Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8147 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בספר המכונאים של הבנדיט 1200 כתוב שכל 6000 ק"מ יש צורך לפתוח מכסה ראש ולחזק את ברגי ראש המנוע.

כיוון שסתומים יש לבצע כל 12000 ק"מ.

בואו נניח רגע בצד את זה שאחרי פירוק והרכבת מכסה הראש יש לבצע כיוון שסתומים.

השאלה שלי האם ידוע לבעלי הבנדיט או הבעלים לשעבר אם הסרת המכסה וחיזוק ברגי הראש מבוצעים בכל טיפול? כלומר האם נהוג לבצע טיפול זה בארץ?

פורסם
בואו נניח רגע בצד את זה שאחרי פירוק והרכבת מכסה הראש יש לבצע כיוון שסתומים.

 

"...מכסה הראש..."

:shock:

 

שו הדאה מכסה-הראש ?

:evilbat: ...השדון

------------------

May the Force be with you...always

------------------

כשאני אמות, אני רוצה למות כמו סבתא שלי, בשלווה, תוך כדי שינה. לא בצרחות, כמו הנוסעים באוטו שלה...

פורסם

מכסה הראש - מכסה שסתומים. המכסה שמכסה את ראש המנוע ושעליו יושבים הפסנתרים והנדנדים.

קרא לזה איך שאתה רוצה.

פורסם

אולי אני מבולבל....

 

מכסה שסתומים מכסה את הגישה לשסתומים.

פתיחתו אינה מהווה הכרח לכוון שסתומים. ממש לא.

תחת מכסה זה יושבת השכבה הבאה, עליה יושבים הנדנדים,

שסתומים, גלי-זיזים...הוא הראש מנוע עצמו.

ברגי ראש המנוע גם הם מסתתרים תחת מכסה השסתומים.

 

פתיחת מכסה השסתומים, כאמור בספר הבנדיט, יש

אולי לחזק ראש מנוע... ואין לזה בהכרח קשר ישיר לכוון שסתומים.

 

אבל... כאמור... אולי אני מבולבל.

:evilbat: ...השדון

------------------

May the Force be with you...always

------------------

כשאני אמות, אני רוצה למות כמו סבתא שלי, בשלווה, תוך כדי שינה. לא בצרחות, כמו הנוסעים באוטו שלה...

פורסם
אולי אני מבולבל....

 

מכסה שסתומים מכסה את הגישה לשסתומים.

פתיחתו אינה מהווה הכרח לכוון שסתומים. ממש לא.

תחת מכסה זה יושבת השכבה הבאה, עליה יושבים הנדנדים,

שסתומים, גלי-זיזים...הוא הראש מנוע עצמו.

ברגי ראש המנוע גם הם מסתתרים תחת מכסה השסתומים.

 

פתיחת מכסה השסתומים, כאמור בספר הבנדיט, יש

אולי לחזק ראש מנוע... ואין לזה בהכרח קשר ישיר לכוון שסתומים.

 

אבל... כאמור... אולי אני מבולבל.

אוקיי, בוא לא נהיה קטנוניים, כי שנינו מדברים על אותם הדברים:

אני לא מדבר על פקקי השסתומים שנועדו לגישה לכיוון שסתומים.

אני מדבר על מכסה הראש. המכסה שמכסה את ראש המנוע. לפי סוזוקי יש להוריד את המכסה הזה בכל טיפול, ע"מ להדק את ברגי ראש המנוע.

לגבי כיוון השסתומים, לדעתי כאשר אתה מוריד את מכסה השסתומים (או מכסה הראש, מה לעשות אני ירושלמי...) אחרי ההרכבה יש לבצע כיוון שסתומים, אבל לא על זה אני שואל.

שאלתי המקורית היתה האם בארץ נהוג לבצע הידוק ברגי ראש מנוע בכל טיפול?

פורסם

כנראה שקטנוניות זה משהו שנדבקים בו.

:)

 

הנה תמונה של אין-מכסה-שסתומים, אותם "פקקי שסתומים".

מתחתיו וחוץ ממנו אין כלום חוץ מראש המנוע.

בראש המנוע ממוקמים השסתומים, נדנדים וברגי ההידוק ראש.

הסרת מכסה זה אינה כרוכה בכוון שסתומים.

זה עקרוני, דוקטור, בכדי להבין את העניין שעליו אתה שואל.

 

הידוק ראש הוא לא משהו נדיר בנוף, ועושים אותו בד"כ בתקופת

"הרצת" מנוע, קרי, תחילת חייו. מה גם שאין מניעה לבדוק

את הידוק ראש המנוע בכל טיפול, למומנט הנכון, במיוחד אם

מסירים מכסה שסתומים לבדיקת מרווחי השסתומים.

מה שכן יכול להיות זה שחלק מראשי הידוק הראש יהיו מתחת

לנדנדים עצמם, מתחת לגלי הזיזים, וזה כבר אומר שעבור

הידוקם באמת צריך להרים נדנדים\זיזים. זה כבר מצריך

כוון שסתומים, כמובן. זה כבר מעלה שאלה אמיתית.

disassemble_11_10_03_s.jpg

:evilbat: ...השדון

------------------

May the Force be with you...always

------------------

כשאני אמות, אני רוצה למות כמו סבתא שלי, בשלווה, תוך כדי שינה. לא בצרחות, כמו הנוסעים באוטו שלה...

פורסם

אכן התבלבלתי, מפני שאצלי הפסנתר והנדנדים יושבים על המכסה ולא על ראש המנוע.

ביררתי את זה מיד עם שליחת ההודעה הקודמת.

תודה על התמונה.

 

לענייננו: במידה ואין צורך להרים את הנדנדים ע"מ להדק את ברגי ראש המנוע. האם נהוג להדק את ברגי ראש המנוע בבנדיט 1200 בכל טיפול? (כל 6000 ק"מ)

הספר אומר שכן.

מה קורה בתאכלס במוסכים פה בארץ?

זו השאלה המקורית שלי.

פורסם
אכן התבלבלתי, מפני שאצלי הפסנתר והנדנדים יושבים על המכסה ולא על ראש המנוע.

ביררתי את זה מיד עם שליחת ההודעה הקודמת.

תודה על התמונה.

 

לענייננו: במידה ואין צורך להרים את הנדנדים ע"מ להדק את ברגי ראש המנוע. האם נהוג להדק את ברגי ראש המנוע בבנדיט 1200 בכל טיפול? (כל 6000 ק"מ)

הספר אומר שכן.

מה קורה בתאכלס במוסכים פה בארץ?

זו השאלה המקורית שלי.

 

והינה התשובה המקורית:תלוי מי המכונאי..

א.א. האיום נהג לעשות זאת בבנדיט שלי.

לגבי אחרים?

תלוי את מי אתה שואל ומתי..

בצער רב וביגון קודר עכוז הרעם למכירה.

YZF1000R 1996 מושלם אף יותר מביום היוולדו.

לא ראה שטח!

פרטים בה"פ.

×
×
  • תוכן חדש...