Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6014 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אוקיי אני רוצה לקנות מערכת בעיקרון עכשיו מה שיש לי זה פיוניר דולפינים ומגבר של קראנץ' : http://www.sonicelectronix.com/item_9613_Crunch+PZi+100.2.html

 

קניתי כבר זוג קומפוננטים מורד דוטק אוביישן 5

http://www.alexsander.co.il/product.aspx?p_id=11014

 

אני חושב על לקנות עוד זוג רמקולים אחוריים של לנזר 200RMS

http://www.hanizoz.co.il/newStore/store/viewItem.asp?idProduct=11854

 

סאב וופר של אלמני 500 RMS

http://www.mozil.co.il/shop/product-info.asp?ProductID=569

שאותו אני אחבר על הקראנץ' שכבר יש לי

 

את הרמקולים אני אחבר על מגבר אחר של קראנץ' 4 ערוצים 900 RMS

http://www.supergarsas.lt/shop/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage_no-cart.tpl&product_id=388&category_id=8&option=com_virtuemart&Itemid=4&vmcchk=1&Itemid=4

 

וזהו בגדול.. מה אתם אומרים?

ואתם מכירים מישהו שיעשה לי התקנה טובה ולא יקרה?

פורסם

קודם תתקין את הקומפ' קדימה ואת הסאב יחד עם המגבר.

אם יהיה חסר לך תמיד תוכל לקנות אחוריים, ולחבר אותם לרדיו דיסק.

אני אישית הייתי משקיע בהתקנה טובה ובידוד אקוסטי בדלתות הקידמיות במקום ברמקולים אחוריים ומגבר שני.

מתחדשת*

פורסם

יש לי בינתיים מגבר 2 יציאות שעליו יושב סאב וזהו.

כך שבכל מקרה אני צריך לקנות מגבר חדש. אגב איך המגבר ה 900 RMS?

בעיקרון התכנון להשאיר את הסאב שיש לי ( Magnat express 12 ) לחבר את המורל ולראות איך הכל ביחד, משם אני עולה.

אבל זה התכנון הסופי.

אז מה אתם אומרים גל על החלקים?

×
×
  • תוכן חדש...