Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6065 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי,

יש לי היום הונדה סיויק האצבק מודל 99.

הבנתי שזה רכב טוב עם בסיס מעולה לשיפורים, חסכתי ואגרתי כסף, וכרגע יש לי תקציב מספיק(לדעתי).

בכל מקרה, הבנתי שאני קודם צריך ליישר קו.

כמו כן, אחרי יישור הקו ארצה לגדוש את הסיויק כמו שצריך.

בתור התחלה, אשמח לדעת במה כרוך יישור הקו, אם זה החלפת דיפרנציאל/גיר/קלאץ/צנרות/ציריות וכו' וכו'...

אני יצטרך ביישור קו לגעת במנוע?

כמובן שכל החלקים ינוקו טוב טוב, ישומנו מחדש והכל ייתא מצוחצח

פורסם

במונח יישור קו הכוונה היא להחלפת כל חלק בלוי/ אינו מתפקד כשורה בחדש.

מכך משתמע שיש לבדוק את הרכב לעומק, והחלפות יכללו בעיקר גומיות, נוזלים, אולי צמיגים ובלמים, וכו'.

אם יש כוונה לשיפור, אז במקום להחליף חלקים בלויים למקוריים תבוצע כבר החלפה למשודרגים.

מתחדשת*

פורסם

האצ'בק 99 מנוע 1400 בלי ויטק 90 כ''ס אין מה לעשות איתו.

עכשיו תחשוב איזה מנוע את רוצה להשתיק D16 B16\18 אולי K.

ואחרי שתיהיה סגור על מנוע אפשר להמשיך. כמובן שכל המנועים שציינתי לא ניתן לאשר בדרך חוקית באוטו שלך.

פורסם

ערב טוב,

יש אחד שעשה פרוייקט כזה על הונדה האצב'ק כחולה ,הוא שם לה מנוע vti ואישר אותו צריך לברר את העניין.

125 סוסים לא מספיקים?

הונדה מציתה את הדימיון !! :lol:

×
×
  • תוכן חדש...