Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גנבו לי 2 סמלים של הBMW וגם עשו נזק.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5644 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
תשובה בנאלית - בתחנת השירות של היבואן - מוסך ניר-גד בתלפיות רח' הרכב 50 , טל' 02-6735024.

 

אם לא נראה לך להוציא סכום מכובד בו תיתקל שם - יש אופציה זולה יותר.

 

מפסגת זאב סע בכביש אחד וכנס אחרי המטה הארצי לאזור המוסכים הערביים של ואדי ג'וז (רח' נחל האגוז בעברית...)

 

שם תשאל - כל אחד יכוון אותך , יש סמלים חדשים בחצי מחיר וסמלים משומשים (נחש מאיפה....) בעלות נמוכה - המחירים

 

ביחס ישיר ליכולת המיקוח המזרח תיכונית שלך....

יש מצב שתקנה את הסמלים שלך בחזרה

2013 TOYOTA VENZA LIMETED 3.5 V6

HU: Clarion NX501, AMP1:HIFONICS Brutus 1610d,AMP 2:JL AUDIO XD400 4,Component:Cerwin Vega v-max 65, SUB: JL AUDIO 12W6V2

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אני בזמנו חיפשתי בפירוקים ורצו 150 שקל לאחד , בסוף הלכתי לקמור ולקחו לי 80 שקל לאחד .

 

אתה רציני?

מצאתי ב15 $ דני סמלים עם צבע לבחירתך בפנים

מורוד ועד אדום.

דווקא נחמד

אבל סטח יחזיקו מעמד אצלי 15 דקות.

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

פורסם

האוטו שלך אפור. במקומך הייתי הולך על האפשרות הזאת:

 

real%20CF%20roundel.jpg

 

אתה רואה לפי המחירים באיביי את הסמלים היותר איכותיים ואת המדבקות הזולות. מה שבטוח שורוד לא הייתי שם...:lol:

פורסם

דווקא את זאת?

זקנה מסכנה עם מנוע שהרינגים שלו דופקים ושותה שמן?

וטסות?אפילו ג'נטים אין לי.

והאם הסתכלת בתוך הרכב? יש לי רדיו טייפ!

דווקא על זאת אתה מסתכל?

סע סע חביבי לרחוב גל בפסגת זאב.

M3 שנת 1999 מדהימה ביופיה בצבע כחול מטאלי.

נ.ב

לידה גם חונה קורבט לבנה.

קחוב של עמוסים.

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

פורסם

בבקשה לא לצטט הודעה קודמת.

 

צריך להיות עמוס בכדי להחזיק רכב כזה לפי דעתי,הרי ההוצאות גבוהות מאוד בין אם מדבור בטיפולים שוטפים ודלק של מפסיק לעלות,אני בעל הכנסה של מעל 7 בחודש,והאישה מכניסה בערך 5,משכנתא לא גבוהה,ואני לא רואה את עצמי מחזיק כזה רכב מבחינה כלכלית אף על פי שחלומי הוא דווקא Z3, אבל מבחינה כלכלית צריך להיות בסיס חזק בשביל להחזיק רמה כזאת של מכוניות (או,לדעת למי להוולד) .מה גם הרחוב עצמו מראה שזהו רחוב של אנשים מבוססים,רק וילות,בחלקן בריכה פרטית וגם הרכבים לא מביישים שכונה צפון תל אביבית.

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

פורסם

דבר ראשון כמובן שהכל יחסי.

 

M3 99 כבודה במקומה אבל לא מדובר ברכב מיוחד מבחינת עלויות.. יש איזו בעיה עם השסתום במנוע הM54 שדורש כיוון יקר מדי פעם אבל חוץ מזה כמו כל רכב שרוצים לשמור עליו.. העלויות בהתאם.

 

בארץ כמובן הרכב נדיר מאוד מאוד וסביר שיהיה יקר לקניה (יחסית).

פורסם
דווקא את זאת?

זקנה מסכנה עם מנוע שהרינגים שלו דופקים ושותה שמן?

וטסות?אפילו ג'נטים אין לי.

והאם הסתכלת בתוך הרכב? יש לי רדיו טייפ!

דווקא על זאת אתה מסתכל?

סע סע חביבי לרחוב גל בפסגת זאב.

M3 שנת 1999 מדהימה ביופיה בצבע כחול מטאלי.

נ.ב

לידה גם חונה קורבט לבנה.

קחוב של עמוסים.

 

מי אמר שחייב M3.

סע לשכונת א-טור, שם יש מישהו עם 328i E36 ידנית, והרכב נראה מדהים.

 

כמה חבל שרוב הבימרים המדהימות נמצאות (ונקרעות אבל שורדות) אצל בני דודינו.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

אתה צודק,פשוט חבל שרוב הרכבים האלו נקרעים אצל בני דודנו.

מה גם הם קונים סידרה 5 חדשה,מאיפה הכסף?

הרכבים שאני רואה בבית חנינה באמת לא מביישים שכונה של עשירים.

הכוכב אצליהם:

X5 וסדרה 7

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

מקפיץ

עברה שנה+

והיום בבוקר גנבו את שני הסמלים שוב.

ומה עוד? גם את המדבקה של פוינטר {?!!!}

מה הולך כאן?

אני אשים מדבקות של סמל של BMW וזהו.

חבל על ה8 דולאר כל פעם.

זה רק מכעיס אותי.

 

שאלה קטנה ברשותכם, כאשר עקרו את הסמל,2 הפינים נשארו שבורים בתוך החור,עכשיו החורים חסומים, איך להוציא אותם?

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979


×
×
  • תוכן חדש...