לרכב מאיביי? מומלץ להוסיף את הכסף על מגבים של BOSCH?

מה המידות ל C5? פעם אחת אני רואה 18אינץ אחכ 19 אינץ (למגב של ליד הנוסע)

 

תודה מראש

פורסם

מגבים זולים ב30 שקל של חברות כמו HORIZON אפשר לקנות בכל חנות חלפים בארץ.

 

אוטודיפו הוא לא המקום לקנות דברים כאלה אלא אם כן יש מבצע מיוחד (קניתי לפני שבועיים סט מגבים עם ספויילר לגולף של BOSCH במחיר של 70 ש"ח).

 

נ.ב. אמריקן איגל זה זבל סיני.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

צהריים טובים

השאלה איזה מגבים צריך?

רגילים או גמישים AERO ?

הבוש הגמישים עולים לפי הקישור שלך 26-27 יורו

וזה כבר על גבול הכדאיות כי יש מצב למכס.

אני לקחתי מקוריים לברלינגו, במורשה בכרמיאל ב120 ש"ח כולל מע"מ

תוצרת VALEO

שא ברכה

אמר אחד מחכמי הפורום: המשותף לזול, זוגלובק, וזבל

הוא: הנקניקיה

MARIN MOUNT VISION 5.8

"אם לא תיתן לזה למות זה לא יתן לך לחיות"

פורסם

האמת?

אין לי מושג מה זה גמישים VALEO..

אני אשמח להסבר.

 

בכלל מה כדאי? על מה אתם ממליצים?

 

מכס ממה שאני יודע זה מ 50$ ומעלה.

המוצר עצמו עם המשלוח מגיע ל 25יורו בערך - ועניין המכס מחושב ללא משלוח.

פורסם

גם לי יש רכב דומה

אני מחליף כל שנה זוג מגבים "פשוטים"

עולים 20 ש"ח מנגבים טוב עד החורף הבא.

מידות 26 + 19

לפי דעתי תלוי גם באופי הנסיעות שלך ובמהירות הנסיעה,

בעיר או מחוץ לעיר כי אז יש באמת השפעה

בין האיכויות של המגבים והמבנה האירודינמי שלהם.

בהצלחה

פורסם

בליסינג התעקשו פעם לשים לי תחליף, וזה פשוט לא מנגב טוב. הסיבה היא הצורה המיוחדת של השמשה וגם כי המקורי מגיע עם כנף להצמדה בעזרת הרוח במהירות גבוהה. אז אני מציע לקנות מקורי שעלה לי 150 שקלים במוסך מורשה הגון (או 250 אצל יקרנים), או לקנות גומיות ולהחליף רק אותן. משום מה אנשים לא עושים את זה כמעט, אבל זה לרוב אפשרי ומאד משתלם. רק צריך קצת תושיה ושפיץ-פלייר.

פורסם
20 ש"ח ל C5?

רק תגידו לי איפה ואני אקנה...הבעיה שלא מצאתי כאלו.

 

אם אתה מחיפה

אז אצל מוטי צליל וחלק שנמצא מול קניון לב-המפרץ.

גם בתחנות דלק של דור-אלון אלו המחירים

אבל..אין במידות 26 שיתאים לסיטרואן.

בהצלחה

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם
אז אם אין במידות 26/19 לC5...אז מה זה עוזר לי? אני יכול לקנות במידה אחרת?

 

המידות הן 65 ס"מ ו 48 ס"מ

אני במהלך השנים תמיד קניתי את היקרים והם החזיקו לי מקסימום שנתיים

בשנה שעברה קניתי ב 30 שקל "לפי מידה" וזה עדיין מחזיק ליללא כל בעייה

תחסוך כסף - קנה זולים אבל - במידה הנכונה

קיה סיד SW (ליסינג) וניסן נוט של האשה,

פיאט 127 903cc , 1979 (נמכרה...)

מחפש אספנות - איטלקית חמה - אלפא/לנצ'יה , או DS23/21

פורסם

אני לא יודע אם אני זוכר נכון, אבל מגבים רגילים לא מתאימים לרכב שלך.

 

לדעתי אתה צריך את מגבי הAERO, כמו אלה שהציעו לך באוטודיפו.

פורסם

באוטו דיפו לא הציעו AERO

 

בכל מקרה התפלאתי מאוד אבל מצאתי בוואלה שופס דרך חנות בראשון לציון

יש להם את המידות המתאימות ל C5 - עלה לי 35שח ועוד 15 שח משלוח

הרכבתי אותם אתמול - עובדים יפה ומאוד שקטים.

×
×
  • תוכן חדש...