Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8585 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יוזמה מאוד מבורכת

 

צריך לבדוק את הפן המשפטי, ואם תהיה הסכמה יש פה רעיון אדיר

Cars roll off the assembly line with a body,It's our mission to give it a soul

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
צריך לבדוק משפטית ואם זה בסדר, אין בעיה. (אבל עיתונים שנתיים אחורה סגורים, נעולים ובלתי נגישים).

 

זה בסדר ,תמיד אפשר לפנות ל-J.KEY... :wink:

 

לאיש יש ב.מ.וו 3.0CS , לבכות מלראות אותה ...

bmw30cs73.jpg

פורסם
אלא אם תהיה הסכמה בכתב של המו"ל.

 

בעבר הייתה כבר הסכמה של פרומצ'נקו לסריקה של גליונות ישנים ב-YNET. אחרי הכל הרווחים שלהם מגליונות ישנים זעומים ביותר ,אם בכלל.

אני מניח שהוא האיש לפנות אליו...

פורסם

אני באמת לא יודע.

יש לי את כל הגיליונות של טורבו. ראשון עד אחרון.את כל "קוואטרו" קצר המועד ואת "אוטו" מאחד עד בערך 100.

העיניין הוא שמעבר לשלל היבטים חוקיים קיים כאן גם אלמנט הקומפקט.

 

 

אלמנט הקומפקט הוא מונח די נכון שחבר שלי רן המציא כשהיינו בני 18 (וזה היה מזמן,אני וסימון ומואיז החרמן).

העיקרון פשוט.

יש שיר ברדיו. אחלה. כיף לשמוע אותו פעם ביום. בעיקר כשאתה נוהג או בבית עם חלונות סגורים ופול ווליום.

אם אין לך שכל, אתה תקנה קסטה ותקליט אותו. (כבר 8 שנים שלא היתה בבעלותי קסטה... :lol: מי זוכר בכלל מה זה??)ואז תשמע אותו ותריץ אחורה.ועוד פעם. ועוד פעם.

עד שהוא יימאס. וגם אם זה שיר שמה זה עשה לך את זה פעם ומזכיר לך איזה בחורה או כביש מדהים או תקופה בחיים- בסוף אתה תוותר ולא תשמע אותו ,כי הוא יאבד את הקסם שלו.

 

ויש את מי שבאמת טיפש-מי שקונה את הדיסק.בדיסק לא צריך אפילו ללחוץ REWIND ולחכות. ישר יש את השיר אינסטנט. וזה בכלל ממאיס אותו.

 

אז אם אתה אוהב משהו- אל תעשה אותו כל כך קל להשגה ונגיש. זה מבזה את המוצר.

 

זו הסיבה שאני לא מביא את החוברות הישנות אלי הביתה. כי אין כיף יותר גדול מהריח של "טורבו" בן 20 שנה והעדינות שבה מעבירים כל דף מהפחד שיקרע.

 

זו גם הסיבה שאין לי את I FOUND A WAY TO MAKE YOU SMILE של REM מוקלט- לא על דיסק ולא על קלטת.

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם
אני באמת לא יודע.

יש לי את כל הגיליונות של טורבו. ראשון עד אחרון.את כל "קוואטרו" קצר המועד ואת "אוטו" מאחד עד בערך 100.

העיניין הוא שמעבר לשלל היבטים חוקיים קיים כאן גם אלמנט הקומפקט.

 

 

אלמנט הקומפקט הוא מונח די נכון שחבר שלי רן המציא כשהיינו בני 18 (וזה היה מזמן,אני וסימון ומואיז החרמן).

העיקרון פשוט.

יש שיר ברדיו. אחלה. כיף לשמוע אותו פעם ביום. בעיקר כשאתה נוהג או בבית עם חלונות סגורים ופול ווליום.

אם אין לך שכל, אתה תקנה קסטה ותקליט אותו. (כבר 8 שנים שלא היתה בבעלותי קסטה... :lol: מי זוכר בכלל מה זה??)ואז תשמע אותו ותריץ אחורה.ועוד פעם. ועוד פעם.

עד שהוא יימאס. וגם אם זה שיר שמה זה עשה לך את זה פעם ומזכיר לך איזה בחורה או כביש מדהים או תקופה בחיים- בסוף אתה תוותר ולא תשמע אותו ,כי הוא יאבד את הקסם שלו.

 

ויש את מי שבאמת טיפש-מי שקונה את הדיסק.בדיסק לא צריך אפילו ללחוץ REWIND ולחכות. ישר יש את השיר אינסטנט. וזה בכלל ממאיס אותו.

 

אז אם אתה אוהב משהו- אל תעשה אותו כל כך קל להשגה ונגיש. זה מבזה את המוצר.

 

זו הסיבה שאני לא מביא את החוברות הישנות אלי הביתה. כי אין כיף יותר גדול מהריח של "טורבו" בן 20 שנה והעדינות שבה מעבירים כל דף מהפחד שיקרע.

 

זו גם הסיבה שאין לי את I FOUND A WAY TO MAKE YOU SMILE של REM מוקלט- לא על דיסק ולא על קלטת.

 

אבל, חלק מהעניין זה שיש אנשים שאין להם רדיו, בכלל , יש אנשים שכבר אין להם קסטות, או דיסקים, או כל דרך אחרת לשמוע מוזיקה, הדבר היחיד שיש להם נכון להיום זה קסטות של הרב אורי זוהר שמחלקים בצמתים, אתה מבין למה אני מתכוון ?

פורסם

מבין ושיהיה לבריאות.

אני חושב שיש הרבה בדבריך, כי סה"כ מי שלא חווה את טורבו די פיספס.

 

אבל עצם המחשבה על זה שאני אוכל למצוא כל דבר בלחיצת כפתור די מצמרר.

 

כל הכיף זה לשבת ולהיזכר. :(

 

אני זוכר איך חיפשתי כילד ,באדיקות שגובלת במופרעות, כל גיליון שהיה חסר לי.

 

(וסליחה נתונה לסיפריית טרומפלדור בנווה שאנן שבחיפה ,שממנה השאלתי כעשרה גיליונות ,בתוך החולצה שלי, שנמצאים מאז אצלי בבית).

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם

תומר לדעתי צודק, אבל לא כשזה נוגע לעיתונים. זה ממש לא דומה לשירים או סרטים.

 

אני עדיין חושב שאנחנו צריכים לעשות את המיטב בשביל להביא את כל ה"אוצר" הזה על גבי תקליטורים. זה חשוב גם לצעירים שבינינו, שלא חוו את "טורבו" ואת שנותיו הראשונות של "אוטו".

 

אני אומר, יאללה לעבודה.

אשמח לעזור בצריבה או בהפצה. חברים שלי ישמחו לקבל כמה עותקים, אפילו אם זה גובל במחיר מופרז.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

אבל קודם,

.

.

.

.

.

.

.

אני צריך להגיע למפגש. :mad::mad:

 

 

 

 

 

 

:roll:

 

 

 

 

 

 

:lol:

172

פורסם

אני לא נגד.

צריך גם לתת לאחרים את ההנאה שבזה.להיפך. יש שם דברים מדהימים.בין היתר של אנשים כמו LJK SETRIGHT וא.פורת שכבר אינם עימנו (מהירות מופרזת הורגת..) שחבל שיפוספסו.

 

אבל אני גם אומר שחלק גדול מהכיף נעלם. לשבת כמו רובוט ולקרוא 30 גיליונות על מסך זה לא כיף. זה אינפורמטיבי, אבל לא כיף.

לחפש כתבה על דלתא S2 זה כיף אם בדרך עוברים על עוד 7 כתבות על אלפתא,911 טורבו וקייטרהאם וקוראים כל אחת בהתלהבות- לא אם לוחצים על כפתור וזהו.

 

חלק מהחוויה מתמוסס.

 

מה שכן, אם מישהו כאן מוצא את הזמן - סעו לחיפה , לנווה שאנן, לרחוב חניתה. קומה שנייה, משפחת הדר. חדר ראשון ימינה. החוברות על הארון הגדול. הפוסטר של 106 ראלי על הקיר מימין כבר בן 9 שנים ומעולם לא ירד.

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם

רעיון ענק

באותו נושא למישהו יש את גיליון 55 (נדמה לי) עם הכתבה טילים קטנים אני חייב להשיג את הכתבה כמה שיותר מהר

 

נ.ב אלי אני רואה שבסוף החלפת את השם

(זה דור מהמוסך היום בבוקר)

אני והקליאו כבר לא ביחד

אווווי הגעגועים

פורסם
רעיון ענק

באותו נושא למישהו יש את גיליון 55 (נדמה לי) עם הכתבה טילים קטנים אני חייב להשיג את הכתבה כמה שיותר מהר

 

נ.ב אלי אני רואה שבסוף החלפת את השם

(זה דור מהמוסך היום בבוקר)

כן,זיהיתי לפי ה...555555555555555555555555555 :wink:

מחר יום חדש ואני שוב במוסך לסיום הסיפור של ההגה.

איזה רכבים היו בכתבה שאתה מדבר עליה?,אולי לפי הכריכה אני מכיר מישהו,או שלי יש אותו.

פורסם
רעיון ענק

באותו נושא למישהו יש את גיליון 55 (נדמה לי) עם הכתבה טילים קטנים אני חייב להשיג את הכתבה כמה שיותר מהר

 

נ.ב אלי אני רואה שבסוף החלפת את השם

(זה דור מהמוסך היום בבוקר)

כן,זיהיתי לפי ה...555555555555555555555555555 :wink:

מחר יום חדש ואני שוב במוסך לסיום הסיפור של ההגה.

איזה רכבים היו בכתבה שאתה מדבר עליה?,אולי לפי הכריכה אני מכיר מישהו,או שלי יש אותו.

 

205 GTI

אלפא 33

אונו טורבו

טיפו

2001 Opel Astra 1.6

פורסם

אני אישית מחפש גיליונות עם סיקור של תערוכות אוטומוטור בין השנים 90-98

 

למישהו יש בבקשה לצור קשר

:roll:

2001 Renault clio b sport (RS) 172 out:roll:

2001 Audi a3 8L 1.8 out:lol:

2001 Mercedes benz w203 240 IN8)


×
×
  • תוכן חדש...