Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6020 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לקראת חג המולד, אישתי שאלה אותי איזה מצלמה לקנות (כמובן בשבילי),

המועמדות הן:

סוני A380

קנון EOS 500D

או ניקון D5000

שלושת אלו אותו תקציב (בשוויץ היכן שאני מתגורר), ושלושתן יבואו עם עדשה 18-105 מ"מ.

לשלושתם כמעט אותו מפרט.

רוב התמונות יהיו לא למרחקים גדולים, יותר לארועים קטנים (כגון חתונה שבקרוב הולכת להיות לאחות של האישה)

ושם חשוב לי, שיהיה אפשר לתפוס כמה שיותר תמונות בשניה.

עדשות גם יבואו בהמשך, לבנתיים העדשה שמסופקת עם המצלמה + 18-105 מספיקה.

השאלה מה מומלץ מבין השלושה?

פורסם

מוזר שה D60 יקרה מה D5000.

 

בעקרון היא חדשה יותר( הD5000). ויש לה גם צילום וידאו. מה שאין ב60.

 

בעקרון כולן באותה רמה פחות או יותר.

כאן הם עשו השוואה לא מזמן אם אני לא טועה, בין הדגמים המדוברים.

 

את האמת זה די עניין של העדפה.

כמו שחבר שלי אומר יש את מחנה קנון. הם תמיד ילכלכו על ניקון ולעולם לא יעזבו את המחנה

 

ויש את מחנה ניקון שהם גם ילכלכו על קנון ולעולם לא יעברו לקנון.

 

הסוני לדעתי הכי פחות מוצלחת.

מה שאני ממליץ, זה ללכת לחנות שמאפשרת לשחק במצלמות קצת.

כשתחזיק את האחת, אתה תדע את זה.

כשאני קניתי את שלי D3000, הייתי איזה שעתיים בחנות בגרמניה ופשוט בדקתי לאיזו מצלמה אני מתחבר יותר.

מבחינת אחיזה, תפריטים, ממשק וכו'..

 

אם בעתיד תרצה להחליף לעדשה אחרת , תבדוק אם לD5000 או לEOS 500D יש מנוע פיקוס פנימי.

למצלמה שלי אין.

מה שזה אומר בעקרון, זה שלעדשה שאני קונה חייב להיות מנוע פיקוס, אם לא הפוקוס הוא ידני בלבד. מה שאומר שהעדשה יקרה יותר לעומת עדשה בלי מנוע פנימי.

תבדוק לאיזו מהן יש מייצב תמונה בגוף עצמו ולא בעדשה. (בקניית עדשה חדשה זה גם יבוא לידי ביטויי במחיר.)

אם אתה מתכוון להשאר עם העדשה הזאת, אז זה די עניין של חיבור למצלמה.

 

בהצלחה!

עודד.

RACING! Because football, baseball, bowling & golf only require ONE BALL!!

פורסם

תודה רבה על התגובה.

לקנון יש מנוע פוקוס במצלמה עצמה לפי מה שהבנתי, מה שאין לניקון.

כאן אפשר לקחת את המצלה למבחן, כנראה אני יעשה את זה.

עדשות אני גם לא הולך לקנות בזמן הקרוב.

אני באמת אבדוק מי מרגישה יותר נוחה.

למזלי האישה מבינה את השיגעונות שלי (כל פעם שיגעון אחר) ותורמת לי כסף :-P

פורסם

הסתדרת:wink:. (לא שלי יש תלונות, חלילה).

 

איזה כיף שאפשר לקחת אותן למבחן!

 

את האמת, אותי הקטע עם המנוע פיקוס קצת מבאס.

למרות שאני רואה את זה כעוד השקעה אחת ודי.

אני צלם חובב. וככזה אני לא אצטרך יותר מעוד עדשה אחת. (אני בדיוק מחפש 18-270mm או 28-300mm שתסגור לי את כל הפינות.)

 

אל תשכח לעדכן..

 

עודד

RACING! Because football, baseball, bowling & golf only require ONE BALL!!

פורסם

תודה על התגובות, כמובן ברגע שאני קונה אני מעדכן :-D

האישה מסכימה למצלמה, אבל לטלוויזיה גדולה היא למסכימה (המרחק בן הספה לטלוויזיה אצלנו 5 מטר, ולצערי עדין אנחנו צופים בטלוויזיה 25 אניץ').

פורסם
תודה רבה על התגובה.

לקנון יש מנוע פוקוס במצלמה עצמה לפי מה שהבנתי, מה שאין לניקון.

כאן אפשר לקחת את המצלה למבחן, כנראה אני יעשה את זה.

עדשות אני גם לא הולך לקנות בזמן הקרוב.

אני באמת אבדוק מי מרגישה יותר נוחה.

למזלי האישה מבינה את השיגעונות שלי (כל פעם שיגעון אחר) ותורמת לי כסף :-P

 

לקנון אין מנוע פוקוס בגוף כי כל עדשות קנון ממונעות. ל D5000 אין מנוע פוקוס פנימי וזה מגביל אותך לעדשות חדשות יותר (עם ה 18-105 אין לך בעייה) וממונעות.

 

אישית למרות שאני אוהב יותר את הממשק של ניקון לא מת על ה D5000 כי חסרים לי בה צג עליון וכפתורי שליטה נוספים.

 

אם אתה יכול למתוח את התקציה ל D90 לך עליה אבל אם לא לך לחנות שמחזיקה את הניקון והקנון ותראה מה יותר נוח לך.

 

עוד אופציה לא רעה היא הפנטקס KX.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

השאלה איך הפנטקס לאומת הקנון?

היתרון הגדול בקנון יש לה זוג סוללות AA שזה לא מגביל אותי.

לפנטקס יש מנוע פוקוס בגוף?

למתוח את התקציב אני מעדיף שלא כי אז זה לא נגמר :)

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

עידכון לגבי המצלמה.

לבסוף קניתי את הקנון 500D KIT כי היתה במבצע ובמחיר מאוד מאוד משתלם (בשוויץ) 600 פרנק + כרטיס SD 8 ג'יגה מתנה וכל זה בקצת פחות מ2400 שח

אחרי שלקחתי את כולם ל"נסיעת מיבחן" התרשמתי מהגודל והאיכות של הקנון לטובה

×
×
  • תוכן חדש...