Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1477 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

השבוע הרכב חנה בחניה וניתזו עליו נתזים של צמנט/בטון בגלל שיפוץ באחת הדירות

הנתזים התיבשו על פח המכונית ועל החלון , כיצד ניתן להסיר את הכתמים ושאריות הבטון שהתיבשו

מבלי לפדוע בצבע הפח ?

אודה על תשובתכם !!

  • תגובות 147
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מלבד ההמלצה, נשמח לדעת איזה טיפול עבר הרכב.

אני הצלחתי ברכב של חבר (טויוטה ורסו 2012 ) להסיר את כל נתזי הבטון בעזרת פלסטלינה של 3M שעשתה עבודה מעולה.

 

hbddujtzmdzy.jpg

פורסם

לחבר שלי, נפל בטון ליד הרכבים החונים, והיו מלא נתזי בטון,

עשו שטיפה ידנית טובה עם לחץ מים, פוליש ווקס, הכל ירד.

בברכה,

מישה

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

כנראה שהחנתי ליד אתר בניה אין לי מושג איפה, ואחרי זה ראיתי נקודות בטון כאלה

הייתי אצל מקום של שטיפת מכוניות, ביקש ממני 100 שקל להוריד אותם

עשיתי חיפוש ולא מצאתי תשובה מדוייקת, הרבה זרקו מים חמים, בנזין, לא יודע

האם מישהו יודע מניסיון איך להוריד ?

פורסם

איך פלסטלינה לא תשרוט את הרכב בשנייה שהבטון ייתפס אליה ?

פסיכו פאסאט 1.8T

פסיכו ג'טה 2.0 FSI

ו-205 1.4i שנת 98 :)

פורסם

זה ממש ללוש את הפלסטלינה כול שניה, בנוסף זה לעבוד עם חתיכות פלסטלינה מאוד קטנות, ולהשתמש בחתיכות פלסטלינה רבות.

 

ראיתי חבר שעשו לו את זה עם פוליש, החתיכות בטון נדבקו לפד של הפוליש, והרכב היה נראה מזעזע!

פורסם

עם גרניק הייתי נזהר מכיוון שעלולים להעיף חתיכות מהצבע. בעבר לרכב של חבר (ורסו 2012 צבע שחור) הצלחתי להסיר באמצעות פלסטלינה והרבה מים+סבון המון שאריות של בטון. היה מאוד קשה, ממש עבודת נמלים אבל לבסוף הצלחתי.

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

שלום אנשים, לפני זמן מה ניתז על הרכב שלי בטון(כנראה היו עבודות ליד לא יודע בדיוק איך זה קרה).

רציתי לדעת איך ניתן להוריד את הכתמים בצורה הטובה ביותר, מבלי לפגוע בצבע? [צבע האוטו לבן]

 

ניסיתי בשלב מסויים בעזרת נייר לטש 800/1200 בחלק קטן על מנת לראות אם זה מוריד את הכתמים, ואכן הם יורדים דיי בקלות...

אבל אני לא בטוח שזה טוב לצבע, למרות שזה לא נראה שזה פוגע בו.

תודה מראש לעוזרים :)

פורסם
צמנט טרי הוא בסיסי, בסבירות גבוהה הוא כבר עיכל לך את הלכה, תעלה תמונות שנוכל לראות בבירור.

 

אין לי תמונה מלאה,מחר אצלם... אבל אפשר לראות חלק פה(מעל הפנס)

IMG_20140124_132623.jpg


×
×
  • תוכן חדש...