Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6063 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום נסעתי לאוניברסיטה כמו תמיד. (חיפה)

 

בעליה של דניה הרמזור נתן רק לרכב אחד לעבור כל פעם, אז היה פקק פשוט מטורף.

עמדתי בפקק במשך יותר מחצי שעה.

אחרי שפניתי לכיוון האוניברסיטה, המנוע איבד כוח ונכבה. לא יכולתי להתניע.

נסעתי אחורה בירידה כמה מטרים עד שחניתי במפרץ אוטובוסים (בלי מנוע. בלמתי עם בלם היד).

 

אחרי 20 דקות התקשרתי לגרר, כי הפעמיים הקודמות שזה קרה לי בדיוק באותו מקום (פעם עם הרובר ופעם עם הג'אסטי) זה היה ראש מנוע.

 

לקחתי את האוטו למוסך שאני מכיר טוב מאוד בנשר.

שם הם ניסו להבין מה קרה. הם ניתקו כבלים וחיברו אותם, והרכב הניע כמו חדש.

מה שקרה בסוף זה שבאחד הצינורות היה חור ממש קטן, אבל מים השפריצו על ה COIL, ואז האוטו נכבה.

 

האוטו בסדר גמור וזה עלה לי רק 233 ש"ח (פאקינג מע"מ!)

המנוע לא התחמם, ומאז ההתחממות של אתמול כבר הספקתי לנסוע 350 קילומטר והאוטו מרגיש כמו שצריך.

הם אמרו שזה נגרם בגלל שהמצב של הרדיאטור לא מדהים והחום של הימים האחרונים לא ממש עוזר לצינורות.

 

ועכשיו לחלק המעצבן שלא קשור לאוטו:

פספסתי את החלק הראשון של השיעור בגלל התקלה.

ביקשתי מהחבר'ה במוסך שיקפיצו אותי למעלה (הצעתי גם לשלם על זה).

הם אמרו לי שאין בעיה, שחבר של אחד מהם יקח אותי עוד דקה.

עליתי איתו עד לצומת דניה (400 מטר מהאוניברסיטה), ואז הוא אמר לי לרדת כי הוא פונה ימינה. ביקשתי אם הוא יכול לקחת אותי עד לאוניברסיטה כדי שלא אצטרך ללכת עם 36 מעלות בעליה וגם שלא אאחר לשיעור.

הוא אמר לי "לא, אין מצב. תעמוד בתחנה ותפוס טרמפ".

 

אז הלכתי עד התחנה ושאלתי מישהי אם יש אוטובוסים שעוברים דרך האוניברסיטה, כדי שלא אצטרך ללכת.

היא הסתכלה עלי מוזר ולא כל כך הגיבה.

אחרי דקה בא רכב, עצר שם לידה ואסף אותה לכיוון האוניברסיטה. שאלתי אם אפשר טרמפ עד האוניברסיטה והנהגת אמרה לי "לא, אני לא רוצה. תסתדר לבד".

 

הלכתי בעליה הזו עד שהרגשתי שאני מתעלף (אני אסמטי אבל שומר על עצמי ולא נקלע לכאלו מצבים).

כשהגעתי למעלה הרגשתי שאני מת עוד שניה.

איחרתי גם לשיעור בחצי שעה.

 

איך אפשר להיות כל כך שמוק?

 

אני פשוט בשוק מהקטע הזה. הטרחה שלהם היא מינימלית לעומת הטרחה שלי.

זה עוד דקה מהחיים, או אפילו לא לאבד דקה.

בשבילי זו הליכה של רבע שעה בעליה עם חום קטלני וגם איחור לשיעור הראשון של השנה.

אני לא רגיל לסמוך על אנשים אחרים שיעזרו לי, בדרך כלל אני זה שמציע עזרה ועושה את זה עד הסוף ועם כל הנשמה.

אולי אני פראייר, אבל לפחות אני לא מניאק כמוהם.

 

אחר כך בדרך חזרה למוסך לקחתי מונית. הוא אמר לי 30 ש"ח.

אחר כך הוא צעק עלי שהוא חשב שהולכים למוסכים למעלה בנשר ולא בתל חנן (אין מוסכים למעלה בנשר, זה בולשיט).

הוא החזיר לי 15 ש"ח מ50 (עקץ אותי ב5 שקלים), וכל זה אחרי שהוא מסביר לי שטמפרה זה הרכב הכי גרוע בעולם, ורק סקודה זה אמין.

לא היה לי כבר כוח להתווכח אז לא אמרתי כלום. זה לא שווה את הטרחה.

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

יום ללא מזל כמו שנקרא, או שיותר נכון נפלת על חרא של אנשים ,אפילו "חבר" שלך התנהג ככפוי טובה.

 

לא נורא, כמו שאומרים הכל לטובה.

 

בסופו של דבר תיקנת את הרכב שלך,שמור על עצמיך וסע בזהירות.

ותחזיר לחבר שלך8)

פורסם

לא יודע מה אתם רוצים מרכבים ישנים.

ב-306 שלי, שנת 94, מלבד תרמוסטט שנתפס (ושוחרר במהירות), הרכב לעולם לא התחמם, גם לא בקיץ הכי חם שהיה.

הכל שאלה של תחזוקה במערכת הקירור!

 

יוסי, אל תתרגש מאנשים רעים, לא חסרים אנשים חסרי לב.

הבעיה היא שכשהם נתקעים באותו מצב הם מתעצבנים ונרגשים, אבל הם שוכחים את זה מהר מאוד כשזה מתהפך לצד השני.

פורסם

קח הכל בקלות ידידי, כשאתה ממהר ללימודים ובעל רכב ישן ובעייתי, צריך לקחת אקסטרה מקדם בטחון.

 

מסכים עם אמיר שרכב במצב תקין ומתוחזק היטב, ישן ככל שיהיה, לא אמור להתחמם ברמות כאלה או בכלל.

 

נ.ב. אין כמו התחושה של המסטיק הדביק שיש לדשבורד + הקונסולה של הטמפרה ביום חמסין... :)

(גם קשה להוריד את זה מהידיים אח"כ )

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

בשביל זה מפרקים החוצה פעם אחת מורידים עם חומרים שממיסים שומנים וצובעים מחדש. היו לי 2 טמפרות ואחת מהן עד עכשיו עם דש בורד שנראה כמו חדש.

רק עצה לא לצבוע במבריק כי בשמש זה מסנוור על הספידומטר ולא רואים כל כך טוב עדיף בצבע מט

2013 TOYOTA VENZA LIMETED 3.5 V6

HU: Clarion NX501, AMP1:HIFONICS Brutus 1610d,AMP 2:JL AUDIO XD400 4,Component:Cerwin Vega v-max 65, SUB: JL AUDIO 12W6V2

פורסם

הדשבורד שלי במצב מעולה יחסית לדשבורדים של טמפרות אחרות.

ממש לא מפריע לי.

 

ואייל, אני לקחתי מקדם ביטחון של כמעט שעה. הבעיה הייתה המון רכבים תקועים ושינוי בתכנות של הרמזורים בדניה.

אם הם היו משאירים את זה כמו שזה היה ב5 השנים האחרונות (זו השנה החמישית שלי באוניברסיטה), לא היה קורה כלום.

 

שוקל עוד כמה חודשים לעבור לפיאט 500 חדשה או משהו בסגנון...

פורסם

פשוט יום לא מוצלח במיוחד.

 

לגבי ההגעה לאוניברסיטה למה לא להזמין מונית (400 המטרים האלה היו עולים לך כ 15 ש"חשזה פחות מהשתייה שתצטרך עדי להחזיר את הנוזלים שאיבדת.

 

אצלי דווקא אתמול המזגן במגאן פתח בשביתה (בקרת אקלים דיגיטאלית ומפוח שהחליט לא לעבוד) כשהייתי צריך להיות בכ"ס ואח"כ לחזור לאשקלון ולת"א (רציתי לשכור רכב ממוזג ולא היה לי זמן). היום הוא עובד כאילךו לא קרה כלום אבל אני כבר אראה לו מה זה ושמתי אותו במוסך שיסגרו איתו חשבון.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
אחר כך בדרך חזרה למוסך לקחתי מונית. הוא אמר לי 30 ש"ח.

הוא החזיר לי 15 ש"ח מ50 (עקץ אותי ב5 שקלים),

 

כשאתה עולה על מונית והנהג אומר לך X, ברוב המקרים זה בגלל שהוא יודע שאם הוא יפעיל מונה זה יהיה פחות מ X.

אני משתמש הרבה במונית באיזור ת"א. תמיד, תמיד, תמיד, דורש, לא מבקש, שיפעילו מונה. נהגי המוניות בארץ, למיטב הבנתי, עובדים קשה מאוד לפרנסתם. זה כמובן לא הצדקה לנצל מצוקה של אחרים.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

מי שאומר לך שטמפרה זה אוטו חרא, קח נבוט ודפוק לו בראש בדיוק באמצע.

 

השבוע בדיוק נמכרה טמפרה עם 320K בשעון לברזל, יכלה להמשיך עוד הרבה אם המוסכניק היה משפץ את הראש מנוע כמו שצריך ולא חפיף.

 

האא ולמען הסר ספק, אני ממש לא מתחבר לרכב הזה ברמה האישית, אבל מדובר ברכב מצויין.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

אני גם לא מתחבר אליו, אבל הטמפרה והג'אסטי הם הרכבים הכי אמינים שהיו לי אי פעם, וזה מה שחשוב לי כרגע.

 

הטמפרה גמעה השנה 20000 קילומטר ולא התלוננה.

אני מטפל בה כל 5000 קילומטר ולוקח אותה למוסך על כל שטות קטנה.

 

כמו שראיתם בתמונות, השבוע היא עומדת על 160000 ונוסעת כמו חדשה.

 

כיום אני רק צריך משהו אמין כי כסף גדול אני משקיע בעסק שלי ולא בתיקונים.


×
×
  • תוכן חדש...