Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6036 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

צהריים טובים לכולם,

 

אוקיי אז ככה נכנסתי ליוטיוב סתם ככה לדפדף בסירטוני טורבו שאני רוצה להביא לרכבי, ופתאום נתקלתי בג'אנט של חברת ASA ופשוט התאהבתי בו מהרגע הראשון לא אכפת לי לייבא אותו לארץ העיקר שיהיה לי אוטו ברכב שלי!

 

הנה סירטון: (אשמח לעזרה לגילוי שם המלא של הג'אנט)

 

 

 

 

תודה מ- ראש לעוזרים!

פורסם
ASA JH6 מקווה שעזרתי לך, הנה תמונה של הג'אנט

 

asa.jpeg

תודה רבה אני רק מקווה שזה זה, ועוד דבר יש בסירטון שהבאתי 2 ג'אנטים (קדמי ואחורי) שונים בגודל אני מתכוון ל- ג'אנט הקדמי.

פורסם
זה לא אותו ג'אנט, שים לב להצללה ולשחור ולצורה הפחות עגולה של הקווים בפנים בזה שאתה הבאת,

הדגם שיושב על הרכב הוא בוודאות JH6

 

2 הג'אנטים בגודל 19"

 

זה בטוח זה?, כי אני מזמין חבל שיהיה פאדיחה.

פורסם

זה הג'אנט.

יש לך עדיין ספק? פתח משתמש ביוטיוב ושלח הודעה לבחור בסרטון ושאל אותו איזה דגם זה בדיוק.

אתה בטוח שאתה תסבול נהיגה ברכב שלך עם ג'אנט 19 :roll:?

Alfa Romeo 159ti 3.2 Manual 2008

 

Arcticat DVX400 2008

פורסם
זה הג'אנט.

יש לך עדיין ספק? פתח משתמש ביוטיוב ושלח הודעה לבחור בסרטון ושאל אותו איזה דגם זה בדיוק.

אתה בטוח שאתה תסבול נהיגה ברכב שלך עם ג'אנט 19 :roll:?

 

הכל בישביל הפוזה והבחורות!, ועוד דבר למעוניינים יש לי BMW E46 קופה סטנדרטית.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6036 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...