Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צ'מפיון לא רוצים למכור מכוניות או למה מתייחסים בצורה משפילה ללקוחות


niv
שימו לב! השרשור הזה בן 5245 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ואם כבר יש סוכנות אחת שכולם צריכים ללמוד מהם לגבי יחס ללקוח. יונדאי.

 

תלוי באיזה סניף כמובן. הייתי בסוכנות שלהם לפני חודש בירושלים.

המוכר שם יושב עם ידיים בכיסים ואפילו לא מסתכל עלי. שאלתי אם יש מישהו שיכול לתת פרטים על הסונטה, הבנאדם הסתכל עלי כאילו באתי לרצוח את אחותו.

ושתבינו - הייתי לבד בסוכנות.

 

השבוע אני צריך לבדוק את הגראנדיס כדי לראות אם היא מתאימה לי. לא נראה לי שאני עושה את זה שם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 61
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תודה :-D

אני לא מתכוון להיכנס לסוכנות הראשית של אף אחד מהם. :wink:

 

אני לא רואה את עצמי מחליף רכב בזמן הקרוב :-)

אז לפחות אל תלכלך על יבואנים על בסיס שמועות. "ידוע ש..." לא תופס כאן בפורום.

 

אולי בעבר לסמל"ת היו בעיות. מאז ההנהלה התחלפה ועושה רושם שמנסים לתקן את טעויות העבר.

אם יש לך ביקורת להעביר על סמך נסיון שלך - תפדל. אם לא - תשתוק.

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עוד סוכנות ש"רמת חווית הקניה" שם היא מעולה זה אצל לקסוס... ממש מחלקה ראשונה

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תלוי באיזה סניף כמובן. הייתי בסוכנות שלהם לפני חודש בירושלים.

המוכר שם יושב עם ידיים בכיסים ואפילו לא מסתכל עלי. שאלתי אם יש מישהו שיכול לתת פרטים על הסונטה, הבנאדם הסתכל עלי כאילו באתי לרצוח את אחותו.

ושתבינו - הייתי לבד בסוכנות.

 

השבוע אני צריך לבדוק את הגראנדיס כדי לראות אם היא מתאימה לי. לא נראה לי שאני עושה את זה שם.

 

בתור איש מכירות לשעבר (בתחום המחשבים) אחד הדברים הכי קשים היה לשבת יום שלם בלי לקוחות (או עם הרבה תקלות ובלבולי מוח) ואז כשאר סוף כל סוף נכנס לקוח רציני מתחילים לטפל בו בלי שום חשק והתלהבות. שעמום זה האויב הכי גדול של איש מכירות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה נראה לי הולך ביחס הפוך לתדמית המותר ומחיר הרכבים.



 

לדעתי כשתיפתח פה סוכנות רולס רויס, אז בכניסה ישפכו עליך דלי ח#א, ואחר כך יצעקו עליך למה באת מלוכלך, מכוסה בח#א, ובלי עניבה, ויגרשו אותך מהסוכנות בבעיטות ואיומי אקדח,

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוי לאותו היבואן שלא דואג שיהיה קשר והנחיות ברורות היוצאות ממנו ועד לאחרון הפועלים בשמו. יש לא מעט כאלה בארץ, זה נכון וזאת בעיה עצומה.

 

לדעתי, מה שרשם רומן - חייב להיות נר לרגלי כל היבואנים, המנהלים, הסוכנויות ואנשי המכירות הנ"ל (לא נר - אפילו מדורה !)

במיוחד בעסקי מכירת מכוניות חדשות.

 

מה שאני רוצה לציין, שאת הרכב האחרון שרכשתי (ג'טה) , רכשתי בסוכנות "פליקס", וקבלתי שם יחס טוב למדי.

alfa 156 2.5.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה נראה לי הולך ביחס הפוך לתדמית המותר ומחיר הרכבים.

 

 

לדעתי כשתיפתח פה סוכנות רולס רויס, אז בכניסה ישפכו עליך דלי ח#א, ואחר כך יצעקו עליך למה באת מלוכלך, מכוסה בח#א, ובלי עניבה, ויגרשו אותך מהסוכנות בבעיטות ואיומי אקדח,

 

 

:lol::lol:

DSCF901111111105_resize1.jpg
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם ננסה לצוף לרגע מעל לביצה הקטנה שלנו אז דווקא הייתי מעדיף שלא יהיה תאום מושלם בין כל מי שמייצג יבואן.

במדינות אחרות דילרים שונים מציעים עיסקאות שונות, תמחור שונה, מימון שונה וחבילות הטבה.

הייתי שמח לראות זאת גם בארץ כמובן בשילוב יבוא מקביל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתור איש מכירות לשעבר (בתחום המחשבים) אחד הדברים הכי קשים היה לשבת יום שלם בלי לקוחות (או עם הרבה תקלות ובלבולי מוח) ואז כשאר סוף כל סוף נכנס לקוח רציני מתחילים לטפל בו בלי שום חשק והתלהבות. שעמום זה האויב הכי גדול של איש מכירות.

 

פיטורים זה האויב הכי גדול של עובד כזה :roll:

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי יחסי אנוש צריך לחפש בבית או בין החברים. בסוכנות רכב מדובר בסחורה מול המחיר. לכן לי באופן אישי ממש לא משנה האים הסוכן קם או חייך. הדבר היחיד שמשנה זה גובה ההנחה שהוא מוכן לתת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק לי נראה הזוי לחלוטין סרט של מישהו נכנס לסוכנות ורוצה לשקול ג'אנט וגם יש לו משקל באוטו?

אני הייתי חושש שבאיזה מחלקה סגורה מצאו פרצה.

הוא בטח שקשק מפחד, המסכן, אבל ניסה לא להראות את זה ובטח לא עשה שום תנועה חדה בלתי צפויה...

 

אתה רואה, בגלל גישה ויחס כמו שלך, שקיימת גם אצל חלק מהסוכנים הם מוכרים הרבה פחות.

בדר"כ יש לי משקל ברכב כיוון שאני שולח מדי פעם דברים לחו"ל ואני רוצה לדעת כמה יעלה בערך המשלוח (לפי המשקל שלו).

באתי בעיקרון למחסן החלפים ובפרוזדור היה תלוי הג'אנט, אז אמרתי שאם אני כבר פה, המשך ידוע..

כך נראה המשקל:

3578

"If you can't explain it to a six year old, you don't understand it yourself."

- Albert Einstein

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המילה צ'מפיון קצת מוגזמת.

בסיאט תמיד קיבלו אותנו בסבר פנים יפות, תואמו נסיעות מבחן ללא בעיה ועמדו בזמנים.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי יחסי אנוש צריך לחפש בבית או בין החברים. בסוכנות רכב מדובר בסחורה מול המחיר. לכן לי באופן אישי ממש לא משנה האים הסוכן קם או חייך. הדבר היחיד שמשנה זה גובה ההנחה שהוא מוכן לתת.

 

זה דעתך, אבל רב האוכלוסיה אוהבת יחס, תחשוב על זה ככה - אם נניח וקנית רכב X ממיטב כספך, היחס שקיבלת בסוכנות היה גרוע, אבל קיבלת הנחה של 5K. תהיה מרוצה? נניח שכן

פתאום תהיה לך תקלה ואתה מגיע למוסך של היבואן, אתה נתקל באותו יחס מחפיר, מה תגיד אז?

אני למשל, אם אני רואה שלא מתייחסים אלי, אני יוצא מהחנות וזהו. אני לא אקנה במקום שעושים לי טובה שמתייחסים אלי.

 

אחד מהדברים שתמיד מלמדים בכל הסדנאות לשיפור השירות, זה היחס ללקוח. לקוח אוהב יחס ולא תמיד ההנחה זה מה שתקנה אותו, אלא עצם העניין שנתנו לו יחס ואת ההרגשה שבאמת רוצים למכור לו ולא שהם באים לעשות לו טובה.

 

לא רוצה לפתוח כאן סתם נושא אחר, אבל אחד הדברים שהתמקדו בהוט זה היחס ללקוח, בתור אחד שעבד שמה, היו לא מעט סדנאות לשיפור השירות של הלקוח ואני יכול להעיד שבאמת הוט השתפרו בזה. כי הרי בעבר, אנשים היו עוברים להוט בגלל המחיר ועוזבים אותם בגלל השירות שהעניקו.

Skoda Octavia MK III 1.8TSI

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5245 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...