Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5981 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

אשמח אם משהו יכול לעזור ל במציאת כבל שמחבר בין אייפוד ליציאת aux ברכב חדש.ניסיתי באופיס דיפו,ביג בוקס,אייבורי,לאף אחד לא היה.למשהו יש מושג איפה אפשר למצוא? תודה

פורסם

אין שליטה מהרדיו או מההגה,מה שאמור להיות לפי ספר היצרן.רק הווליום נשלט אך אי אפשר להעביר שירים,להתחיל או להפסיק.הציעו לי בביג בוקס כבל גרמני ב 85 ש"ח.הא ם זה כן היה עובד? תודה

פורסם

מה הדגם של המכשיר ? (HU) ?

 

בעיקרון למען האמת אם אין שליטה יעודית

זה לא להיט כי צריך כל פעם לשלוט מIPOD, לטעמי בטיחותי זה בטח לא

פורסם

אין כבל כזה. מה שאת קוראת יציאת aux מאפשר מעבר של מידע אנלוגי חד כיווני המכיל סאונד בלבד. כלומר כל כבל שתחברי מהאייפוד למערכת יוכל רק להעביר סיגנל של סאונד מהאייפוד למערכת בלבד.

פונקצונליות כמו שאת מתארת אפשרית רק בחיבור USB.

 

באיזה רכב מדובר?

פורסם

קח:

 

http://cgi.ebay.com/Stereo-Dock-to-Aux-3-5mm-car-Cable-for-ipod-Nano-5th-5_W0QQitemZ220528606432QQcmdZViewItemQQptZOther_MP3_Player_Accessories?hash=item3358877ce0#ht_3479wt_1165

 

4$ כולל משלוח.

 

עדיף לחבר ככה ולא מיציאת האוזניות (כבל PL-PL) כי אתה חוסך הגברה כפולה, מרוויח איכות שמע.

(חיבור הDOCK הוא LINEOUT לפני המגבר הפנימי)

 

שליטה מההגה לא תהיה.

 

בהצלחה

פורסם
אין כבל כזה. מה שאת קוראת יציאת aux מאפשר מעבר של מידע אנלוגי חד כיווני המכיל סאונד בלבד. כלומר כל כבל שתחברי מהאייפוד למערכת יוכל רק להעביר סיגנל של סאונד מהאייפוד למערכת בלבד.

פונקצונליות כמו שאת מתארת אפשרית רק בחיבור USB.

 

באיזה רכב מדובר?

 

מדובר ביונדאי i20 חדשה.לפי ספר הרכב אמורה להיות שליטה מהרדיו.

פורסם
קח:

 

http://cgi.ebay.com/Stereo-Dock-to-Aux-3-5mm-car-Cable-for-ipod-Nano-5th-5_W0QQitemZ220528606432QQcmdZViewItemQQptZOther_MP3_Player_Accessories?hash=item3358877ce0#ht_3479wt_1165

 

4$ כולל משלוח.

 

עדיף לחבר ככה ולא מיציאת האוזניות (כבל PL-PL) כי אתה חוסך הגברה כפולה, מרוויח איכות שמע.

(חיבור הDOCK הוא LINEOUT לפני המגבר הפנימי)

 

שליטה מההגה לא תהיה.

 

בהצלחה

תודה.האם תהיה שליטה מהרדיו?

×
×
  • תוכן חדש...