Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6088 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש איזה אתר שמלמד כמו שצריך כל פרט ופרט ברכב מה הוא עושה? ( מנוע וכל זה.. )?

 

רוצה להתחיל לקרוא על זה ולדעת בנושא...כמה שיותר, ובהמשך לעבוד בזה אחרי הצבא (4 חודש)

 

דגש לאתר שמסביר עם תמונות, או משהו כזה, שלא יהיה סתם חומר וזהו אני לא יבין כלום.

 

חיפשתי פה כמה מדריכים, לא מצאתי יותר מידי חומר על תיאורטית רכב בכללי.

 

 

תודה רבה לכם!

פורסם

אני כל כך מבין אותך אתה בידיוק במצב שלי.

יש לי הצעה אחת בשבילך שאני גם מתכנן עליה.

אחרי הצבא אתה משתחרר עוד 4 חודשים סבבה תחכה (אני מתגייס עוד חודש :x )

תקנה איזה גרוטאה + ספר היינס ומשם השמיים הם הגבול (שלא תבנה לי שם כנפיים).

או כמו שאמרת שאתה רוצה לעבוד בזה אפשר לעבוד בתור מתמחה אצל מוסכניק ידוע .

אין ספק הקריאה באתר עזרה לי המון המון המון ובאמת אני יודע אבל תיאורתית אבל מעשית

כלום \:

 

בהצלחה ותעדכן אותנו

עוד יבוא היום וגם לי יהיה Ford Mustang 67'

חסר לי רק כסף זמן מקום כלים וידע.

פורסם
אני כל כך מבין אותך אתה בידיוק במצב שלי.

יש לי הצעה אחת בשבילך שאני גם מתכנן עליה.

אחרי הצבא אתה משתחרר עוד 4 חודשים סבבה תחכה (אני מתגייס עוד חודש :x )

תקנה איזה גרוטאה + ספר היינס ומשם השמיים הם הגבול (שלא תבנה לי שם כנפיים).

או כמו שאמרת שאתה רוצה לעבוד בזה אפשר לעבוד בתור מתמחה אצל מוסכניק ידוע .

אין ספק הקריאה באתר עזרה לי המון המון המון ובאמת אני יודע אבל תיאורתית אבל מעשית

כלום \:

 

בהצלחה ותעדכן אותנו

 

 

האמת שאצלינו יש הרבה מכונאים אז אין בעיה לעבוד אצל אחד מהדודים...

אני מאמין שזה מה שאני אעשה, וככה אני אלמד לרכוש ידע מעשי. פה אני קצת לומד תיאורייה, בכל זאת לדעת במה מדובר.

×
×
  • תוכן חדש...