Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שוטר עושה עברה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8139 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לך לאתר משטרת ישראל, יש שמה לינק לתלונות על שוטרים...

Howard Walker, Autocar: That rumble you're feeling is Ferry Porsche turning in his grave

פורסם
אם הוא עשה עבירה כזו חמורה שיכולה לסכן את הציבור אני מאמין שהייתה לו סיבה טובה

 

:idea:

 

אם הוא עבר באדום והוא לא השמיע סירנה עם צ'קלקות זה עבירה ...

 

כנס לכאן ותגיש תלונה ...

 

http://www.police.gov.il/pnu_elenu/tlunot_al_shotrim/xx020502bd_tlunot.asp

Mitsubishi Colt 2003

 

תמונות : http://www.pbase.com/dannir/

פורסם

עם ה-4 איתותים צופרים עם הצופר הרגיל בודקים את הצומת טוב טוב וממשיכים קדימה-הרבה פעמים מגיעים למקומות שהגנבים\פורצים במרחק של 500 מטר ממך ואפילו פחות...

 

בקיצור תתנו למשטרה לעשות את העבודה שלה בשקט-אף אחד לא נהנה לעבור באדומים סתם.. :idea:

אוטו זה כמו אישה.היית נותן את האישה שלך למישהו אחר?

פורסם

גבר תקשיב צא מהסרט...

מה אתה רושם מס' של ניידת משטרה למי אתה חושב בכלל אכפת שהוא עשה עבירה..

הוא מיהר לאיזה שהוא אירוע והוא לא חייב לך דין וחשבון..

אני משתגע מאנשים כאלה מה אתה בכלל שואל מה לעשות עם זה !!!!!!!

--- בא לי ראלי ---

פורסם
גבר תקשיב צא מהסרט...

מה אתה רושם מס' של ניידת משטרה למי אתה חושב בכלל אכפת שהוא עשה עבירה..

הוא מיהר לאיזה שהוא אירוע והוא לא חייב לך דין וחשבון..

אני משתגע מאנשים כאלה מה אתה בכלל שואל מה לעשות עם זה !!!!!!!

 

 

 

צודק במיליון אחוז...

המשטרה בישראל מעל החוק והיא רחוקה מלשמש דוגמא ומופת

לאזרחים. לשוטרים הכל מותר. אין צורך בחגורות ביטחון, (הם חיבים על פי החוק)

רק תראו לי ניידת אחת שבא השוטרים חגורים ואני רץ להחליף משקפים.

בניידות הבלמים זה הרמקול והצופר...לגבי חניה כאשר נידת רוצה לחנות

היכן שהשוטר בלם לא משנה איפה אדום לבן, חניה פרטית, חנית נכה,צומת,

שמה יחנה. ואים תאיר לא התשובה לך מפה אנחנו בתפקיד...

וחס וחלילה אם תעיז להתלונן נגד שוטר באזור מגורך כל השוטרים יזכרו

אותך ויחפסו אותך בנרות אז נא להסיק מסקנות.

בחיים לא להתלונן נגד שוטר בעיר מגורך אלא רק בעיר אחרת ורק במחלקת

חקירות פנים האמינו לי מתוך נסיון...

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

חארות יש בכל מקום עבודה כולל במישטרה, לכן יש לשים לב ולא לעשות הכללות, כל מיקרה יבחן לגופו, לשוטרים אין זכות לעבור על החוק, וחוקי התעבורה הם חוקים לכל דבר. יש הקלות מסויימות לשוטרים בתפקיד, אבל ההגבלות עליהם גדולות יותר. לאזרח מותר לעשות כל מה שהחוק אינו אוסר ואילו לשוטר מותר לעשות רק מה שהחוק מתיר. ותאמינו לי פחות ממה שמותר לאזרח רגיל. כי תקנות המשטרה והנהלים מגבלים לעיתים יותר ממה שהחוק הרגיל מתיר.

כל אזרח יכול להתלונן כנגד שוטר שעבר עבירה וזוהי זכותו ואפילו חובתו, אבל חשוב מאוד לקחת דברים בפרופורציה ולקבל תמונת מצב אמיתית לפני כן.

בני לפני שאתה פוגע בציבור שלם תבדוק מדי פעם בטלביזיה איך ניראת עבודתו של השוטר בשעת פיגוע כשהוא לא שומר עליך רק השנה איבדנו 5 מחברינו בשעת מילוי תפקידם. היום כשהחזית הפכה לעורף, נימצא השוטר בלב זירת הארועים מוכן להקריב הכל למענך-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם
גבר תקשיב צא מהסרט...

מה אתה רושם מס' של ניידת משטרה למי אתה חושב בכלל אכפת שהוא עשה עבירה..

הוא מיהר לאיזה שהוא אירוע והוא לא חייב לך דין וחשבון..

אני משתגע מאנשים כאלה מה אתה בכלל שואל מה לעשות עם זה !!!!!!!

 

 

 

צודק במיליון אחוז...

המשטרה בישראל מעל החוק והיא רחוקה מלשמש דוגמא ומופת

לאזרחים. לשוטרים הכל מותר. אין צורך בחגורות ביטחון, (הם חיבים על פי החוק)

רק תראו לי ניידת אחת שבא השוטרים חגורים ואני רץ להחליף משקפים.

בניידות הבלמים זה הרמקול והצופר...לגבי חניה כאשר נידת רוצה לחנות

היכן שהשוטר בלם לא משנה איפה אדום לבן, חניה פרטית, חנית נכה,צומת,

שמה יחנה. ואים תאיר לא התשובה לך מפה אנחנו בתפקיד...

וחס וחלילה אם תעיז להתלונן נגד שוטר באזור מגורך כל השוטרים יזכרו

אותך ויחפסו אותך בנרות אז נא להסיק מסקנות.

בחיים לא להתלונן נגד שוטר בעיר מגורך אלא רק בעיר אחרת ורק במחלקת

חקירות פנים האמינו לי מתוך נסיון...

תגידו לי אתם רציניים?

אני מסכים איתכם שלשוטר לא איכפת אם הוא עשה עברה....

כי אף אחד לא יתלונן עליו!

אם אנחנו נתלונן אולי יהיה איכפת לו.

 

שוטר לא יכול לחפש אותך בנרות...

מה הוא יעשה מעקב ויחכה שתעשה עברות תנועה?

יבוא לך לבית ויבדוק לך את המסמכים?

 

כששוטרים עשוים עברות תנועה זה לאו דווקא כשהם ממהרים לאירוע - היו מקרים!

 

קיצר אני מקווה שזה היה בציניות.... (ואם כן- אני ירגיש כמו מטומטם..)

מאור.

הונדה סויויק 2002 מבסוט עד הגג! כי התקנתי עליו גגון והוא מכועררר...:roll:

פורסם

שוטרים עושים עבירות על ימין ועל שמאל ואף מנצלים את מעמדם בשביל לעבור על החוק כמו למשל לנסוע בשוליים כשיש פקקים וכו'.

פורסם
שוטרים עושים עבירות על ימין ועל שמאל ואף מנצלים את מעמדם בשביל לעבור על החוק כמו למשל לנסוע בשוליים כשיש פקקים וכו'.

:mm_yeah:

 

ככה זה...כשאתה מניאק- אתה מניאק עד הסוף :mad:

פורסם
גבר תקשיב צא מהסרט...

מה אתה רושם מס' של ניידת משטרה למי אתה חושב בכלל אכפת שהוא עשה עבירה..

הוא מיהר לאיזה שהוא אירוע והוא לא חייב לך דין וחשבון..

אני משתגע מאנשים כאלה מה אתה בכלל שואל מה לעשות עם זה !!!!!!!

 

 

 

צודק במיליון אחוז...

המשטרה בישראל מעל החוק והיא רחוקה מלשמש דוגמא ומופת

לאזרחים. לשוטרים הכל מותר. אין צורך בחגורות ביטחון, (הם חיבים על פי החוק)

רק תראו לי ניידת אחת שבא השוטרים חגורים ואני רץ להחליף משקפים.

בניידות הבלמים זה הרמקול והצופר...לגבי חניה כאשר נידת רוצה לחנות

היכן שהשוטר בלם לא משנה איפה אדום לבן, חניה פרטית, חנית נכה,צומת,

שמה יחנה. ואים תאיר לא התשובה לך מפה אנחנו בתפקיד...

וחס וחלילה אם תעיז להתלונן נגד שוטר באזור מגורך כל השוטרים יזכרו

אותך ויחפסו אותך בנרות אז נא להסיק מסקנות.

בחיים לא להתלונן נגד שוטר בעיר מגורך אלא רק בעיר אחרת ורק במחלקת

חקירות פנים האמינו לי מתוך נסיון...

 

 

מה אתם נפלתם על הראש??!?!?!

עם גישה כזאת בחיים אבל בחיים לא יהיה אפשר לתקן משהו במדינה שלנו.

נכון שבפועל המשטרה מעל החוק אבל בגלל אנשים כמוכם שלא אכפת להם זה ישאר לעד

וככה זה בכל דבר בארץ שלנו תחשוב שאני יתלונן וכל אחד יתלונן על כל דבר הכי קטן שהשוטרים יעשו, מתישהו יהיו חייבים לעשות עם זה משהו.

ואם הם רוצים לחפש אותי בנרות אז שיהיה להם בכיף אני לא פושע לא עשיתי כלום אין לי ממה לפחד !!!!!

מי שמפחד מהמשטרה כמוך אז כנראה שיש לו סיבה לפחד אני לא פשעתי ולא חטאתי, אין שום סיבה שבעולם שאני יפחד ואיזה שוטר פישר שיחפש אותי בנרות.

אני קורא לכל חבריי הפורם להיות מודעים לכךשהמשטרה הם לא מעל החוק!!!.

וזה שזה לא ככה בפועל זה בגלל אנשים כמו "rally mk2 ובני ל ".

עם כולנו ניתן יד ונתלונן נגד עבירות השוטרים מתישהו מישהו יעשה משהו בנדון .

יום טוב לכולם וסעו בזהירות.

פורסם

והאם ה5 האלה שווים למאות שמתים כל חודש בדרכים ???

בתור נהג אני לא מקבל תוספת סיכון כשאני עולה על הכביש...

 

 

ומי שרוצה אני מוכר ציניות ב 5 שקל לגרם.

1-2-3-4-5-6-7-8-9-10- יופי עדיין נשאר קצת שכל

 

like a G-L-O-V-E

×
×
  • תוכן חדש...