Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6064 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

החל מהראשון לנובמבר, אני אמור להיות המנהל ובעלים חלקי של הבאולינג של כרמיאל. החלק השני הוא של אמא שלי.

 

עדכון קטן:

 

היום נסעתי והרחתי משהו מוזר. בהתחלה חשבתי שיש שריפה באזור (היו הרבה השבוע), אבל אחרי שתי שניות ראיתי עשן שיוצא לי מהדשבורד.

 

כנראה שכל זה לא היה קשור בכלל לחום של המנוע.

המפוח של המאוורר הפנימי היה תקוע עם עלים או משהו כזה והמנוע החשמלי התאמץ יותר מדי.

האמת היא ששמתי לב שהוא נושף קצת חלש ועושה טיפה רעש...

 

בקיצור, היה קצר בתיבת הפיוזים ואני צריך להחליף אותה.

 

אני מנסה להשיג אחת. בינתיים האוטו עובד עם קומבינה שהספיקה בשביל להגיע הביתה, אבל אני משבית אותו עד שיימצא החלק ומשתמש באפלאוז בינתיים :evil:

 

בתמונות: הפיוז שנשרף.

100_3456 (Medium).JPG

100_3457 (Medium).JPG

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

קודם כל יוסי בהצלחה עם העסק החדש.

 

לגבי הפיוז זה הפיוז הכי סטנדרטי שיש ברכבים. תמצא אחד בכל תחנת דלק/אייס/הום סנטר וכו'.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

מסוג הדברים שיכולים לקרות רק לך, יוסי פרנקוס :shock:

 

ואכן יצא מאעפן ההוא שלא הקפיץ אותך עד לאוניברסיטה, כנראה הוא ממש דביל

 

אם הוא לא מעדיף לוותר על דקה נסיעה שלו בשביל לחסוך לך רבע שעה של הליכה.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

סליחה שאני מיתפרץ אבל ראיתי את השירשור ויש לי מה להגיד.גם לי יש טמפרה סטיישן קרבורטור,אומנם רק 115000ק"מ ,ואני יד שניה.אבל גם בימים חמים במיוחד ובעליות הכי עליות שיש,מד החום קו אחד מעל החצי.(רדיאטור,טרמוסטט, ומשאבת מים חדשים)ובימים קרים במיוחד ובכביש מהיר החום יורד קצת מהחצי בשעון.והשעון תקין ,ניראה לי שהטרמוסטט אצלך לא תקין . והוספתי עוד יוניט חום(יבש),שמורכב על הראש ומפעיל זמזם ואת המנורה האדומה,(ליתר ביטחון)(תמונה).הדש ,פרקתי ניקיתי וצבעתי באפור(תמונה).ואחרי שהחלפתי בולמי זעזועים וצמיגים חדשים ,האוטו מיתנהג יפה בסיבובים חדים בימים חמים .

PICT0038.JPG

PICT0034.JPG

פורסם

גם החלפת את פילטר האוויר (לי עדיין יש קופסה מקורית) ועוד מליון דברים.

 

אמרו לי כבר במוסך שהרדיאטור קצת סתום ועולה לי 700 ש"ח להחליף אותו.

 

אגב, אני רואה ששלך זה לא 1.4 אלא משהו יותר גדול, אם אני לא טועה, וגם צבעת את ראש המנוע, מה שמעיד שכבר פתחת אותו.

פורסם

נכון אצלי זה 1600 אבל זה לא משנה וגם בחורף כשהטרמוסטט סגור ואין מעבר של מים לרדיאטור,המנוע מיתחמם עד לט"מ עבודה וזה קצת ליפני החצי על השעון(ולא רבע).בקיץ כשהמנוע חם והטרמוסטט פתוח ועדין מיתחמם יותר אולי רדיאטור סתום,אולי משאבה,ואולי ונטה.נכון ראש מנוע עשיתי ב100000ק"מ ויש שירשור עים תמונות מפעם.


×
×
  • תוכן חדש...