Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5953 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ניתקתי את המינוס במצבר חיכיתי קצת ואח"כ הנעתי על N בלי לגעת בכלום וזה לא עזר כלל :-(

הרכב עדיין נכבה בעצירות.

גם בהעברת הילוכים אוטומט מ- R ל - N או ל - D הטורים משחקים יורדים (נופלים ועולים).

ובעצירות נגיד שנוסעים על 70 ועוצרים הטורים יורדים מהר ואז הרכב נכבה ולפעמים רוצה להכבות :-(.......

 

בבקשה תעזרו לי :-( איזה מבאססס זה אלוהים!!!

 

 

תודה

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
מאוכזב מאוד מרכישת מנוע צעדים לפיאסטה שנת 98.

רכשתי אותו במוסך המרכזי של פורד- מאזדה והם הרכיבו לי אותו ולמרות זאת הרכב נכבה לפעמים בעצירה ורוב הפעמים רוצה להכבות.....נפילת טורים.

 

 

מה יכולה להיות הבעיה??

 

 

תוודה

ארז

 

באיזה מוסך מרכזי איפה הוא ??

אתה בטוח שלא במוסך מורשה?

פורסם
עזוב ניחושים גש למוסך מורשה תתאר להם את הבעיה במדוייק ותאמר שיבצעו לך את המעקף

בצמת החשמל במנוע הם אמורים לזכור מה זאת אומרת במידה ולא יזכרו יש להם איך לבדוק מה עליהם לעשות בדיוק.

כל מה שכתבתי כמובן בתנאי שהבעיה שלך היא שבעת לחיצה על המצמד הטורים מטפסים.

 

אתה יכול לספר קצת על המעקף הזה?

הרי זה לא קשור לרכב שלו ( האוטומטי ) אלא לגיר רגיל, עד היום ידעתי שאפשר רק לאפס את החיישן מהירות

 

 

תודה

יניב

פורד מונדאו סטיישן 2011

פורד פוקוס 5 דלתות 1.6 2008

פורד פיאסטה 2000, כבר לא רכב כל כך פשוט...- נמכרה:cry: אבל עדיין עונה על שאלות

פורסם

הבעיה ברכב שגורמת לו להכבה היא כזאת:

בעצירה יש נפילת טורים והם עולים ואז הרכב או עומד להכבה או שכבה.....תלוי במהירות שנוסעים!

זה רכב אוטומט שהולף לו מנוע צעדים, בדקו לי שאין ניקוב באחד הצינורות ברכב ועשיתי גם טיפול 10,000 ואני עכשיו באמת שלא יודע מה לעשות!

האם בבדיקה ממוחשבת יראו מה הבעיה ברכב??!!

מישהו יכול לעזור לי מה הכיוון לבעיה?

 

 

תודה

ארז

פורסם

לא אני לא יכול לספר על המעקף מוסכים מורשים אמורים לדעת מה צריך לעשות.

 

לגביי פותח השרשור בדיקה ממוחשבת יכולה לעזור מאוד לאתר את הבעיה יכול מאוד להיות שחיישן חמצן תקול משגע אותך ועל מנת לוודא את זה חייב לגשת למוסך ולסרוק את הרכב.

פורסם

ניקוי מנוע הצעדים ע"י ספריי קרבורטורים

הייתה לי בעיה זהה לחלוטין אצי זה פתר את הבעיה

ראה שירשור

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=307806&highlight=%D7%A8%D7%9B%D7%91+

%D7%A0%D7%9B%D7%91%D7%94

 

במידה והבעיה לא נפתרה תהיה חייב להחליף את מנוע הצעדים (נסה להשיג מפרוק -סדר גודל של 500-600 ש"ח )

פורסם
חיישן חמצן לא יגרום למנוע להתכבות או לטורים לא יציבים.

 

יקיר אם כבר החלטת לחלוק על דעתי מקובל, אבל תבדוק טוב מה שאתה אומר לפני שראתה אומר

שורה תחתונה אתה טועה ומטעה.

חיישן חמצן תקול כן יכול לגרום לתופעה.

פורסם
t^^^^

יש קלאצ ברכב אוטומטי ???

יש קלאץ ברכב עם תיבת הילוכים רובוטית (סוג של אוטומטית). כמו כן למיטב ידיעתי גם בפיאסטה היתה תיבה כזו אם אני לא טועה סוף שנות התשעים תחילת שנות האלפיים.

ארז האם בידית הילוכים שלך יש את האות P? אם לא אז תיבת ההילוכים שלך היא רובוטית וברכבך יש קלאץ.

פורסם

ניסן, חיישן חמצן לא יגרום לתופעה הזו ולכיבוי המנוע!

אפשר גם לנתק את החיישן חמצן וכמעט ולא יהיה הבדל בהתנהגות(אולי מעט חוסר סחיבה או סחיבה מעט חזקה מהרגיל).

 

פותח האשכול לא ציין אם כשהמנוע קר אם התופעה קיימת אז סביר להניח שהיא כן קיימת וזה שולל חיישן חמצן, משום שחיישן חמצן קר הוא לא משדר נתונים עד למספר דקות, ובנוסף לכך שהמחשב ניהול מתעלם מהחיישן כי הוא עובד ב"לולאה פתוחה"

פורסם
לא אני לא יכול לספר על המעקף מוסכים מורשים אמורים לדעת מה צריך לעשות.

 

 

אתה צוחק?

הם ישר רצים למכור חיישן VSS

לפחות איפה שאני טיפלתי בעבר

 

 

יניב

פורד מונדאו סטיישן 2011

פורד פוקוס 5 דלתות 1.6 2008

פורד פיאסטה 2000, כבר לא רכב כל כך פשוט...- נמכרה:cry: אבל עדיין עונה על שאלות


×
×
  • תוכן חדש...