Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5977 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מה הקשר בין ממסר מאווררים תקול (אלקטרוני) לבין משאבת מים (מכאני) ?

 

 

תמיד אחרי כיבוי של המנוע, משאבת המים מפסיקה לעבוד,

ולכן אין סירקולציה של מים.

 

 

במנוע זה ישנה גם משאבת מים חשמלית בנוסף לזו שאתה מדבר עליה שתפקידה להמשיך להזרים את המים במערכת על מנת להוציא כיסי אויר מראש המנוע שרגיש במיוחד לחום עקב זוית של 15 מעלות בלבד במנוע תצורת V.

  • ספונסר פורום
פורסם

כידוע בעת כיבוי המנוע והפסקת סיחרור נוזל הקרור עולה טמפ הנוזל למס דקות

כתוצאה מקליטת החום הגבוהה שמקרינה המתכת של המעטפת מהגלילים ומראש המנוע,

עם הטמפ עולה גם הלחץ במערכת ודבר זה יכול לגרום לפקיעת צינורות וחיבורים

והחלשת רכיבי מערכת הקרור .

במיוחד הדבר בולט במנועים בתצורת V עם זוית צרה כמו של VR6(כל כך צרה שהראש הבודד הוא ישר)

אשר שם החום מרוכז בשטח קטן (זוית צרה) ויוצר איזור קטן חם מאד עם כיבוי המנוע אשר

יכול לגרום לנזקים שציינתי קודם .

משאבת הסיחרור הינה משאבה חשמלית אשר תפקידה להמשיך את סיחרור המים בין המנוע

למקרן ששם הנוזל חם פחות ובכך לסייע להורדת הטמפ והלחץ עיי השוואת הטמפ בכל מערכת הקרור.

המשאבה מפוקדת עיי יוניט טמפ שמפעיל אותה רק בשעת הצורך ולא בכל כיבוי של המנוע .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

קודם כל תודה רבה לכולם על העזרה עכשיו יש לי עוד שאלה. הפכתי את החוטים של היוניט שנמצא על הרדיאטור ועכשיו המהירות הראשונה שנכנסת היא החזקה אבל יש לי בעיה ברגע שהיא ניכנסת היא מפילה חזק את החשמל ואמרו לי שאפשר לחבר ריליי חזק בשביל שלא יהיה את הנפילה הזאת האם זה אפשרי ואם כן איך מחברים אותו?

פורסם

טפל בבעיה ואל תעקוף אותה.

 

במידה והמאווררים יעבדו כול הזמן על מהירות גבוהה בית הנתיכים היכן שיושב הפיוז של המאווררים יימס מהחום הרכב הנוצר עקב צריכת זרם גבוהה לפרקי זמן ארוכים מאלה שהייצרן תיכנן.

גם ככה הגולפים מדור 4 סובלים מהתכה של בית הפיוזים.

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...