Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8127 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי

יש תקציב של 4000 שקל אם צריך אז עוד יש עוד כמה גרושים אבל לא משהו רציני אבל באמת שלא יותר מידי כי לצערי אין לי

אני צריך במחיר הזה

רדיו דיסק MP3 רק פיונר

מגבר חזק !!!

סאב 12 אינטש ( כולל תיבה )

קומפוננט קידמי 6 וחצי אינטש

ורמקולים אחוריים

מחיר ללא כבלים וללא התקנה !!

 

אני יודע שהתקציב לא אחי גבוה בעולם אבל אני חושב ומצפה למערכת חמודה מאוד !!

 

תודה מתן

 

נ.ב

אני אשמח לקבל קישורים ולא דגמים באוויר כי זה לא ממש יעזור לי

פורסם

חח

תראה ברור שאני רוצה את ה 750/760 אבל אני חושב שעדיף לשמור את הכסף הזה

ולהשקיע אותו במשהו אחר

ואני מאמין שגם אחרים יסכימו איתי....

פורסם

רדיו דיסק פרמייר 560---1400 שקל

 

מגבר לנזר 431- 1200 שקל

 

קומפוננט מורל מילניום- 550 שקל

 

סאב פיוניר 305- 500 שקל

 

פיוניר 220 וואט 6*9 מחוברים לרדיו דיסק- 400 שקל

"נשים זה כמו חנייה,או שהן תפוסות או שהן שמורות לנכים"

"עדיף כלב חבר מחבר כלב"

KOBY

פורסם

םיפיוניר 550 1200 שקל

אסור לתת קישורים פה ככה שתיצתרך לחפש לבד

 

מגבר אפשר את הלאנזר אבל אני היתי הולך בימקומו על פלטיניום אדיו 1200

וקרוס אובר זה יוצא 1000 שקל

 

קומפוננט מורל דוטק 1100 שקל

 

סאב פיוניר 305 600 שקל

 

ורמקולים אחרוים תישתמש בנוכחיים או שתכסוך עוד כצת כסף

 

נישאר לך עודף 100 שקל תוסיף להם איך שהו עוד כצת ותקבל מערכת מעולההה

פורסם

אני ממליץ לך :

לנזר 431

פיוניר 550

סאב של פיוניר 305

וכמובן את הדוטק.

לא הייתי מוסיף 6x9

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

סאב של פיוניר 450 שקל..

 

קומפוננט באמת לך על הדוטק(המליצו לי אליהם גם)850 שקל

 

ולך על פיוניר אחוריים בישביל המידל באס דגם 300W 80RMS 4WAY..

 

ורדיו דיסק 750 1600 שקל....

פורסם

אני מתעלק כאן על השירשור ושואל שאלה קטנה משלי....

אני מעוניין לשים רמקולים חזקים יותר מאחור (ג'יפון)

לפי הבנתי יש לי אפשרות לשים במיקום של הרמקול המקורי אחד בגודל של 6.5 אינץ'...

איזה רמקול די טוב אני יכול לקנות שכרגע יחובר ישירות ל HU (המקורי של הרכב)... אך שעדיין יהיה מספיק טוב לעתיד שאולי אוסיף מגבר). אשמח לקבל דגמים ספציפיים, כך אוכל לברר מחירים במקומות ואולי אף להשיג את זה בדיוטי פרי (מחר בלילה טיסה)

מהו טווח המחירים?

 

ועוד שאלה קטנה...

האם שווה לי לשים קומפוננט מאחור?

איפה לשים את הרמקולים החזקים יותר, מאחור או מלפנים (מקדימה יש כרגע איזה דגם של קנווד (גם 6.5 אינץ') של 150 וואט

האם שווה לי להשקיע אולי בקומפוננט ולשים מקדימה ואת הרמקול שיש מקדימה כרגע להעביר לאחור?

 

ה HU הוא מקורי של הרכב (הונדה) שהוא רדיו-טייפ, אך הוספתי לו צ'יינג'ר של ALPINE

______________________________________

אהבה באה בזוגות, לנשים ולמכוניות...

×
×
  • תוכן חדש...