Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צ'מפיון לא רוצים למכור מכוניות או למה מתייחסים בצורה משפילה ללקוחות


niv
שימו לב! השרשור הזה בן 5245 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

עידן, מעט קשה להגיד את זה על סיאט בימינו.

 

 

אני קיבלתי יחס טוב, למה שיהיה לי קשה לציין את זה?

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 61
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לא מדובר על מחירים ומבצעים, אלא על יחס ונהלים מסודרים לקבלת הלקוח ומתן טיפול הולם.

 

העניין מתחיל ונגמר בעובדים גרועים (שחוקים?) ובמנהלים גרועים עוד יותר.הדרכות, נהלים והנחיות ברורות חייבים להיות הא-ב של הארגון.א-ב-ל, היכן הפיקוח של המנהלים? איפה ביקורות פתע מטעם סמנכ"ל השיווק? מה עם בדיקות לקוח סמוי? מה עם שיחות טלפון לבחינת איכות ומהירות המענה? היכן אווירת המשמעת והזהות הארגונית?למה לא תופסים איש מכירות שמסתמן כבעייתי ומטיסים אותו הביתה כדי שהאחרים יראו וייראו?שאני אמשיך, או שהכיוון ברור?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבל קיבלת הנחה של 5K. תהיה מרוצה? נניח שכן

 

במקרה מ-5 K ש"ח לא אהיה מרוצה. אני מחפש מינימום 15 K :lol:

 

 

פתאום תהיה לך תקלה ואתה מגיע למוסך של היבואן, אתה נתקל באותו יחס מחפיר, מה תגיד אז?

 

לדעתי לא תמיד קיים הקשר בין החיוכים בסלון בטרם הרכישה לבין היחס שלאחריה. לי באופן אישי יש נסיון מאוד חיובי עם הונדה, גם במהלך הרכישה וגם מאחוריה, אבל שמעתי גם על המאוחזבים. אגיד יתרה מכך - השירות הנדיב מדי בסלון יכול דווקא להפריע. אני מעדיף שהסוכן ישב במקומו ואני אבחן את הרכב לבד. בד"כ אני בא לאחר שיעורי בית ויודע הרבה יותר ממה שהוא/היא יכולים לספר לי, חוץ מזה שהם לא תמיד דוברי אמת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הורג אנשים שצריכים לקבל הנחה גדולה על מחיר מופרז להרגיש גברים.

 

וואלה, הורדתי לו את המחיר ב-15K.

 

ליבואן הונדה יש מזל שיש חוג מסויים של לקוחות שמעריץ את המותג ולא משנה מה הוא יקנה רק הונדה וישלם על זה והרבה.

 

ליבואן הזה יש שיטה הזויה למכור רכבים, הוא דופק מחיר שבצחוק אפילו לא הייתי קונה (ראה מקרה וולבו S80, S60, הונדה סיוויק 5 דל', הונדה היבריד, הונדה גאז' ועוד ועוד).

 

ואחרי שבאים כמה פראיירים ומשלמים את זה, אז הוא נותן מבצעי כאסח.

קנה וולבו קבל הונדה, מוריד אחוזים מטורפים על רכבים שבמלאי. ציפורן חודרנית? קבל רכב במחיר של נכה.

 

שיטה של שוק, תבוא בסוף היום תקבל בזול.

 

אתם קולטים איך הוא עושק אותכם? כולם בוכים על המחירים הגבוהים בגלל ה"מיסוי", מעניין שהיבואן יכול להוריד 30% ממחיר של רכב ועדיין להרוויח. מה? איפה המיסוי עכשיו.

 

דווקא במקרה הזה אפשר להגיד מילה טובה ליבואנים כמו דלק דלק מוטורס, יוניון ואפילו צ'מפיון בחטיבת VW שדי נוטים לשמור על מחירים וגם ההנחות במרבית הדגמים הם קטנות וניתנות כהטבות בד"כ וגם לא ישר זורקים אותם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הונדה היבריד

 

האים היית מצפה שאת הרכב שעולה באירופה 26000 אירו ובקנדה 27000 דולר הוא יכניס לקבוצה 2 יחד עם רכבים שעולים חצי מכך? אז לאחר ההנחה הוא מכניס אותו הלכה למעשה לקבוצה 3 ומצמיד תג המחיר של חו"ל - על מה יש להלין? אני מסכים שלדגמים אחרים של הונדה ישנו תג מחיר מופרז, בדויק כמו ל-VW ועוד רבים וטובים. אבל לפחות את הונדה לאחר מיקוח ניתן להחזיר קצת לקרעת המציאות, מה שלא תמיד קיים אצל האחרים. מה גם שאת בקרת האיכות המופלא של VW והעבודה המקצועית של רדיו מילנו נותים יותר הזדמנויות להתקל בשירות הנהדר של הצ'מפיון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הורג אנשים שצריכים לקבל הנחה גדולה על מחיר מופרז להרגיש גברים.

 

 

ברוך הבא לישראל. מזכיר לי מקרה לפני מספר חודשים. הגיעו לקוחות לקנות מחשב נייד וזכרתי אותם כי הם דיברו עם איש מכירות אחר לפני מספר ימים. משלמים במזומן ורוצים מחשב נייד שיש באספקה מיידית. טוב, אמרתי, אין בעיה. ניתן את המקסימום, נסגור מכירה ונרשום את העמלה על המוכר השני. נתתי 5% הנחה שזה פשוט מטורף. בלי ויכוחים בלי כלום. התחילו לעשות פרצופים, אבל מה זה, המוכר השני הבטיח יותר, נחזור מחר. חזרו מחר. אותו איש מכירות התחיל מ-2% הנחה ואחרי שעה של התמקחות וכאילו טלפון למנכ"ל ירד ל-3.5%. הם קנו. למה כי הם הרגישו כמו גברים, חשבו שדפקו את המערכת, הצליחו לסחוט הנחה למרות שבפועל קיבלו ממנו הרבה פחות ממני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה יודע מה זה אומר?

שהוא איש מכירות הרבה יותר מוצלח ממך...

אתה כבר צריך לדעת מה התהליך הרצוי כדי לסגור, ולתת מכיר הכי נמוך על ההתחלה זה לא זה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ולי יש דוקא ניסיון טוב עם צ'מפיון חיפה.נתנו לי כל יונפורמצייה (הנחה,מימון) בטלפון וכשבאתי לעשות נסיעת מבחן קבלתי עוד קצת הנחה.יחס היה טוב מאוד גם לפני וגם אחרי רכישה.(קניתי ג'טה דיזל)

גם במוסך בקרית ביאליק ,בטיפול ראשון ,קבלתי יחס מצויין.

בברכה netmag.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה יודע מה זה אומר?

שהוא איש מכירות הרבה יותר מוצלח ממך...

אתה כבר צריך לדעת מה התהליך הרצוי כדי לסגור, ולתת מכיר הכי נמוך על ההתחלה זה לא זה.

 

נתוני המכירות שלי הראו אחרת. אותו מוכר חבר טוב שלי וכדי לסגור בשבילו את המכירה הלכתי על בטוח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המצב בארץ עוד טוב של אנשי המכירות.

הלכתי עם חבר פה בשוויץ, הוא התעניין לגבי מיני קופר, המוכר בקושי הסתכל עליו (בגלל שהגרמנית שלו לא פרפקט),

וברגע שהמוכר ראה שהבחור באמת רציני, אז הושיב אותו ליד השולחן, ולאחר שהחבר התחיל לדבר על הנחה, הבן אדם פשוט התפוצץ ולא היה מוכן לטפל יותר בחבר.

לבסוף החבר קנה אחת יד שניה במקום אחר והעדיף לא לקנות חדשה משם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נושא הצרכנות בכלל וההנחות בפרט הינו תלוי תרבות. כך למשל ביפן כמעט ולא קיים המושג "מבצע". המחירים של המוצרים הינם פחות או יותר אחידים בכל המקומות. ההגיון מאוד פשוט - המחיר נמצא בקורלציה לאיכות. בכלל צריך מאוד להיזהר עם היפנים בנושא זה. כך למשל אצלנו לקנות בזול - זו סיבה לגאווה - "אני מאוד חכם ולא יצאתי פראיער". מאידך האמירה המופנת ליפני "קנית משהו בזול" יכולה להעליב אותו עד מאוד - מה שמע הוא חמדן שמתפשר על האיכות. ביפן במקום "תודה" (arigatou gozaimasu) המוכר יכול לאומר לקונה "אני נבוך" (gomensai). למה היפני נבוך? כאשר קנית ממנו - הטלת עליו חוב מוסרי (giri) אשר הוא איננו מסוגל לפרוע בתנאי השוק החופשי. כל הנושא של המרקטינג ביפן קשור למושגים מוסריים ואינטרקציה אנושית עמוקה, ולכן שונה לחלוטין מי מה שאנחנו מכירים. אם נמקם את שיטות המרקטינג בתרבויות שונות, אז אנחנו והיפנים נהיה בקצבות שונים, כאשר באמצע יהיהו כמה וכמה תרבויות מכובדות, יתכן שהשווצרית גם (אף פעם לא הייתי שם).

 

אצלינו בשוק החופשי אין סנטימנטים. במעמד המכירה יכולים להיות מאוד נדיבים ולאחר המכירה - לזרוק לכלבים. לעיטים אפילו לא חושבים על ההשלכות של הנ"ל על הרפוטיישן של העסק או המותג בעתיד. למכור היום - ומחר שיהיה מבול. לכן לחיוכים באולם התצוגה אין ערך רב. הייתי מגדיר את הגישה כך: מי ישאיר את מי פראיער". או שקונה ישבה את הלקוח בנמוסים המזוייפים, תרגילים שיווקיים כאלה ואחרים ואפילו שקרים וימכור לו ביוקר, או שהקונה ינצל את מצוקתו של המוכר הנתקע עם הסחורה ויקנה בזול. העיוות של הגישה הזו מצד הקונה הוא מיקוח מטופש לשם מיקוח. כמובן שהצרכן הנבון לא עושה כך. הוא מברר בדרכים שונות מהי רצפת המחיר של המוצר הספציפי ומנסה להשיג אותה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

"כמה עולה"- אני לא יודע תתקשר בינואר אולי נדע

"מתי יהיה במלאי"- לא יודע תתקשר בינואר יגידו לך

 

זה שירות לקוי? חבל שלא ראית מה היה לי בשנה שעברה בפיאט (חיפה), כאשר הגעתי להתעניין לגבי רכישת הפיאט השלישית שלי (בסוף לא נרכשה). יחס מוזר ומתנשא שמוציא את החשק לקנות.

 

בשורה התחתונה מאוד חבל, אני גדלתי על פיאט ומאוד התאכזבתי לאור המקרה ההוא. מקווה שהם השתפרו מאז - סה"כ יש לפיאט מכוניות מצויינות ויפות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה שירות לקוי? חבל שלא ראית מה היה לי בשנה שעברה בפיאט (חיפה), כאשר הגעתי להתעניין לגבי רכישת הפיאט השלישית שלי (בסוף לא נרכשה). יחס מוזר ומתנשא שמוציא את החשק לקנות.

 

בשורה התחתונה מאוד חבל, אני גדלתי על פיאט ומאוד התאכזבתי לאור המקרה ההוא. מקווה שהם השתפרו מאז - סה"כ יש לפיאט מכוניות מצויינות ויפות.

 

אני לא מבין למה אתם לוקחים את זה קשה בכלל. אתה קונה רכב, לא מתחתן עם הסוכן. לדעתי זה היה סתם תירוץ לא לרכוש את הרכב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5245 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...