Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלות על טסט , הוצאת רשיון זמני


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5966 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ראשית אקדים שאכן חיפשתי בפורום תשובות בנושאים הנ"ל , אלא שהתשובות לא היו חותכות.

 

מידע : קיבלתי אגרת חידוש רשיון לרכב ושילמתי אותה. (כתוב שהתוקף של הרשיון רכב החדש הוא עד 1/07/2011)

 

1.איך אני יכול לדעת מתי פג הטסט הקודם שלי ?? כדי להיות בטוח , האם יש משרד שניתן לברר דרכו ? (רישוי וכדומה?)

 

2.במידה ופג התוקף של הטסט שלי , מה עלי לעשות כדי לנסוע ברכב כדי לעשות טסט או להיכנס למוסך ?

מה הפרודצודה החוקית המדויקת ?

 

תודה

פורסם

בטופס רשיון לרכב הקודם, בפינה השמאלית עליונה כתוב שם בתוקף עד YY/ZZ/XXXX - זהו תאריך פג תוקף הטסט הקיים.

 

העיגולים המודגשים בתמונה הרצ"ב הם מאתר משרד התחבורה ואינם רלוונטיים לשאלתך.

RishayonCar_INFO.jpg

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם
בטופס רשיון לרכב הקודם, בפינה השמאלית עליונה כתוב שם בתוקף עד YY/ZZ/XXXX - זהו תאריך פג תוקף הטסט הקיים.

 

העיגולים המודגשים בתמונה הרצ"ב הם מאתר משרד התחבורה ואינם רלוונטיים לשאלתך.

 

תודה .

טוב זו כבר תשובה אחת.

פורסם

2.במידה ופג התוקף של הטסט שלי , מה עלי לעשות כדי לנסוע ברכב כדי לעשות טסט או להיכנס למוסך ?

מה הפרודצודה החוקית המדויקת ?

 

יש לך שתי אופציות חוקיות -

1. להזמין גרר עד למוסך. לחלק מהמוסכים יש לוחית "במבחן" ואפשרות לקחת את הרכב לטסט גם אם הרישוי שלו אינו בתוקף.

2. לגשת למשרד הרישוי ולבקש רישיון זמני ל48 שעות.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
יש לך שתי אופציות חוקיות -

1. להזמין גרר עד למוסך. לחלק מהמוסכים יש לוחית "במבחן" ואפשרות לקחת את הרכב לטסט גם אם הרישוי שלו אינו בתוקף.

2. לגשת למשרד הרישוי ולבקש רישיון זמני ל48 שעות.

 

תודה. ומה אני צריך לקחת איתי למשרד הרישוי ? הרשיון רכב לא על שמי , אלא על שם אבי.

×
×
  • תוכן חדש...