Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דודג' \קרייזלר neon 1996-8


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6016 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה דתעכם על הרכב הזה?

יותר מעניין אותי טכנית איך האוטו כי מבחינת יופי אני אוהב תרכב מאוד,כמובן על טעם וריח לא נתווכח.

 

 

תודה לעונים ושנת 2010 מבורכת לכולם.:-D

Volkswagen Vento CL 1.8 1994

פורסם

כבעלים שעבר בעברי הרחוק (מעוד).

הרכב לא חזק! שילוב של גיר אוטומטי עם 3 הילוכים....

האמינות נחשבת לגרועה, למרות שלי אישית לא היו בעיות מלבד החלפת אטם ראש מנוע שהיתה מחלה ידועה (נפתר עם החלפת האטם למשופר).

המזגן מצויין

נוחות הנסיעה, ביינונית מינוס, לא מייצגת רכבים אמריקאים.

בלמים גרועים.

גימור פנימי, טוב (דגם LE המפואר)

 

יש אופציות טובות יותר

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
כבעלים שעבר בעברי הרחוק (מעוד).

הרכב לא חזק! שילוב של גיר אוטומטי עם 3 הילוכים....

האמינות נחשבת לגרועה, למרות שלי אישית לא היו בעיות מלבד החלפת אטם ראש מנוע שהיתה מחלה ידועה (נפתר עם החלפת האטם למשופר).

המזגן מצויין

נוחות הנסיעה, ביינונית מינוס, לא מייצגת רכבים אמריקאים.

בלמים גרועים.

גימור פנימי, טוב (דגם LE המפואר)

 

יש אופציות טובות יותר

 

על מה אתה ממליץ?

לא ציפיתי לתגובות כל כך גרועות על האוטו,חשבתי הוא דוקא דיי טוב.

Volkswagen Vento CL 1.8 1994

פורסם
לפני כמה שנים הייתה על הנאונים האלה כתבה בכלבוטק על כך שהצבע שלהם מתקלף והם מחלידים. :roll:

 

 

הבנתי שזה היה בסידרה המקסיקנית...

Volkswagen Vento CL 1.8 1994

פורסם

מצטער על ה2 תגובות ברצף אבל אין לי תאפשרות של העריכה,

 

רציתי לשאול מה דעתכם על הנאון RT,הבנתי שהם הסידרה היותר ''תקינה'' שיצאה ..

מה דעתכם?

יש אחת למכירה במצב קוסמטי מצוין,מבחינת המנוע המוכר מתחייב ויש לו ספר טיפולים מסודר מהיום שהוא קנה אותה.

Volkswagen Vento CL 1.8 1994

פורסם

אני יגיד לך ככה ,עם אין לך כיס עמוק אין לך מה להיתקרב לרכב הזה כי עם יתחילו איתו בעיות זה יעלה לך הרבה.

אני האיתי בעל ניאון ,ואצלי למשל לא היו איתו בעיות +הרכב היה משופר(מתלים ומנוע ועוד דברים).

דגם RT?,ניראה לי אתה טועה עם גירסת אבזור ספורט.

כי דגם RT יוצר רק בגירסה ידנית.

בהצלחה.

Honda accord h22a manual

Honda civic powered by ???

×
×
  • תוכן חדש...