Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5999 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

:-Dשלום רב לכולם !

ברשותי רנו מגאן 2 1600 שנת 2004 עם 104000 ק"מ

אשמח לקבל יעוץ מכאני לגבי כמה שאלות :

1) כשאני משלב להילוך R או D ישנו רעש של כמו זמזם מאזור מכסה המנוע האם זה אופייני ? ואם כן ממה זה נובע ? ואם לא מה יכולה להיות הבעיה ?

2) כשאני משלב להילוך R ישנה מין סוג של רעידה ווצליל דמוי תקתוק (לא נשמע בזמן נסיעה אלה רק בזמן סטאטי) ממה זה נובע (תושבת גיר) ואיך ניתן לטפל ?

3) בזמן נסיעה בעיקר כשהכביש משובש ישנם רעשים קלים צלילי "טוקטוק" ממה זה נובע ? בולמים ?

 

חוץ מזה הרכב מעולה וומצויין !

 

אשמך אם אוכל לקבל חוות דעת מקצועית לגבי בעיות מכניות לעיל

 

תודה מראש !

פורסם

חברים תוכלו לעזור לי עם השאלה למעלה ? אין פה אדם שמבין קצתבכניקה של רכבים ?

אשמח אם משהו יוכל לענות לי - שוב תודה !

פורסם

שלום רב.

1.לא ברור מה הרעש גש לבדיקה במוסך.

2.בד"כ הרעש הוא מהפחית שנוגעת בדוד האחורי של האגזוז.

3.הרעש בד"כ מהמנעולים של הדלתות שמן אותם בעדינות זה עוזר לתקופה קצרה.

בהצלחה.

פורסם

1. תקין, שילוב הילוך בגיר ופעולה של ווסת לחץ שמן.

2. תומך גיר, מומלץ לשים מקורי, אמור לעלות או 320 או 860 תלוי בדגם.

3. צריך לשמוע, יתכן והרעש נובע מתומך גיר קרוע.

 

מהיכן בארץ אתה?

SuckSqueezeBangBlow

פורסם
1. תקין, שילוב הילוך בגיר ופעולה של ווסת לחץ שמן.

2. תומך גיר, מומלץ לשים מקורי, אמור לעלות או 320 או 860 תלוי בדגם.

3. צריך לשמוע, יתכן והרעש נובע מתומך גיר קרוע.

 

מהיכן בארץ אתה?

 

 

ואאוו מעולה תודה רבה על המידע !

אני מאזור הדרום למה?

פורסם
ואאוו מעולה תודה רבה על המידע !

אני מאזור הדרום למה?

 

 

אגב הדגם הוא סדאן - האם זה קריטי הןא שניתן לתקןבבוא הזמן?

פורסם

מספר הערות:

 

רעש הזמזום החלש בזמן שההילוך משולב אופייני ותקין בתיבה מסוג AL4 / DP0.

סביר להניח שלא מדובר ברעש של פחיות בידוד חום כפי שנכתב, או במשהו אחר.

העש נשמע מחוץ לרכב, אך לא כאשר יושבים בתוכו.

 

הרעש במעבר על גבי מהמורות כנראה מגיע מתושבות הבולמים הקדמיים, כנראה הן בלויות ודורשות החלפה (אורך חיים קצר האופייני לדגמי 2004-2005).

 

אפרים

תנו חיוך, הכל לטובה.

פורסם
מספר הערות:

 

רעש הזמזום החלש בזמן שההילוך משולב אופייני ותקין בתיבה מסוג AL4 / DP0.

סביר להניח שלא מדובר ברעש של פחיות בידוד חום כפי שנכתב, או במשהו אחר.

העש נשמע מחוץ לרכב, אך לא כאשר יושבים בתוכו.

 

הרעש במעבר על גבי מהמורות כנראה מגיע מתושבות הבולמים הקדמיים, כנראה הן בלויות ודורשות החלפה (אורך חיים קצר האופייני לדגמי 2004-2005).

 

אפרים

מעולה תודה רבה !

 

אגב מה לגבי הרעש בשילוב להילוך R סוג של רעידות קלות אך בזמן תנועה הרעש לא קיים ....?

פורסם
בבאר שבע יש מוסך פרטי (לא מורשה היבואן) שמנהלו חבר פורום זה והוא מומחה לרכבי רנו,

האם הוא יתאים לך לבדיקת התקלות וכו'?.

בברכה - רפי לין

 

 

תטדה רבה לך רפי!

פורסם

שלום שוב לכולם ותודה רבה על העזרה ,

 

היום נסעתי ברכב עם עוד ארבעה אנשים והרגשתי שרעש ה"חבטות" נהייה יותר חזק והתגבר האם תוכלו לומר מה זה מעיד ?

×
×
  • תוכן חדש...