Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שוטר עושה עברה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8138 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בני לפני שאתה פוגע בציבור שלם תבדוק מדי פעם בטלביזיה איך ניראת עבודתו של השוטר בשעת פיגוע כשהוא לא שומר עליך רק השנה איבדנו 5 מחברינו בשעת מילוי תפקידם. היום כשהחזית הפכה לעורף, נימצא השוטר בלב זירת הארועים מוכן להקריב הכל למענך-רן

 

רן , בוא ואספר לך סיפור ,ואח"כ נקשר אותו למה שאמרת.

 

איש אחד באוסטרליה יושב בפאב , חרוש קמטים ונראה דואב וכואב.

 

נכנס בחור צעיר , לא מהסביבה , רואה את הזקן , ושואל אותו לפשר הבאסה.

 

והזקן מתחיל:

 

"אני כבר בן חמישים וחמש.

מגיל 14 אני מתקן מנועים , של מכסחות דשא , אופנועים,מכוניות, משאיות - מה לא. אף אחד לא קרא לי אי פעם ג'ו המכונאי...

מגיל 16 התחלתי עם נגרות, ארונות,שולחנות,כסאות,ארונות קבורה - אף אחד לא קרא לי גו' הנגר...

מגיל 20 אני גם בונה ומשפץ לכל האיזור את הבתים ,הדירים , הצריפים , מה לא. אף אחד לא קרא לי גו' הבנאי...

מגיל 23 אני מטפל פה באיזור גם בכל בעיות האינסטלציה, בארות סתומים , ברזים מקולקלים. אף אחד לא קרה לי ג'ו האינסטלטור...

 

אבל פעם אחת. פעם אחת , הייתה כבשה...

 

:twisted:

 

בקיצור , מה שרציתי להגיד בזה : כולם יודעים שהשוטרים עובדים קשה , ברוב המקרה מצילים חיים (לא ,אני לא מתכוון שאלה שעומדים בירידה בכביש 2 או 3 או 1 ודופקים דו"חות מהירות על כלום) , ובנוסף לכל זה מקבלים משכורת מעפנה , שעות בלי הגבלה ,ועוד יש טענות.

כל זה נשכח ברגע ששוטר מרשה לעצמו להיות מעל החוק.

ויש הרבה כאלה - ואתה יודע את זה. באותו רגע נמחקת לך לחלוטין מהתודעה כל העבודה הקשה (והיא באמת קשה) של השוטרים.

כשאני רואה 3 ניידות (אחת מוסווית) ושני אופנועים חונים בתחנת אוטובוס (ממש מותר להם... :? ) , ולידן 8 שוטרים ,אחד עומד עם ידיים בכיסים ,אחד בועט באבנים , אחד עומד ושורק ועוד 3 מעבירים חוויות - אני שוכח את השוטרים שראיתי עומדים בקור ובגשם - אני שוכח את השוטרים שראיתי ב-4 לפנות בוקר באיזה מחסום מזורגג חוסמים כמעט בגופם חדירת מחבלים.

כנ"ל גם לגבי שוטר לנוסע על השולים כי לא בא לא לעמוד בפקק ופאום מאוד דחוף לו להפעיל סירנה.

כולם יודעים שאתם עובדים קשה -אז למה אתם צריכים לקלקל? רק כי נתנו לכם כוח? :evil:

פורסם

בקיצור , מה שרציתי להגיד בזה : כולם יודעים שהשוטרים עובדים קשה , ברוב המקרה מצילים חיים (לא ,אני לא מתכוון שאלה שעומדים בירידה בכביש 2 או 3 או 1 ודופקים דו"חות מהירות על כלום) , ובנוסף לכל זה מקבלים משכורת מעפנה , שעות בלי הגבלה ,ועוד יש טענות.

כל זה נשכח ברגע ששוטר מרשה לעצמו להיות מעל החוק.

ויש הרבה כאלה - ואתה יודע את זה. באותו רגע נמחקת לך לחלוטין מהתודעה כל העבודה הקשה (והיא באמת קשה) של השוטרים.

כשאני רואה 3 ניידות (אחת מוסווית) ושני אופנועים חונים בתחנת אוטובוס (ממש מותר להם... :? ) , ולידן 8 שוטרים ,אחד עומד עם ידיים בכיסים ,אחד בועט באבנים , אחד עומד ושורק ועוד 3 מעבירים חוויות - אני שוכח את השוטרים שראיתי עומדים בקור ובגשם - אני שוכח את השוטרים שראיתי ב-4 לפנות בוקר באיזה מחסום מזורגג חוסמים כמעט בגופם חדירת מחבלים.

כנ"ל גם לגבי שוטר לנוסע על השולים כי לא בא לא לעמוד בפקק ופאום מאוד דחוף לו להפעיל סירנה.

כולם יודעים שאתם עובדים קשה -אז למה אתם צריכים לקלקל? רק כי נתנו לכם כוח? :evil:

 

לדעתי במקרה הזה השוטר לא קלקל ולא ניצל לרעתו כח...

אם היו רואים אותו עם פלאפון ביד אז זה היה מגעיל ביותר, אבל לעבור באדום... לך תדע אולי היה איזשהו אירוע דחוף באיזור ולא הדליק סירנה ע"מ כדי לא הבריח את העבריינים?

 

תחשבו ככה, אם חס וחלילה היו פורצים לרכב המשופר והיקר שלכם, ובו מערכת DVD שהשקעתם בה את כל החסכונות והשוטרים לא היו מגיעים כי בזמן, כי הם עמדו בצומת ברמזור אדום...

מה הייתם אומרים אז :?:

Honda Civic 5D, 2009, Black

VW Bora TDI, 2002, White- נגנבה...

פורסם

תחשבו ככה, אם חס וחלילה היו פורצים לרכב המשופר והיקר שלכם, ובו מערכת DVD שהשקעתם בה את כל החסכונות והשוטרים לא היו מגיעים כי בזמן, כי הם עמדו בצומת ברמזור אדום...

מה הייתם אומרים אז :?:

הצחקתני. באמת שהצחקתני.

ראית פעם שוטרים מונעים פריצה?

אתה יודע שבשכונה סמוכה לשלי יש כל לילה 2-3 פריצות לרכבים ודירות? כתבו על זה בעיתונים, עשו על זה ישיבת מועצה בעיריה. מה יצא? קקי.

 

יש פה בארץ מצב די עקום שבו השוטרים עסוקים בבט"ש, בניגוד למדינות נורמליות שבהן שוטרים תופסים גנבים. הפשיעה הזעירה (פריצות, השחתת רכוש, אלימות) לא נמצאת על סדר היום של המשטרה.

 

אם אתה חושב שמי ששומר על מערכת הסטריאו שלך זו משטרת ישראל - חביבי, אתה חי בחלומות. המזל והסטטיסטיקה הם אלו שבזכותם המערכת שלך עדיין ברכב.

 

ואגב, מתי מישהו יגיד לשוטרים שנוסעים עם סירנות, צ'קלקות, הבהובים וקרנבל שלם על הרכב - שמיותר שיפעילו את ארבעת הוינקרים. רואים אותם מספיק טוב גם כך, ולא יזיק בכלל לקבל איזה שהוא רמז מטרים באמצעות הוינקרים לגבי כוונות הפניה וחיתוך הנתיבים שלהם. זה באמת טמטום.

פורסם

לכולם

כמו שכתבתי מספיק דפוק אחד בשביל לקלקל לציבור שלם, דוגמאות לא חסר לכאן ולכאן.

אין הצדקה בשום מקרה לעבור על החוק ושוטר אמור לשמש דוגמה.

מכאן ועד לביצוע של עליהום על כל המישטרה המרחק גדול, במשך כל שנות שרותי השתדלתי תמיד להיות אח ורע לכל, היצלתי עשרות בעלי אופנועים מאובדן רכושם, רכבים מגניבה, ופשעים אחרים, בארוני יש מספר רב של מכתבי תודה מאזרחים רבים שמצאו זמן ורצון לכתוב ולהודות, לי ולצוותי על מעשינו,

אני יכול לספור, בכל שנות השרות הללו, על יד אחד את מספר השוטרים שפגשתי, שאינם ראויים ללבוש את המדים, ויכול לספר על כמה, שגרמתי לפטוריהם. בדינמיקה שנוצרת בין האזרח לשוטר חבויים מוקשים רבים ורק אדם חכם ידע לנטרל אותם ללא פגע, חשוב לזכור שלמרות הכל משטרת ישראל נחשבת בעולם לאחת הנקיות ביותר ממעשי שחיתות, יש עוד המון מה לשפר, אבל לא יזיק לכולם לתת מבט אחד בראי לפני שמפנים אצבע מאשימה לאחרים-רן (מי שירצה פרטים נוספים יצטרך לפנות אלי בדואר האישי, גם יעוץ ינתן בשמחה)

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

לכל אלא שאומרים עם היה לו משהו דחוף פה ועם משהו פה אז אני אומר לכם שלא כי הוא בא לעצור הוא ראה כזה שהוא עבר את הקו עצירה והמשיך בנסיעה רגילה איטית כזאת כאילו כלום לא קרה.

זה ממש סיכון לציבור עם מישהו היה חוצה את הצומת בדיוק נחשו מה היה קורה ?!?!?

פורסם

ואולי הפרוש הנכון להתנהגות שלו היא שהוא עמד להיכנס באדום לצומת ללא סירנה (לצורכי חשאיות), ולכן מכיוון שבהחלט ייתכן שלצומת יגיע רכב מכיוון אחר שלא שם לב שניידת חוצה את הצומת, השוטר האט, בדק את הצומת וחצה אותה בזהירות ?

My responses are limited. You must ask the right questions

פורסם

צריך לראות כדי להבין על הנייר זה לא ברור.

זה ממש היה נראה מעבר באדום וחוסר אחריות גמורה של הניידת

פורסם

רן, אתה לא מסכים איתי שהשוטרים בישראל עסוקים בלרדוף אחרי התרעות בטחוניות במקום לתפוס גנבים?

אני לא האשמתי אף שוטר. גם לא האשמתי אף שוטר על זה שהוא עומד עם ממל"ז בכביש ריק וישר ומחפש את העבירה הקלה לתפיסה ולא את העבירה המסוכנת. זה לא הוא אשם. זה מי שהחליט על סדרי העדיפויות ושלח אותו לשם.

ולגבי זה ששוטרים נלחמים בחמאס ולא בפורצים - אני מאשים את משה דיין, שבשנות השבעים החליט להעביר את האחריות על הבטחון בעורף ובקו התפר למשטרת ישראל.

בשביל זה יש מג"ב. לא שוטרי סיור.

 

וחבל. חבל מאוד.

פורסם
ראיתי שוטר עובר באדום ורשמתי את הלוחית רישוי שלו

מה אני עושה אם זה ?

כנס לYNET יש שם קישור לעניין הזה בדיוק - תפיסת שוטרים על חם בעט עבירות תנוע שלא במצב חרום - התווספו שם כבר עשרות דוגמאות חלקן מצולם - המשטרה ברוב במקרים מגמגמת בתגובתה כשהתגובה האופיינית היא " הנושא בבדיקה" במיוחד כשמדובר באחד הבכירים (לוחיות זיהוי בעלות מספר בעל ספרה אחת או שתיים) - בקיצור יש כתובת

whenever I see an Alfa I tip my hat

H. Ford

×
×
  • תוכן חדש...