Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5976 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נתנו לי איזו הצעה שמבט ראשון הייתה אטרקטיבית ובמבט שני היא לא... תכף תחזור אלי הנציגה שסגרתי איתה ונעדכן מה נסגר בסוף.

תודה.

פורסם
אייל זה בסדר, אתה לא צריך לשקר, אנחנו יודעים שעברת להוט וזה בסדר גמור אנחנו לא כועסים עליך.

 

באותו יום שאני אחזור להוט, אני גם אחזור לרכוש את תוצרת פיג'ו... :)

סיכוי גבוה יותר שיאשפזו אותי יחד עם גומא אגאייר לפני .

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

כתבתי בשרשור אחר, אבל בכל זאת, לפני שבוע התקשרתי לשירות הטכני של הוט כי המודם החליט שהוא יוצא לפנסיה מוקדמת. תוך שעה +- מרגע ביצוע השיחה היה אצלי טכנאי שהחליף את המודם וגם כמה כבלים בתוך הבית. היה לי ניסיון רע בעבר הרחוק שגרם לי להתנתק מהם. כשעברתי לגור לבד הם היו הכי זולים אז העדפתי אותם (וגם לא רציתי קו של בזק) וחזרתי אליהם. לפי דעתי הם מאוד השתפרו.

 

אסף

פורסם
כתבתי בשרשור אחר, אבל בכל זאת, לפני שבוע התקשרתי לשירות הטכני של הוט כי המודם החליט שהוא יוצא לפנסיה מוקדמת. תוך שעה +- מרגע ביצוע השיחה היה אצלי טכנאי שהחליף את המודם וגם כמה כבלים בתוך הבית. היה לי ניסיון רע בעבר הרחוק שגרם לי להתנתק מהם. כשעברתי לגור לבד הם היו הכי זולים אז העדפתי אותם (וגם לא רציתי קו של בזק) וחזרתי אליהם. לפי דעתי הם מאוד השתפרו.

 

אסף

ראיתי את ההודעה שלך אסף.

גם להורי זה קרה לפני מס' חודשים שטכנאי הגיע לאחר שעה וחצי מרגע סיום השיחה עם השירות ב9 וחצי בערב לתקן תקלה.

בגדול אני חושב שכולם די זהים פחות או יותר בשירות שלהם למרות כל סיפורי האימה משני הצדדים,אותי יותר מעניין המחיר ביחס לתמורה.

פורסם
כתבתי בשרשור אחר, אבל בכל זאת, לפני שבוע התקשרתי לשירות הטכני של הוט כי המודם החליט שהוא יוצא לפנסיה מוקדמת. תוך שעה +- מרגע ביצוע השיחה היה אצלי טכנאי שהחליף את המודם וגם כמה כבלים בתוך הבית. היה לי ניסיון רע בעבר הרחוק שגרם לי להתנתק מהם. כשעברתי לגור לבד הם היו הכי זולים אז העדפתי אותם (וגם לא רציתי קו של בזק) וחזרתי אליהם. לפי דעתי הם מאוד השתפרו.

 

אסף

ראיתי את ההודעה הקודמת שלך אסף.

גם להורי זה קרה לפני מס' חודשים שטכנאי הגיע לאחר שעה וחצי מרגע סיום השיחה עם השירות ב9 וחצי בערב לתקן תקלה.

בגדול אני חושב שכולם די זהים פחות או יותר בשירות שלהם למרות כל סיפורי האימה משני הצדדים,אותי יותר מעניין המחיר ביחס לתמורה.

פורסם

כיום בהוט יש כ300 מבצעים וחבילות, החל מה1/2/2010, כמות החבילות תצתמצם באופן משמעותי ובנוסף מהירויות האינטרנט יוצעו החל מ2.5 מגה (ז"א, חבילת 1.5 מגה תבוטל ללקוחות חדשים).

לפי המידע שיש לי תהיה חבילת טריפל שתכלול חבילת בסיס+ 2 חבילות לבחירה+ אינטרנט 2.5 מגה+ טלפון לייט ב269 ש"ח.

אני לא יודע לגבי חבילות דאבל. תמורת 289 ש"ח ניתן יהיה לקבל חבילת בסיס + 6 חבילות לבחירה+ אינטרנט 7/12 מגה+ טלפון לייט

אני באופן אישי מתכוון בסוף ההתחייבות שלי להוט לנתק את הטלוויזיה, יותר מדי פעמים אני מוצא את עצמי מזפזפ בין הערוצים ואין מה לראות, סרטים ממוחזרים, סדרות משעממות ועוד.

 

גילוי נאות, אני עובד בתמיכת אינטרנט בהוט.

פורסם

לפי מה שידוע לי המחיר התחרותי נובע מהתחייבות ל 3 שנים, אם זה לא מפריע לך אז בהצלחה..

dreams dreams dreams do not come true

פורסם

לא דיברתי על עצמי, כתבתי בהודעה שלי שאני מתכוון להתנתק בסוף תקופת ההתחייבות מהטלוויזיה ולהשאיר רק את האינטרנט והטלפון ולגבי ההתחייבות לא אכפת לי כי מבחינתי אני רוצה שיתקינו לי אינטרנט/ טלפון פעם אחת וזהו. מי ישמע זה תענוג גדול לעבור בין חברות, לקבל כל פעם מתקינים שספק אם סיימו תיכון ורק עושים נזק בבית.

אפשר לחשוב שביס אתה מקבל יותר תוכן/ מחיר זול יותר.

 

הדברים הנ"ל נאמרו בתור לקוח ולא בתור עובד חברה

פורסם

אני די בטוח שישנם חבילות אטרקטיביות יותר, היום עוד הציעו לי ב279 את מה שרשמת עם חבילת הפרימיום שזה אומר כל חבילות הערוצים שלא בתשלום נוסף ובנוסף חודשיים חינם בתחילת המבצע.

דרך אגב,עד עכשיו לא חזרה אלי הנציגה(היה צפוי),נחכה עד יום ראשון ונמשיך במשחק הורדות הידיים.

לכל מי שמתכוון להתחיל את "אמרתי לך".. אני מודע לעניין.. בגלל שבכל מקרה רק פעם בשנתיים או שלוש אני מחדש את ההתחייבות,לא אכפת לי לעבור מסלול מכשולים קטן ומורט עצבים בכל פעם על מנת להשיג את מה שאני רוצה.

בכל מקרה נעדכן בתוצאה הסופית.

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

עדכון סופי למיש זה מעניין אותו.

לפני כשבועיים וחצי נותקתי סופית מהוט לאחר שלא הציעו הצעות טובות ממה שרשמתי מוקדם יותר בשרשור,חיכיתי שבוע וחצי באופטימיות יתרה שאולי אחרי שכבר אתנתק ,ייתקשרו עם הצעות מפתות ומן הסתם זה לא קרה אולם בסוף דווקא יצא לטובה.

התקשרתי בעצמי למחלקת המחירות לאחר שבוע וחצי שהייתי מנותק וביקשתי הצעה חדשה ובאמת כפי שאמרו כבר קודם בשרשור(אחד שעובד בתמיכה של הוט באינטרנט),מס' החבילות הצטמצם למינימום ובגדול יש מס' חד ספרתי של חבילות וזה מה יש.

מה שקיבלתי זה כך:

אינטרנט 2.5 מגה(ואפשרות להעלאה עד 7 מגה ללא תוספת מחיר).

קו טלפון עם 1000 דקות בחודש(אין יותר 2000 דקות-מבחינתי זה מספיק).

טלויזיה עם 2 ממירי HD וחבילת HD בייסיק וחבילת פלטינום שזה בעצם כל החבילות(ללא החבילות בתשלום נוסף כמו ספורט 1,2 וגולד ולייב או ערוצי סקס).

חודשיים ראשונים גם כל הערוצים(לא חבילות) שבתשלום נוסף יהיו פתוחים ללא תשלום נוסף כולל כל ערוצי הHD (לא כולל ספורט5 HD).

התקנה ללא תשלום.

חודש ראשון ללא תשלום.

מחיר חודשי 299ש"ח.

 

זהו ,אם זה עוזר למישהו אחד במיקוח מולם זה כבר שווה את המונולוג המעייף הזה.

שבת שלום לכולם.

פורסם

אני חייב לציין לטובה את הוט,

 

השכנים שלנו משפצים את הבית, והשבוע אחד הפועלים שם בטעות קרע את הכבל,

 

בכל מקרה הרמתי את הטלפון להוט, ותוך שעתיים וחצי בערך היה אצלי טכנאי בבית וטיפל בתקלה.

 

+1 להוט.

Golf 1.6 DSG 2009

פורסם

גם אנחנו חזרנו להוט ! קיבלנו הצעה ממש טובה , 2 ממירי magic + כל החבילות , שידרוג האינטרנט ל-12 מגה ועוד כמה דברים שאני לא זוכר ב-200 שקל.

×
×
  • תוכן חדש...